piątek, 27 lipca 2012

16. Gdyby ogień był wodą.

07 września 2009

Oi, Elfiątka ;P Przepraszam za możliwe błędy...nie mam sił ich poprawiać. Są dialogi..dużo dialogów i mało opisów, ale naprawdę...padam z nóg. Wszystko wyjdzie w swoim czasie ;p Zapraszam do czytania i za komentarze dozgonne podziękowania ;3 Aha! Notka dedykowana Grelci - Już Ty wiesz za co ;3

Eirino
- Ki-ba. – jęknąłem i upadłem na kolana. Łzy nie ułatwiały mi rozpoznania, kto biegnie w moją stronę. Po chwili poczułem silne ramiona obejmujące mnie.
- Co ci jest? Co się stało? – pytał.
- Ki... Ki... ba. – szlochałem, a brat przytulił mnie mocno. Reszta chłopców stała wokół nas dwóch. – Niedobrze mi. – odwróciłem się gwałtownie i zwymiotowałem w krzaki. Aniki trzymał me włosy i głaskał uspokajająco po plecach. Podał mi chusteczkę, by wytrzeć twarz.
- Teraz powiedz, co się stało. – mówił tak łagodnie i troskliwie, że znów się rozpłakałem. Gdy doszedłem do siebie, opowiedziałem pokrótce, co się wydarzyło w ciągu kilkunastu ostatnich minut. Kiedy skończyłem, o dziwo odczułem lekką ulgę. Zaraz potem obraz stał się ciemny. Ja, największy pyskacz świata, zemdlałem w ramionach brata.
- Eiri! – usłyszałem z oddali. Potem było tylko przyjemne uczucie ciepła.
~o~
Yuichiro
Grałem z Fayem w pokera, gdy usłyszałem głośne trzaśnięcie drzwiami.
- Tak szybko wróciliście? – podniosłem się z krzesła i wyszedłem im naprzeciw. Widok jaki zobaczyłem, zaniepokoił mnie. – Gdzie reszta?
- Pojechali po chłopaka. – wyjaśnił Kiba, trzymając w ramionach mego najmłodszego syna.
- Co się z nim stało? – zapytałem drżącym głosem.
- Później. Idę go położyć na łóżko. Zrób herbatę z rumiankiem. Bardzo proszę. – powiedział, układając Eirino na kanapie w salonie i przykrywając go kocem. Ustawił krzesełko obok niego i usiadł na nim. Ujął dłoń swego brata i gładził ją delikatnie.
Fay posłał mi pytające spojrzenie, a ja wzruszyłem ramionami. Posłusznie poszedłem do kuchni i przygotowałem napar. Gdy wróciłem, położyłem gorące naczynko na stole i popatrzyłem wyczekująco na Kibę.
- Więc? – ponagliłem.
- Napadło go czterech bydlaków. Skrzywdzili go, dotykali i... całowali. – ręce zacisnęły mu się w pięści.
Zamarłem. Jak to? Ktoś zranił mojego synka? Ktoś śmiał źle go potraktować? Ktoś... O nie!
- Czy oni go...?! – wykrzyczałem.
- Nie, na szczęście. – westchnął.
Nagle Eirino drgnął nieznacznie i powoli otworzył oczy. Gdy pojął, gdzie jest, a wydarzenia wróciły do głowy, ujrzałem strumyki łez na jego policzkach. Ciałem wstrząsnął szloch.
~o~
Kiba
Wziąłem kubeczek z herbatą i podetknąłem go bratu.
- Wypij. – powiedziałem najłagodniej jak potrafiłem. On podniósł na mnie wzrok i zrobił dziwną minę.
- Kiba?
- No, a kto? Kogo byś chciał? – i tak wiedziałem, co odpowie i zrobiło mi się przykro.
- A-Akiego. – jęknął zmieszany.
Posmutniałem. Tak. Aki to jego ulubieniec. Jego kocha, a mnie... nie. Wstałem i poszedłem w stronę drzwi. To tak bardzo bolało, a serce dziwnie kłuło.
Poczułem dłoń na swym ramieniu, więc odwróciłem się. Przede mną stał zapłakany i zgięty lekko, brat. Syknął cicho, gdy zrobił krok do przodu i złapał się za podbrzusze.
- Dlaczego.? – szepnął. – Dlaczego mnie nie lubisz?
- Co? – najmniej, o ile nie w ogóle, spodziewałem się tych słów.
- Ty mnie nie kochasz. Wolisz Akiego! Traktujesz mnie jak powietrze, jak kogoś obcego, jak... – załkał. – jakbym nie był twoim bratem! Cieszę się, że Akira dba o mnie, stara się bym był szczęśliwy, zadowolony. Ale co z tego, kiedy mam jeszcze ciebie, a wychodzi na to, że Koryuu jest tobie bliższy, niż ja! Czasem okażesz mi trochę więcej zainteresowania, a po chwili biegniesz dokazywać z Akim. Dlaczego? – płakał, mokrząc przyklejone do jego twarzy, włosy.
Patrzyłem na to dziecko i pytałem siebie, jak mogło do tego dojść?
- Eiri. – pogładziłem jego policzek, a on minimalnie zadrżał. Ta samotna, zraniona i stęskniona istotka, tak bardzo chciała mieć prawdziwą rodzinę. – Ja myślałem, że to ty mnie nie lubisz.
