piątek, 22 czerwca 2012

Witam wszystkich!

W gwoli wyjaśnienia, które podejmę jeszcze po przeniesieniu wszystkich rozdziałów.
fantazje-skrzata.blog.onet.pl istnieje już od 22 grudnia 2012 roku. Dziś mielibyśmy niewielką rocznicę ze względu na dzień, toteż od dziś zaczynam przenosiny, by poprzedni blog wiązał się z tym i jakoś go przypominał.
Wszystkie komentarze zostaną skrupulatnie przeniesione na tego bloga - po prostu żal byłoby mi puszczać w niepamięć Wasze rady, ciepłe słowa, czy grożenie paluszkiem na błędy.

Wpisów z onetu zmieniać nie będę - chcę, aby każdy z Was widział zmiany, jakie zachodziły w mom stylu.
A teraz zapraszam do zapoznania się z wpisami ze starego bloga. ;)

Wasza Akemi

**********************************************************************************************************
22 grudnia 2008

Oi! Mam na imię Ksenia (Akemi) i dopiero zaczynam swą działalność blogową ;) Przez jakiś czas moga się pojawiać drobne problemy...bo muszę nauczyć się niektórych rzeczy dotyczących obsługiwania bloga xD Hmm.. mam 17 lat i jestem fanką yaoi już od 2 lat (a może tylko xD). Mam nadzieję, że w razie problemów mogę liczyć na pomoc ;) Pierwsze opowiadanie, a raczej rozdział dodam już za chwilkę. Pisałam to 2 lata temu i z biegiem czasu wydaje mi się...nie za dobry xD Trochę go pozmieniam, żeby więcej życia wnieść ;) Obecnie jestem na etapie oglądania "Naruto", "Bleach" i "Soul Eater". Cóż więcej... będę się starała dodawać notki w czasie (czyli 2 razy                 w tygodniu). Jeżeli coś mi się jeszcze przypomni, to dopiszę ^^ To na razie tyle ;) 
Akemi (13:23)



1 komentarz:

  1. ok, ok zabieram się do czytania ^^


    lotos3@buziaczek...2009-02-01 23

    OdpowiedzUsuń