wtorek, 30 października 2012

Wiadomość specjalna ;)

02 lipca 2011

Moi Drodzy. Dziś jest dla mnie szczególny dzień... W sumie jutro też xD Jak być może już
zauważyliście, u dołu strony można zobaczyć, komu dedykuję swego bloga.
 
Kirhan, słońce moje. Wszystkiego najlepszego z okazji pięciolecia Moonlight! W życiu nie spodziewałam się, że będę mogła komentować tak wspaniałe opowiadanie =3

Do pracy Fantazji Skrzata przyczyniliście się wszyscy. Zawsze mnie wspieracie, podrzucacie pomysły i nie pozwalacie na zapomnienie, którego osobiście nie mogłabym się dopuścić, mając tak bogatą i wspaniała kadrę. Jak niejednokrotnie już wspominałam, istnienie bloga zawdzięczam trzem bliskim mi dziewczynom: Kirhan, Akame oraz Grelce.
Tej drugiej - kłaniam się nisko - dziękuję za cierpliwość we wprowadzaniu mnie do Photoshopa, którego nie ogarnęłabym samotnie. Elfie (i nie tylko) opowiadania ciągle tłuką mi do głowy, ile ja jeszcze muszę się uczyć, aby osiągnąć Twój poziom (o ile starczy mi na to życia xD)
Grelcia jest przy mnie... mogłabym powiedzieć, że od zawsze. Uwielbiam te nasze rozmowy i dające do myślenia kwestie - przynajmniej mózg mi nie zaschnie przy Tobie, kochanie ;3 My też mamy za sobą sporą rocznicę i można rzec, że... stanowimy całkiem udane małżeństwo xD
I Kirhan, którą zostawiłam na koniec... To Ty, mój skarbie zasiałaś we mnie ta pasję do yaoi. Pamiętam nawet, jak zaczęłam czytać historie Huncwotów, a piosenka Kanjani8 - "All Of Me For You" cały czas zajmuje jedno z czołowych miejsc na mojej liście ulubionych ;3 Zasugerowałaś mi, abym spróbowała swych sił na blogu i tak też zrobiłam, a Ty stale czuwałaś nade mną i nadal to robisz. Świadomość tego, że TY komentujesz, jest dla mnie czymś wyjątkowym. Poza tym nie opuściłaś mnie nigdy i przez długi czas byłaś jedyną czytającą i komentującą ;P Za to wszystko po stokroć dziękuję i to z tego względu dedykuję Ci bloga, który wiele dla mnie znaczy.
Wbrew pozorom i powtarzalności (mogę się mylić), nie zaczynałam yaoi z Lampirą, a Kirhan, właśnie ;)
Niech wszystkie moje Aniołki nie czują się przez to mniej lubiane! O nie! Każdego z Was kocham, wyczekuję opinii o rozdziałach i oczy mi się świecą z radości, kiedy przejeżdżając kursorem w dół, odczytuję Wasze nicki. Statystyka też się sama nie nabija xD
Kirhan, kotek xD Raz jeszcze życzę Tobie i Huncwotom, abyście cieszyli Nas swoimi historiami przez kolejne 5, 10, 15 lat, a może nawet i dłużej... ;>

Jutro zapraszam Was serdecznie na Notkę Specjalną - dlaczego dużymi literami? Ha, bo pisze ją moja kochana Grelcia, a wszystko, co wychodzi z jej głowy, jest po prostu Wielkie!

Kurcze... Całość zabrzmiała tak, jakbym się z Wami miała żegnać O_o
O nieee... Zostaliście złapani w sieć Akemi, która nie wypuści Was jeszcze przez dłuższy czas xD (Zdradzę, iż mam w planie 3 opowiadania, ale wszystko po kolei... jeszcze została mi Przestrzeń i jej - co najmniej - 15 rozdziałów ^^'')

PS: Tymczasowo usuwam Mediusę. Postaram się to jak najszybciej naprawić ^^

Uwielbiająca Was wszystkich i łasząca się do każdego z osobna
Akemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz