czwartek, 30 grudnia 2021

Notka przeprosinowa

 Moje Kochane i moi Kochani,

bardzo Was przepraszam za brak odzewu, życzeń, odpowiedzi i rozdziału. Przed i po Świętach postanowiłam trochę odpuścić siedzenie przed komputerem w czasie wolnym na rzecz spędzenia czasu z rodziną.

Mój błąd, że nie sprawdziłam, czy notka z życzeniami, którą zrobiłam i ustawiłam, by sama się dodała, faktycznie została opublikowana... 

Korzystając z okazji - prócz przeprosin - chciałabym Wam życzyć wszystkiego, co dla Was najlepsze i o czym marzycie. Mam nadzieję, że Święta i ten czas spędziliście tak, jak chcieliście. Od siebie mogę dodać, że wierzę, iż były to przyjemne, spokojne (lub szalone, jak kto woli. xD) i bardzo miłe dla Was chwile.

Nowy rozdział dodam chyba w Sylwestra... albo już w Nowym Roku (postaram się, aby udało się z pierwszą opcją, bym mogła jeszcze złożyć Wam życzenia). Co prawda w Sylwestra pracuję (może uda się wyjść wcześniej), ale będę cisnęła z pisaniem, by w ramach rekompensaty zamieścić Wam nie jeden a dwa rozdziały w tym obecnym tygodniu.

Naprawdę bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że nadal ze mną zostaniecie.

Pozdrawiam Was serdecznie i ściskam mocno,

Akemi.

3 komentarze:

  1. Hejka,
    kochana, kochana Akemi, uff no troszkę Ci się przyznam, że się martwiłam tą ciszą i to taką długą... jeszcze no gdybyś odpowiedziała na komentarze, bądź właśnie napisała tak jak teraz notkę informacją...
    nie ma mowy, żebym tak łatwo zrezygnowała z takich wspaniałych opowiadań...
    życzę Tobie wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku, dużo zdrówka i natchnienia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Bez stresu kochana. W święta trzeba odpocząć i nacieszyć rodzinom. Chociaż muszę się przyznać ,że i tak zaglądałam ( taka chwila wytchnienia haha) co do opuszczenia Ciebie ,co to to nie , nie ma mowy. Chociaż taki długi brak odzewu troszeczkę martwił,a teraz na spokojnie. My poczekamy :) . Udanego Sylwestra :) i niech będzie wszystko po twojej myśli :) zwłaszcza te godz pracy niech będą krótsze :) . Pozdrawiam weny w

    OdpowiedzUsuń