- No coś ty? Jak mogłeś, głupku! – parsknął, a ja posłałem mu wymowne spojrzenie. – Oh... no bo ja tak zawsze mówię. – zawstydził się.
- W dodatku spędzałeś więcej czasu z Akim. Wiesz ile musiałem się naprosić, żeby tu z tobą przyjść zamiast niego? – uśmiechnąłem się smutno.
- Ty ciągle jesteś w pracy. – zarzucił mi.
- Zaczniemy od początku. Chyba już na starcie źle się zrozumieliśmy. A wiesz, co? Zabiorę cię kiedyś do pracy. Pokażę ci wszystko, no a ty przecież jesteś w zespole tego narwańca. Musisz mieć jakiś porządny strój! Słyszałem, że niedługo „Hikaru” ma ruszyć na nowo. – emocjonowałem się.
- Naprawdę? – niewinne oczy wpatrywały się we mnie z nową nadzieją.
Pokiwałem twierdząco głową, a on uśmiechnął się promiennie. O to chodziło! Przytuliłem go i cmoknąłem w czoło.
- To, co teraz robimy braciszku? – przeczesałem mu ręką włosy.
- Aniki? Zaniesiesz mnie do pokoju? – zapytał nieśmiało.
Popatrzyłem na kruche ciałko, blade przez ostatnie wydarzenia i spełniłem jego prośbę. Chłopak jęknął cicho, gdy kładąc go na jego łóżku, niechcący dotknąłem podbrzusza.
- Boli? – skrzywiłem się.
- Bardzo. – pisnął i położył się na plecach.
- Przepraszam, że nie było mnie z tobą. Wybacz. Może bym cię od tego obronił. – szepnąłem.
- Przestań! – warknął. – Nie rycz jak baba! Moja wina, twoja wina... daj spokój!
- Teraz będę na ciebie uważał.
- Hm, nie obiecuj czegoś, czego nie możesz spełnić. Wiem po sobie. – ton jakim to mówił i drżący głos, spowodowały u mnie dreszcze.
- I tak cię kocham. – wyszczerzyłem się. – Śpij.
- Dobrze, ale zostań tu. – spod długich rzęs dostrzegłem prośbę w oczach. Usiadłem na łóżku i ścisnąłem jego dłoń.
~o~
Akira
Gdy wróciliśmy do domu, poczułem zapach rumianku.
- Kiba, co z Eirim? – zapytałem lekko podenerwowany.
Brat westchnął i oparł się o ścianę. Miał bladą twarz i sińce pod oczami.
- Lepiej. Dużo płakał.
Przygryzłem wargę. Jak mogłem wypuścić go bez opieki? To pytanie ciągle mnie dręczyło.
Drzwi do pokoju otworzyły się i wszedł Isamu, a zaraz za nim jego siostrzeniec i Koryuu. Ten ostatni widząc stan Kiby, przytulił się do niego.
- Będzie dobrze. – szepnął uspokajająco.
Uśmiechnąłem się do siebie, gdy spojrzałem na chłopca w wieku Eiriego.
- Chodź, pokażę ci pokój. – dwa smutne oczęta popatrzyły na mnie niepewnie.
- Hai. – szepnął i poczłapał za mną na piętro.
Odczekałem dziesięć minut i upewniwszy się, że malec śpi, udałem się do mieszkanka zajmowanego przez najmłodszego brata.
Dyskretnie uchyliłem drzwi i podszedłem do łóżka. Spojrzałem na mokre policzki i mocno zaciśnięte pięści na pościeli.
- Zostaw. – jęknął cichutko. – Proszę nie. – westchnął i obrócił się na bok, kuląc nogi do pozycji embrionalnej. Zadrżałem z wściekłości. Pochyliłem się nad nim i lekko potrząsnąłem.
- Eiri, obudź się. Słyszysz?
Powoli otworzył oczy. Na początku dostrzegłem w nich chęć ucieczki. Dopiero z czasem napięta twarz rozluźniła się.
- To by tylko zły sen. – przytuliłem go. – Wypłacz się.
- Nie będę. Mam siedemnaście lat. Nie jestem dzieckiem. – parsknął wojowniczo.
- O nie, wcale. – machnąłem ręką. – A to, co? – wskazałem na jego policzek, więc dotknął go, jednocześnie wyczuwając mokrą i słoną ciecz.
- Oczy mi się pocą. – mruknął.
- Nadal pyskate. Lepiej połóż się spać. Zrobisz przysługę ludzkości. – odetchnąłem, widząc brata w nieco lepszym stanie.
- Ten chłopak, siostrzeniec Isamu... fajny jakiś? – zapytał mimochodem.
- Zobaczysz jutro. Ale powiem ci, że słodki cukiereczek z niego. Cudnie się rumieni. – uśmiechnąłem się tajemniczo. Poczułem nagły powiew powietrza, ale zignorowałem to.
- Jeżeli mówisz o mnie, to nie mam prawa być zazdrosnym, no nie? – odwróciłem się gwałtownie.
- Aki. Na twoim miejscu bym uciekał. – młodszy brat mnie wydał.
- Dzięki. – ukłoniłem mu się i zrobiłem urażoną minkę.
- To o kim tak ładnie mówiłeś? – mój ukochany polizał kawałeczek mej szyi, a ja odchyliłem się minimalnie do tyłu i jęknąłem z przyjemności, jaką mi ten dotyk dawał. – Powiedz.
