środa, 4 lipca 2012

Życzenia Wielkanocne od Akemi ^^


10 kwietnia 2009

Akemi Postanowiła złożyć życzenia wcześniej, póki może i ma jako taki dostęp do komputera    
********@--@--@                   
******@------------@ 
****@-----------------@            Moc prezentów od zajączka 
***@--------------------@          co koszyczek trzyma w rączkach 
**@-----------------------@­         Wielu wrażeń, mokrej głowy 
**@-(\(\------------/)/)----@­        w poniedziałek dyngusowy. 
**@-(=':')---------(':'=)---@         W koszyku- obfitości,
**@(..(")(")....(")(")..)-@        w serduszku- miłości,
***@-------------------@         w jajkach- niespodzianek,
*****@--------------@           w Dyngusa – wody dzbanek.
********@--@--@                Tego Wam życzy Akemi ^^ Oraz duużo weny,
                                         nie tylko tej yaoicowej xD


Dodaję też obrazki z Yami no Matsuei ^^ Są w częściach, bo niestety nie mam skanera    Myślę,że nie będzie tak źle. Życzę Wam, moje drogie i moi drodzy, udanych świąt ;);**** Moc buziaków ;**


Tatsumi
Watari
Hisoka
Tsuzuki
Oni  1 część
Oni  2 część
Cały obrazek
Akemi (21:04)

1 komentarz:

  1. ehh wyszły mi tylko dwa obrazki.. dzięki za zycznia i oczywiscie nawzajem ;*:*:* juz ide luknąc na notke wczesniejszą;D

    ~Ako, 2009-04-10 21:54
    ----------------------------------------

    Dziękuje za życzenia i tobie też składam :D WESOŁYCH ŚWIĄT Obrazek cudo :D:D:D Szkoda że ja nie ma takiego talentu. U mnie nowa noteczka miłego czytania

    ~Lunitari~~Luni-chan, 2009-04-10 21:56
    ----------------------------------------

    Arigatou. =* Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Boże.. A to nie te święta, a więc życzę Ci wszystkiego mokrego i jajka wesołego. ;)

    ~Katsumi, 2009-04-11 10:01
    ----------------------------------------

    News na Shuunaka-Yaoi. ^^ Zapraszamy. [Wesołego Alleluja]

    Shuunaka_Yaoi, 2009-04-11 11:04
    ----------------------------------------

    u mnie new ;)

    Ako

    ocia1@onet.eu, 2009-04-11 23:17
    ----------------------------------------

    He, he u mnie też nowość xDxDxD przy najbliższej okazji postaram się jakoś naprawić tą notkę. Słaba wyszła . . . jakoś tak nie mogłam skrzywdzić tej żabci . . . Jeszcze raz Wesołych Świąt :D:D:D i miłego czytania xD

    ~Lunitari~~Luni-chan, 2009-04-12 02:21
    ----------------------------------------

    ehh dzięki.. co do obrazków to jak masz lepszy obrazek dla Akiego to ja oczywiście bardzo chętnie przyjmę ;D Wiesz po prostu nie mogłam nic znaleźć nawet z pomocą Luni ;( ehh Ja też czekam na kolejną nocie ^^

    ~Ako, 2009-04-12 20:57

    OdpowiedzUsuń