sobota, 26 stycznia 2013

Organizacyjnie

Hej.

Siostra kazała przekazać, że prawdopodobnie nie wyrobi się z tekstem dla Was. Jest chora, leży i nie wychodzi z łóżka. Jeśli dojdzie do siebie napisze coś więcej.

Robert


Edit! 30.01.2013 r.
 
 Uff. xD Bałam się, że brat coś pokręci, ale bestia dała radę. xD Trochę porwałam się z tym udostępnieniem bratu danych, ale... cóż... widzieć szeroki uśmiech na jego twarzy, gdy mógł dodać notkę... Było warto. xD No i pokazuje to, jak wiele radości sprawa dodawanie tekstów na bloga. xD
Co ze mną... Od czwartku leżałam plackiem w wyrku, owinięta w trzy koce (kokon motyla to pryszcz). Zwlec się musiałam w poniedziałek (wpisy, przeklęte wpisy) i dziś, ale dziś już mój organizm wymiata. ;P Jeszcze tylko wtorek i  święty spokój do siedemnastego. :P
Co mnie złapało? Nie wiem (przecież ja lekarzy omijam szerokim łukiem. xD). Zaczęło się od nerek, a potem w jeden dzień nabiłam 38 stopni gorączki. 
Dzisiaj, prócz lekkiego kataru i mokrego kaszlu jest okej, więc zabieram się za odpisywanie i nadrabianie.
Jeszcze może się pochwalę... xD Na 15 przedmiotów mam jedną tróję z plusem, jedną czwórkę, trzy czwórki plus i dziesięć piątek. xD
Do zobaczenia w niedzielę ;*
Wasza Akemi

39 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrówka życzę. Nie przemęczaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak kolega wyżej, życzę szybkiego powrotu do normalnego funkcjonowania. ;** Doskonale rozumiem twój ból, bo sama miałam ostatnio problemy zdrowotne ..
    W każdym razie.. serdecznie zapraszam na nowy rozdział, jak już odzyskasz siły. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. To jakieś fatum do cholery...znajomi chorzy, rodzina chora...i Akemi chora. ._. Miłego powrotu do zdrowia Akemisiowi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostra zdrowiej szybciutko ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej szybko, kochana Akemi! <33 Potrzebujemy Cię!

    OdpowiedzUsuń
  6. O.O EPIDEMIA!! Epidemia jak nic! O.O wszyscy chorzy albo w szpitalach O: ... *wysyła jej czekoladki* zdrowiej tu szybko xD tylko ja jestem zdrowa i jak na złość nie mogę zachorować xD Masz czekoladki, jedz i wracaj do zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddaj oceny!! i ferie przy okazji!! xD

      Usuń
  7. Wracaj do nas siora! Kurcze no tęsknie, co tu gadać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Akemi? Chora? TT Zdrowiej! :* Czekamyy C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Akemcia u mnie kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! :)
    Nie wiem czy mnie albo mojego bloga jeszcze pamiętasz w końcu nie pisałam nic na blogu od 3 lat :P Ale chciałam tylko powiadomić, że znów zaczynam go prowadzić. Więc jeśli jesteś zainteresowana zapraszam na www.come-what-may-narusasu.blog.onet.pl
    Pozdrawiam,Karen :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akemiś, kochanie ty moje... zdrowiej szybciutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy okazji. Paradoks. Ja też jestem chora, aktualnie mam grypę. Jednakże siedzę w szkolę. Dlaczego? Moja nauczycielka powiedziała, że nic mi się nie stanie jak będę siedzieć w szkole. Czoło rozpalone, kręci się przed oczami...taka karuzela, że o ja pierdolę...Ale...co tam.

    XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybkiego powrotu zdrowia Akemi!!
    Czekamy niecierpliwie na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybkiego powrotu do zdrowia.^^

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie pojawił się news, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie nowy rozdział, może jakoś pomoże w chorobie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaak, znam to z dodawaniem komentarza i zachowywaniem go na pulpicie. Znam także to ciągłe wołanie rodziców. Teraz tylko mówię ''Idę pisać i głuchnę''...I jakoś chyba idzie.