- O-o twoim siostrzeńcu. – wydyszałem pomiędzy jedną malinką, a drugą. I nagle wszystko ustało.
- No wiesz? Zdradzasz mnie z młodszym? – wydął słodko usta, a ja roześmiałem się szczerze.
- Rybko. I miałbym stracić tak wspaniałego same? I nie jęczeć, że mnie wszystko boli? – złotooki spojrzał na mnie groźnie.
- Uważaj, bo przez tydzień możesz prosić na kolanach o przejaw maleńkiego dotyku. – fuknął i obrócił się plecami do mnie.
Chyba posunąłem się za daleko.
- Ale...! – zacząłem.
- Nie ma „ale”! Trzeba było nie zaczynać. – usłyszeliśmy perlisty śmiech Eiriego.
- Co ci tak wesoło? – burknąłem.
- Kłócicie się jak stare małżeństwo. Teraz powinniście się pogodzić w odpowiedni sposób. – zwijał się na łóżku, na ile było to możliwe.
Spuściłem wzrok i zarumieniłem się obficie. Poczułem nagle rękę na swym nadgarstku.
- My zaraz wrócimy. – Isamu wyciągnął mnie za drzwi i zamknął je. Przygwoździł mnie do nich i spojrzał w błękitne oczy, jednocześnie mocując się z zamkiem mych spodni. Pocałunek, jakim mnie obdarował, był strasznie pożądliwy. Po chwili chłopak uklęknął przede mną i wziął mą męskość do ust. Przygryzłem wargę by nie wydawać dźwięków, przez co z kącika popłynęła krew. Po niedługiej chwili dreszcz przeszył me ciało, a ja doszedłem ze stłumionym jękiem. Isamu połknął wszystko i pomógł mi się ubrać, gdyż o dziwno,d rżące ręce, nie powalały mi na to. Świadomość, że ktoś może nas tak zobaczyć, działała na mnie pobudzająco.
Weszliśmy z powrotem do pokoju Eiriego, a on z rozbawieniem w oczach, patrzył na nas tryumfalnie.
- Jeden pogryziony, drugiemu mleko pod brodą pociekło. Oh, chłopaki. – przewrócił oczyma.
Natychmiast starłem resztki krwi z ust, a pozostałości po akcie miłosnym zlizałem z mojego kochania.
- Byłeś cudowny. – szepnąłem. – A ty! – posłałem bratu mordercze spojrzenie. – Spać! I nie męcz ludzi swoją osobą. – podszedłem do niego i zdzieliłem lekko w głowę.
- Ta! Dość, że dzięki mnie coś dostał, to jeszcze mnie bije i nie podziękuje! – sprężyny łóżka skrzypnęły, gdy odwrócił się gwałtownie na bok.
- Dzięki. – musnąłem wargami jego czoło, a po chwili namysłu cmoknąłem go w usta i położyłem obok niego niewielkie pudełko.
- Uważaj, bo Isa się obrazi. – wysunął język, oblizując się.
- A kto go to tego skłoni? – westchnąłem i oparłem się o blondyna. To był ciężki dzień.
Eiri zaciekawił się wreszcie paczką i otworzył ją szybko. Oczy mu pojaśniały, a on z piskiem rzucił się w moim kierunku. W połowie drogi zatrzymał się jednak i upadł na posłanie.
- Nie, nie. To nic. – powstrzymał mnie ruchem ręki. Wykonał kilka głębszych oddechów i ostrożnie wsunął się pod kołdrę. – Poboli i przestanie. Aki, skąd wiedziałeś! – cieszył się z nowych nut oraz płyty, na której umieszczone były kursy dla początkujących i zaawansowanych tancerzy.
- Wziąłem na oko.
- Normalnie kocham cię! – wykrzyczał.
- Ciekawe czy powiesz to kiedyś bez otrzymania prezentu.
- Ah przestań. – praktycznie mnie już nie słuchał, wertując strony.
- Dobranoc. – przesylabowałem. – Jutro to sobie obejrzysz.
Zgasiłem światło i wyszedłem z Isamu. Za drzwiami usłyszałem niezadowolony jęk. Po kilku minutach z pokoju dobiegł głos chrapania.
- Współczuję przyszłemu partnerowi. – westchnąłem i chciałem wejść do swojego pomieszczenia, jednak Sato mnie powstrzymał.
- Cii. Patrz. – powiedział cicho. – No to idziemy spać. Pa, kochanie. – dodał dużo głośniej i zatupał w miejscu. Po dwóch minutach ujrzeliśmy jasną smugę światła pod drzwiami. Uchyliliśmy je minimalnie.
Eiri patrząc na nuty, uśmiechał się i odłożył je na stolik. Następnie włączył lampkę tak, by dawała mniej światła i położywszy się na łóżku, zamknął oczy.
- Ja tak robiłem przez tydzień. – szepnąłem smutno.
- Biedny chłopak.
Zamknęliśmy bezszelestnie drzwi i poszliśmy spać. Oczywiście groźba, o której mówił mój blondynek, nie spełniła się, a ja rano zrzędziłem, że mój odwłok umiera.
Akemi (16:13)

