poniedziałek, 20 września 2021

INFORMACJE!!!

 Akcja - W przeważającej części poruszamy się ulicami Miami. Nazwy będą w większości wymyślone na potrzeby opowiadania.

Bohaterowie - Postaciami są zwykli ludzie. I tak, wiem, że zazwyczaj trudno pisze mi się takie historie... Dlatego w małej części mamy do czynienia z uniwersum Omegaverse - występują Omegi, które są bardzo rzadkie, a więc drogie. Handel nimi jest nielegalny, co nie oznacza, że go nie ma. Podobnie jak we Wrogach w miłości będzie można zostać ciocia bądź wujkiem dziecka zrodzonego przez dwóch mężczyzn. Mpreg to coś nie do przejścia? Bardzo mi przykro, ale tutaj on jest. ;)

Czas akcji - Hm... raczej aktualny czas.

Wygląd bohaterów - Po raz pierwszy nie zamieszczę obrazków bohaterów. Nie narysowałam ich, a wklejenie czyjejś pracy to jednak... coś niezbyt właściwego. Jednak, aby nie zostawić Was bez wizualnej strony opowiadania, zamieszczam linki do postaci, które przemówiły do mnie, gdy wymyślałam historię. Poniżej zamieszczam szczegółowe dane:

- Zachary {Zack} Owen. Brunet, brązowe oczy, dosyć wysoki. Omega. Wzorowany na tym.

Autorem jest @eren_jaeger. Niestsety, chyba nie ma już konta na  Instagramie, bo nie wyświetla mi strony.

- Laurence {Larry} Abbott. Blondyn o długich włosach i zielonych oczach. Jako pierwszy rozpoczął dopasowywanie charakteru postaci, który uznałam za "w porządku", do tego, jak wygląda. Wynik jest taki. Znalezione na Pintereście. Nie mogłam dotrzeć do autora.


 

- Joshua {Josh} Tompson. Jasnobrązowe włosy i ciemnoszare oczy. Także znalazłam na Pintereście potrzebny obrazek, ale oryginalnie odesłało mnie do innej strony. Zatem Josh wygląda tak.


Zobaczymy, czy jeszcze ktoś się pojawi. W razie czego będę uzupełniać. Na pewno będzie jeszcze jedna osoba, ale nie chcę zdradzać tego w tej chwili. 

Tytuł - Ja nie jestem dobra w tytuły. xD Główne założenie - oby - mam zamiar mocno przedstawić, także... trzymajcie kciuki. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz