niedziela, 7 lutego 2021

INFORMACJE!!!

Akcja - Miasta w większości są prawdziwe - a przynajmniej ich nazwy. Nigdy tam nie byłam, więc posiłkuję się jedynie widokiem z satelity Google Maps. Lawirujemy między Mistissini w prowincji Quebec (Kanada) a Westmore w hrabstwie Orleans (USA). Część historii rozgrywa się troszkę na północ od Mistissini. 

Bohaterowie - Postaciami są Zmienni, czyli (u mnie) istoty, które mają zdolność dokonywania przemian w trzech stopniach. Dla przykładu, główny bohater jest Zmiennym białego zająca. Potrafi zmienić się w: 1. futrzastego zajączka, 2. człowieka z uszami zająca oraz ma możliwość zmiany źrenic na zajęcze, 3. człowieka bez atrybutów. Dodatkowo opowiadanie zawiera uniwersum Omegaverse - występujące tam społeczeństwo dzieli się na Alfy, Bety i Omegi. U mnie są też zwykli ludzie. Co poszczególne grupy znaczą u mnie, przeczytacie w poniższym rozdziale. Ze swojej strony dodam tutaj jeszcze, że z pewnością każdy kochający czytelnik zostanie ciocią lub wujkiem bobasa zrodzonego z męskiej ciąży. Nie lubisz mpregu? - wybacz, tu go znajdziesz.

Czas akcji - Wpakowałam się chyba na minę, bo umieściłam bohaterów w czasach współczesnych. No cóż, zobaczymy, czy bardzo tego pożałuję.

Wygląd bohaterów - Jak widzicie po prawej, umieściłam zdjęcia bohaterów. To są moje obrazki - co ciekawe, rysowane w 2017 roku. Już wtedy robiłam je z myślą o tym opowiadaniu. Moja prędkość spisywania pomysłów jest tak szybka, jak ja na rowerze, no cóż. xD Dwie ostatnie postaci mam ze stronki udostępniającej obrazki za darmo (podobnie jak obraz w nagłówku, który przerobiłam, aby pasował do opowiadania). Aha - tych dwóch miłych panów wygląda młodo, ale tak naprawdę są przed czterdziestką. Po prostu tak wyglądali dziesięć lat temu, a że ich historię opisuję później właśnie z perspektywy, gdy mieli po około 30 lat, zdecydowałam się na takie a nie inne zdjęcia. 

Refki - Oczywiście choć rysowałam swoje postaci, wzorowałam się na innych (prócz Connora, bo on jakoś tak "sam" się naszkicował). Nie mam, niestety, linku do autorów, ale mam oryginalne obrazki. Zatem refka Liama wygląda TAK, z kolei rysując Celeba wzorowałam się TYM, a jako wzór Adama sugerowałam się TAKIM panem, którego pewnie kojarzycie (Ryuichi Asami - Viewfinder, autor Ayano Yamane).

Ze względu na usuwanie obrazów z serwerów, wstawiam swoje obrazki.








 

 
 
 
 
 
 
 
Tytuł - Oby wrogów udało mi się przekazać, bo póki co w moich wyobrażeniach minuta kłótni zamienia się w dzikie, łóżkowe pląsy. W życiu jeszcze tak nie miałam, by bohaterowie robili mi w głowie na przekór i ciągnęło ich ku sobie z taką mocą. Drugi człon tytułu wpadł na salony dosłownie kilka chwil przed zamieszczeniem obrazka w nagłówku. Natknęłam się na zremixowaną wersję piosenki (z klipem o miłości Draco i Harrego) i tak bardzo wpasowała się ona w to opowiadanie, że musiałam ją uhonorować. xD Co do Drarry wreszcie - w opowiadaniu znajdą się małe smaczki z fandomu Harrego Pottera. Zresztą, spójrzcie na oczy dwóch głównych postaci. xD To opowiadanie jednak NIE BĘDZIE kopią lub wrzuceniem w świat Zmiennych naszych "Złotych" chłopców, bo ja do fanficów się raczej nie nadaję. Owszem, mogę nadać cechy malfoyowskie, ale Caleb Malfoyem nie będzie. Co innego, że ma ślizgońskie nazwisko. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz