czwartek, 3 stycznia 2013

Kres poszukiwana

Hej, Elfiątka. xD To nie rozdział, ale także coś ważnego. 

Na pewno nick "Hiniuial" nie jest Wam nieznany. Autorka bloga Derreo pilnie poszukuje osoby, która wygrała konkurs na tytuł książki. Bez kontaktu z tamtą dziewczyną, Hini nie ma możliwości wysyłki swojego dzieła, kiedy ten ukaże się drukiem.
Jeśli ktoś z Was kojarzy, zna, ma jakieś dane do Kres, będę wdzięczna za informację.

(Rozdział poprzedni możecie znaleźć na belce Strony opatrzonej tytułem opowiadania.)

Do niedzieli!
Wasza Akemi.

9 komentarzy:

  1. Akeeemiiii! Dzięki za pomoc! ufff! nawet wyłapałaś mój błąd twórczy! Jak mogłem pomylić Bartka z Rafałem!? Gomene chłopcy ;( naprawię to xD
    Tego Sekai ichi Hatsukoi nie widziałem... Kurde -.- mam 3 anime do nadrobienia! I gdzie tu na to czas znaleźć?!
    Taak... Miłość sobie wyznają... ale nie przy całej szkole ;D
    Nie skończę tego tak szybko. ooo nie! zmotywowałem się!
    Następna notka jest... dziwna? Taak... to dobre określenie. Dodam ją w... kiedyś xD
    A! i muszę się pochwalić bo mnie aż nosi! mam ponad 760 wyświetleń bloga! xD
    Kolejne będzie... Drarry ;D może... xD
    Jeżeli pomysł się utrzyma...
    Na razie mam 2 shoty na warsztacie.
    A propos 10 notki. To miało być pożegnanie, ale nie będzie! Nie mogę ich zostawić! przywiązałem się! xD Na razie (tak! dam radę!) możesz zamówić parring Bleach, FT, Naruto... nie duży wybór... xD Albo coś luźnego, po prostu klimat podasz, okoliczności, a wyobraźnia pójdzie w ruch ;D
    A wiesz co? Dzisiaj rozmyślałem nad Drarry. Miałem notkę. Pisałem... A tu się okazuje, że ja to już czytałem na innym blogu! God damn it!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, gdybym tylko kojarzyła osobę to może bym coś poradziła, ale niestety nie znam. Oby zwyciężczyni się szybko znalazła :3 trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe... Tak ;D Element zaskoczenia, to nasza specjalność. Licznik? A bo ja wiem jak go dać? xD Ale mniejsza. Wiesz co? Mam hejtera! Szybko się dorobiłem xD DuSiek'owi (nie mam bladego pojęcia nadal jak się to odmienia) o tym powiedziałem, to się za mną wstawiła! Oto mój wierny duch stróż. A wiec mamusia się już do mnie przyzwyczaiła? To spoko, wpadnę kiedyś na spotkanie rodzinne.
    -Yyy, dzień dobry? Czy tu mieszka Akemi?
    -Taaak, a kto się pyta
    -Brat
    -Jak to brat?
    -Noooo... Kinmakur jestem... mamo
    hahahahahah xD Pomarzyć zawsze można.
    Normalnie nie mogę, nie dość że hejter, to jeszcze do mnie mówi "Książe" xD Połechtał moje ego xD
    Ale przesadził! Powiedział że moje postaci są "szare" "jednakowe" i "mało męskie", więc wnioskuję że wg. niego relacje międzyludzkie sprowadzają się do łóżka -.- Mniejsza.
    Co do mixów. wolałbym nie mixować anime xD
    To już lekka przesada xD Chyba że Natsu x Naruto dwóch nadpobudliwych uke! Hahahah! ok, ja lecę :D pozdrawiam ;D Pozdrów mamusię ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cody lubi pakować się w kłopoty. I dawać się Harryemu podpuszczać.
    Właśnie Cody musi się trzymać swej pracy. Bez niej będzie kiepsko, a robi to co kocha. :D

    Dokładnie Radek ma pracę, ukochanego i zapewnioną przyszłość. :D

    Takie mają być. Czasem będą krótsze. A Cedric lubi długie rozdziały. :D
    Tak, ten cień od lilii trochę przeszkadza, ale da się czytać.
    Z Ayame to chodzi o to, że obraziła się na mnie, bo chcę zakończyć MH i współpracę z nią. Nie odzywała się do mnie. Sama one-shota pisałam. Ostatnio gadałyśmy trochę, ale co i jak nie wiem. W sumie wolę pisać sama i myśleć nad swoimi opkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gomenasai, gomenasai, gomenasai!!! Przepraszam, zakałapućkałam się.. :C Bo mnie Kinmakur przycisnął, notka miała być o północy. -.-
    Księżycowy diadem, hai!!
    Wiesz co? To jest całkiem dobry pomysł. Ale w bitwie Elena vs Misako, zdecydowanie wygrywa ta druga. Toż to profesjonalistka w swej robocie (wiesz dobrze, o czym mówię..)
    Nie, nie tak. To ma być tajemnicą na razie. Poza tym w dragi nie jest zamieszany Koji, tylko jego kumpel Isei. Koji jest alfonsem (Tfu! Za dużo gadam!). Bo to taka mafia jest...
    Dobrze mnie rozgryzłaś, jeśli chodzi o Koji'ego i Dei'a. Planuję coś takiego, lecz raczej nie w najbliższych notkach...
    A teraz odpowiadam na poprzedni komentarz: (Nie znam nikogo, kto nazywa się Kres)
    Chcę zobaczyć piżamę w żyrafy. Odwdzięczę się fotą piżamy mojej. :3
    Dla Ciebie specjalnie wcisnę kiedyś w Sierotę moment z Nickiem jako uke, lecz nie teraz, bo po prostu tego nie widzę. -.- Męcz dalej, przekonaj mnie. Im szybciej zacznę to widzieć, tym szybciej to powstanie. :3
    Niedługo koniec wolnego, kochanie.. ;D Poniedziałek zbliża się wielkimi krokami!!
    Tłumacz z Sekai'a to była chyba Dziubububu. Dobra laska - i te komentarze. Rozwalające. XD
    Noo, jak trafiłam na obóz w Lubniewicach, to w pokoju obok były dwie mega yaoistki (potem znalazłam trzecią) i jedna trochę mniej. One poleciły mi Sekai'a. :D
    Ostatnio, jak tatę poklepałam po łysince, to stwierdził, że mnie kopnie. >.<
    Pierwsze anime - chyba Shaman King (takie najpierwsiejsze). Bo anime, które zapoczątkowało moją miłość do Japonii to Death Note.
    Mruu, Kseniu.. :D Nie no, masz rację. Gdyby nam ktoś zrobił imprezę, to lokal wyleciałby z hukiem w powietrze.. XDD
    O wydaniu książki myślałam, aczkolwiek nie mam bladego (zielonego też) pojęcia, jak takie coś wygląda. Trzeba by poczytać, albo skontaktować się z jakimś wydawcą. A co...? XD
    Hmm. Yaoi w oczach? Trzeba to wykorzystać. :3 Mru. Zdjęcie szkolne powiedzmy robią, a ja włączam tryb "yaoi w oczach". Ubaw po pachy. :3
    No to o następnej notce powiadomię. Psieplasiam jeście jaz.. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gomenasai, jeśli chodzi o fragment komenta mówiący o Koji'm i dragach. Popierniczyły mi się komentarze.. -.- Aczkolwiek, prawdą jest, to co napisałam. :3 Te ostatnie trzy dni dobiły mnie, to dlatego...

      Usuń
  6. Też mam opowiadanie zaczęte od jednego zdania i stoję w miejscu już z rok, ale kiedyś je napiszę, kiedyś, bo fabuły nijak nie mam. Chociaż mało kiedy miałam fabułę, pisze na bieżąco i wymyślam co dalej. Wiem tylko, że pewne rzeczy mają się dziać, ale nie wiem po co, na co. Potem to przychodzi. :D

    Ale kochanie, Ay, a Ayame to dwie różne osoby. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Akemi, zapraszam cię do mnie na notkę ;D mam nadzieję że mniej błędów! xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy to prawda jest!!!
    Misako owszem, profesjonalistka. Nawet nie wiecie, jak bardzo.. XDD
    Jeszcze nie wiem, jak to będzie, ale będzie fajnie!! :3
    Bo to taka mafia, że każdy ma swoje, że tak powiem zajęcie i się go trzymają. Koji nie zajmuje się narkotykami, a więc ma na nie wyrąbane.. :3
    Ja mniej, bo lubię blondowatego i trochę mi szkoda zrzucać na niego tyle nieszczęść. Ale na kogoś muszę..
    Ja to muszę swojej zrobić, ale spoko. :D
    Oj Nick się dowie i to całkiem niedługo.. XDD Mru. Raczej myślałam o tym, żeby później to wpleść, ale któż wie??
    Ja mam mnóstwo sprawdzianów do zaliczenia, a w środę rada.. -.- Jak ja to zrobię?!
    Dziubu jest bardzo miłą i sympatyczną osóbką.. :3
    He, he. :D Zdążyłabym zwiać, oj tak. ;DD
    Tak, L był najciekawszą postacią z DN. Moją ulubioną. Muzyka też na wysokim poziomie. Openingi, endingi.. Miodzio! <3
    Ja tam nie wiem. W końcu pisarz cały czas się rozwija, nee?
    Wyobrażam i niezły ubaw z tego mam, nie powiem ! :D Lepszy niż sharingan, powiadasz? :D Czy ja wiem? Ale na pewno ma większy zasięg mocy i pole rażenia, niż sharingan. :33
    Muszę się pochwalić. Skończyłam Vampire Knight! (Pierwszą serię..). Teraz zostało mi tylko.. Vampire Knight Guilty... :CC

    OdpowiedzUsuń