    Co do historii. Zdziwiłabyś się jakbyś zobaczyła jej realne odzwierciedlenie. Nie napisałam TOXIC'a tylko dlatego żeby sobie był. Rozpusta powstawała pół roku. TOXIC powstał w dwa tygodnie. I właśnie przez to, że jest to tak szybko wymyślona historia, Rozpusta nie ma prawie, że prawa istnieć. Powiedzmy, że narodziny TOXIC'a to emocjonalna śmierć Rozpusty.
    Wierz mi, chciałabym ją pisać, ale to już nie możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Siostra! Ty żyjesz! :D
    Noo... masz racje, pewno rzeczy zostają w rodzinie ;D Musimy namieszać, żeby się nie nudzili, desu ne? ;D
    Kacper... To imię takiego chłopaka, który mnie denerwuje -.- Ale.. no... Pamiętasz co Ci pisałem, że są ci co mają odruchy homosexualne? Nie? To popatrz wcześniejsze moje komenty ;p Już masz? To git :p No więc, to jeden z nich...
    Ale on mnie drażni wybitnie, więc będzie i tu zUy!
    A pod kołderką im pomacać można... Sami się macają, a mi nie dadzą?! Phie! Też coś! Mój własny imiennik? On wie, że ja chcę dobrze ;D
    Ale... Ja tu namieszam więcej! Ale zaraz to wyprostuję... xD To będzie problem problem gonił xD Ale za to rozwiązanie, nie będzie jakieś takie trudne do znalezienia... zazwyczaj rozmowa... Chociaż... Szkoda mi opuścić taki gorący wątek jak zazdrość ;D
    A czym ja Cię rozwaliłem? Powiedz xD
    A propos matmy... 5pkt mi zabrakło -.- Teraz hista w poniedziałek... I'm scared xD
    Pozdrawiam ;D A! I notka! niedługo bo jutro ;D A może i zaraz... zobaczę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Już wstawiona wczoraj, ale dopiero dzisiaj napiszę, że jest ;p

      Usuń
  19. Serdecznie zapraszamy na nowy rozdział. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że już dajesz radę c: Ja też lekarzy omijam, nie lubię ich xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sie mu rzuciłem w ramiona... Na lekcji religii, zademonstrowaliśmy na temacie przyjaźń, jak my się "kochamy"... W sumie to on się na mnie rzucił i o mało mnie nie udusił (z zaskoczenia mnie wziął!) Ale wyszło na jedno, nie? xD
    Nie tylko dla Ciebie zabrzmiało to dwuznacznie... Ale to dlatego, że nadajemy na tych samych falach xD
    Nie matme, a histę mam w poniedziałek -.- masakra -.- Boję się bardziej niż matmy xD...

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję ocen :333 Pozdrowienia dla brata i się kuruj bestio :D
    Krótko, bo krótko, bo tak i już :c Nic mnie ostatnio nie rozpieszcza, a mam usprawiedliwienie na kolejna nieobecność D: Co jest dla mnie już totalnym przegięciem. Zalałam laptopa, w niedzielę kupuję tablet i jestem ciekawa czy tam uda mi się w miarę pisać, bo jak nie, to coś czuję, że co najmniej do nowego roku szkolnego będzie zastój we wszystkim, bo nie będę miała dojścia do tekstu. I tak się cieszę, że odzyskałam połowę prezentacji maturalnej na ustny polski XDD Mam pecha, nie dość, że komputer po raz 6546519151, to jeszcze żelazko mi padło i mam w ścianie 2 dziury wielkości pięści jakiegoś mutanta (musiałam się komuś"wygadać"--->wypisać, więc czytaj moje żale) i jestem na siebie przez mojego pecha zła :c Jeszcze dwójka z przodu w wieku mnie dobija XDDD I dopiero na dniach idę do serwisu, ogarnę co się dokładnie stało i jak się wypłacę to normalnie wrócę, a jak nie to już wiesz co będzie 3: Także... Chociaż ty na mnie nie krzycz i się ze mną zsolidaryzuj XDD
    Paaa D:

    OdpowiedzUsuń
  23. Wróciłaś! Jak dobrze CC: Faaaaajnie się macie! CZY JEST TU KTOŚ, KTO URODZIŁ SIĘ 4 MARCA? xDDD I gratuluję ocenek, ja też się mogę pochwalić - mam tylko jedną trójkę na półrocze, osiem czwórek, trz piątki, trzy szóstki. Je xD Też mam 15 przedmiotów :D

    Hm... Yuu mooooże i ma niecne plany, ale to potem XD Możesz się jak narazie tylko domyślić, hah XD Ale jesteś blisko (tylko nikomu nie mów xd) Taaak, z Dir en Grey to jedna z moich ulubionych c: Haruki, jak Haruki... xD Wyszło na to, że trochę nachalny chłopak z niego XD
    Nooo, orgazm normalnie jak widzę te yaoice na yt i jeszcze taka piosenka, jak Malchik gay *____* Masakra! Pokazywałaś bloga swojej mamie? Moja to nawet nie wie, że piszę takie rzeczy xD Ona wgl się nie zna, więc wiesz... xD Ale jakby się dowiedziała, to by pewnie uznała mnie za psychiczną i zamknęła w zakładzie xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, czyżby jeszcze raczek, czy już lew? No ja też mam w lipcu, więc jak lew to tak samo jak i ja XDDD I tylko dwa lata starsza jesteś o.o TY STARUCHU, jakim prawem chodzisz jeszcze po świecie zwłaszcza z tą twoją gruźlicą XDD o.o
    Aż dziwne, bo laptop się ogarnąć, tylko klawiatura nie działa i muszę pisać na podłączonej o.o (jednak grożenie dało swoje)
    Chyba mój peszek na ten tydzień się skończył, na całe szczęście *nie zapeszam, nie zapeszam*
    Obsługuje, obsługuje pdf, już go obczaiłam, bo miałam do wyboru w sumie czytnik ebook'ów albo tablet, ale wolę tablet, w dodatku jest taki uroczy i malusi (7", to nie taki mały jednak, jak duży iphone XDDDD) Na całe szczęście mam dotykowy telefon, ale i tak nie lubię niczego dotykowego, bo mnie krew zalewa często xd
    Nie wiem o czym piszę, pogubiłam się już chyba, ale mniejsza z tym.
    I przynajmniej będę zła i niedobra i będę miała darmowe książki, i wszystkie w jednym miejscu i nie będę musiała ich dźwigać jak gdzieś wyjeżdżam czy cuś, można zawsze czytać o ile jest naładowany x.x (pożeram je w zastraszającym tempie)i coś czuję, że zbytnio nie grożą mi pustki w bibliotekach, bo Akademia Muzyczna na wydziale instrumentalnym wita XDDD
    Dupka o.o XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Akemi... A czy bolał Cię bzusio? Bo jeśli tak, to mamy tak samo... my to takie raczki - nieboraczki xD
    Rzuca się na religii... i to jest chyba już zapowiedź ślubu xD
    Ale nie tylko, przecież ile razy (bo on niższy ode mnie) Czepia się mojej szyi, a ja go wlokę (tak, wlokę wywłokę xD) Przez pół korytarza? xD
    Dobra... Trza pisać chłopaków... Sarin czeka, a i reszta niezadowolona, z Teki na czele xD
    Pozdrawiam jedząc jajecznicę ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla ciebie zawsze, wszędzie i o każdej porze >:D
    Łe, ty bestio jedna :c Ja jestem lwem z 25 lipca x.x
    "Młoda", phi, starucho jedna ty! Tylko nie zaraź mnie przypadkiem jak przywędrujesz ze swoją gruźlicą :c
    On i tak juz jest dziadziusiem, ma 3 lata! Przeżył prawie wszystko, nawet go dzisiaj obkleiłam naklejkami z hello kitty XDDDD Nie wierzę do tej pory w to, co zrobiłam XDDD
    Tak, będę miała w nim Wi-fi więc nikt się ode mnie nie odczepi już, a raczej ja od nikogo, bo będę zawsze i wszędzie XDDD
    No dokładnie, albo później wielkie zdziwienie, bo ślepnę coraz bardziej XD Same kłopoty z tym wszystkim i ze wszystkimi są :3
    Nie narzekaj na brata, napisał notkę i mnie pozdrowił, więc ja go bronię i już lubię, ha!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak szczerze to po proszu tego, i tego xD
    Siostra, nie wieszaj się na mnie... Wstyd mi robisz przy chłopakach - burknął zawstydzony widząc że Damian, Bartek i Rafał jawnie się z niego śmieją - E! Bo wam skończę romansowanie w opowiadaniu! Phie!
    Ale bardziej denerwuje, bo jak jesteśmy sami (nie! nie w sypialni! Zboczona =.=) jak np. gdy sobie nogę zbiłem, nie mogłem nawet na nią ustać, pod samo mieszkanie (4 piętra mnie wprowadzał xD) to jest całkiem inny. A przy kumplach =.= masakra =.=
    Denerwuje mnie taka dwulicowość =.=
    A i hipokryzja! Na przykład ten ich "brak tolerancji" =.=
    Tak to się drą że geje, że pedały, że wykastrować, a jak lesbijki widzą to se walą i są zadowoleni =.= Sorki za wyrażanie się, ale tak jest! =.=

    OdpowiedzUsuń
  28. Na samym początku gratuluję dobrych ocen :)
    Cieszę się, że choróbsko nieco ci odpuściło. Ja do lekarza też idę jedynie w ostateczności. Nienawidzę łykać tabletek -.-

    Już mi kilka razy powiedziano, że jestem sadystą ^_^, oj niedobry Ja :P. No cóż z pełną premedytacją przerwałem w takim momencie. Czułem, że jakbym kontynuował opis, to wszystko straciłoby swój "urok" :D Pierwszy raz w życiu opisywałem taką scenkę. Podobała się?
    Ach, będę musiał się kiedyś zabrać za obejrzenie jakiegoś anime (jakoś od zawsze ciągnęło mnie bardziej do książek niż przed ekran xD). Chociaż zdarzyło mi się zobaczyć kilka odcinków FMA.

    Chyba jeszcze nie pytałaś ^^, a nawet jeżeli, to moja pamięć również działa baaardzo wybiórczo. Dwójkę starszego rodzeństwa mam. Względem wieku to od najstarszego; brat, siostra i ja ^_^. Z siostrą nadaję na tych samych falach, więc to z nią najlepiej się rozumiem.

    Ja z swoim wyjściem z szafy nie chcę się spieszyć. Czekam na sprzyjającą sytuację. Nie tą idealną, ale sprzyjającą :). W sumie dopiero jak miałem 17-ście lat to zorientowałem się o swojej orientacji. Co do historii z twoim kuzynem; Urocze, tylko tyle mogę powiedzieć. Fajnie, że udało mu się znaleźć takiego przyjaciela. Czasem ciężko się powstrzymać z głośnym wyrażeniem swoich poglądów, więc ci się nie dziwię. Może przemówiłaś w ten sposób rodzicom kuzyna jakoś do rozsądku :), a że się nie odzywają... Powiedzmy; zło konieczne ;)
    Mi się jeszcze jakoś nigdy nie zdarzyło założyć butów na obcasie i coś mi się zdaje, że lepiej nie ryzykować. Z moim "szczęściem" na pewno skręciłbym kostkę :P
    Podobno człowiek pod względem orientacji jest dopiero w pełni ukształtowany w wieku dwudziestu jeden lat (słowa jakichś naukowców, nie moje ^^).

    Jeżeli patrzyć na wampirka z reklamy pod tym względem, to ja bym go widział w nieco dłuższych włosach ^^. No co? Podobają mi się długowłosi :D. Chociaż w nieco krótszych nie wyglądałby źle.

    Wracając do twojego opowiadania, zaciekawiłaś mnie. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział.

    [<<>>]

    Ja chyba bym się, jak na razie, nie odważył nikomu przyznać cóż takiego piszę i czytam :). Ewentualnie gdybym zabrał się za stricte opowiadanko fantasy, to może bym się komuś pochwalił.
    Chyba każdy z nas ma diabła za skórą ^^. No bo skąd brałyby się niektóre pomysły :D
    Ja chyba nigdy nie potrafiłbym opanować czegoś takiego jak lodowate spojrzenie. Kiedy zastosowałem coś takiego względem kumpla, to żartem stwierdził, że mnie się boi, bo patrzę na niego jak psychopata zamierzający popełnić morderstwo xD. Łatwo się domyślić, że mój nerw na niego w tym momencie całkiem się ulotnił.

    No oczywiście, jak ktoś przeszkadza w czytaniu, albo w nauce to można wyperswadować mu, że wcale sobie tego nie życzymy. Czym większa książka tym poważniejszy argument xD
    Uuu domyślam się, że dostanie połową regału po łepetynie nie było przyjemne :)

    *Myśli* No to jeżeli patrzeć na zodiak pod tym względem, to ja powinienem zerdzewieć xD. Tutaj woda, a w chińskim metal. Z ciekawości również zajrzałem do runicznego zodiaku. Runa przypomina płotek. Dwie pionowe kreski połączone u góry iksem, płotek jak nic :P. Z tego co przeczytałem o nim, to jest dosyć pozytywny, ale mniejsza z tym. Chociaż jakby nie patrzeć to pod kilkoma względami się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej :) Powiadamiam o nowej notce ^^ By the way, cieszę się, że mnie jeszcze pamiętasz :* I niezłe oceny masz o.o Ja z 6 przedmiotów mam dwie 2, dwie 5 i reszte 4 xD No i mam nadzieję, że ta grypa ci przejdzie. Mnie ostatnio też coś wzięło i dziś prawie cały dzień spędziłam w łóżku... Ok trochę minęłam się z tetmatem... Anyway, zapraszam na bloga :D A rozdział 4 się pisze więc jakoś we wtorek czy w poniedziałek powinien już być xD

    OdpowiedzUsuń
  30. No bo zdolna bestia z niego to ma we mnie zwolenniczkę o.o
    A jak, fajnie by było wszystkie egzaminy widzieć, poprawne odpowiedzi itd XDD Matura nie byłaby problemem dla mnie, znaczy z matmy, bo ja nie mam aż tak ścisłego umysłu :33
    Cała brudna robota spada na mnie? No dobra, dzięki, już wiem do czego jestem potrzebna i znam swoje miejsce XD

    OdpowiedzUsuń
  31. Mrau Mrau. Zapraszam na kolejny rozdział TOXIC'a

    OdpowiedzUsuń
  32. Warsztat najważniejszy XD Trzeba wiedzieć w końcu jak napisać pewne rzecz... i takie tak XD
    Druga, a czwarta klasa to prawie to samo, ne? To ja się zgłaszam na ochotnika, może przeżyję D:
    Mrrrrrrrrrrrrrr. To mnie zagłaskałaś i ugłaskałaś. Nawet mogę mieć tą najgorszą robotę, byle by było drapanie za moim lwim uszkiem xd

    OdpowiedzUsuń
  33. Akemi! Bo ja juz to rozgryzlem, jak to z nami bylo! Bo to tak! Ekhem
    Ktoras z mam (twoja albo moja) to tak naprawde nasza wspolna matka (dziwnie to brzmi, wiec wyjasnie - urodzila mnie i ciebie xD) A ze moja i twoja to przyjaciolki, tylko sie ukrywaja, a doszly do wniosku, ze 2 takich jak my, to bedzie za duzo, bo ledwo 1 ogarnia, to oddali! I sie przeprowadzili! I teraz mysla ze my nie wiemy, ale my sie znajdziemy! I jak to TV Bylo, wielki powrot nieznajacego sie rodzenstwa! Rzucaja sie sobie w ramiona, i ciesza sie jak nigdy! Wiesz o co mi chodzi? Jasne ze wiesz! My sie rozumiemy bez slow ^^ notka skonczona i zbetowana... Wstawie jak wejde na kompa (blogoslawmy komorki z fifirifi i router w domu xD) Pozdrawiamy cie wszyscy :D Pamietaj, nie martw sie, wrocimy do siebie, jakiem Damian aka yaoi :D

    OdpowiedzUsuń