9 komentarzy:

  1. Czy mówiłam już, że kocham Kibę? Tak, wiem, że pewnie z milion razy, ale muszę to powtórzyć. KOCHAM KIBĘ! No... ^ ^ Już mi lepiej... chyba dzisiaj coś napiszę.... ale nie wiem co... może coś na devilu? Albo.... ech.... no nic.... Czekam na nastęną notkę ;P Bardzo, ale to bardzo czekam. Tak bardzo czekam, że usiedzieć nie mogę.... KOCHAM!

    ~Fukatoi, 2009-09-07 17:43
    -----------------------------------

    o masakra, Akemi dobijasz mnie.. ten siostrzeniec.. mrr^^ kurczaki jak on bedzie wyglądać, pewnie jakis kawaii, nie?:D mrrrrrrrrrr6^^

    nie moge sie doczekac piątku x33

    ~Ako, 2009-09-07 17:56
    -----------------------------------

    Łiii.! To było świetne. ^__^ Kocham każdego z tych moich słodkich, cudownych domowników. ^__^ Opowiadanie jest świetne.... I nowy lokator wspaniale się zapowiada. =* Pisz nexta. =*

    ~Katsumi, 2009-09-07 18:22
    -----------------------------------

    omg i miałam racje extra... Hmm notka była cudna, szkoda mi Eirino, tylko on miał lepiej, bo jego brata zgwałcono a jego nie... Hmm Akira jest dobrym bratem,, mam nadzieje że Eirinowi pomoże ich blond włosy gość.

    ~Pani_Ciemności_Yuuki, 2009-09-07 18:25
    -----------------------------------

    [ wyrwała się z imprezy urodzinowej ojca], no, bynajmniej miałam po co wiać stamtąd. czekam na nexta.

    ~Vergithia, 2009-09-07 19:56
    -----------------------------------

    Czy ja wspominałam jak bardzo cię kocham Akemi-sama?
    Nie? No to teraz piszę! Notki są tak często, że zawsze z niecierpliwością czekam na następną i następną i następną....

    Cieszę się, że Eiri jednak nie został zgwałcony, jednak to co przeszedł i tak jest ciężkie. Kiba w końcu dogadał sie z rudzielcem i może nareszcie poczują smak prawdziwej rodziny... A i nie zapomnijmy o siostrzeńcu Sato... mam wrażenie, że to ukochany Eirino^^

    Pozdrawiam i czekam na neksta...

    ~Aiko-chan, 2009-09-07 20:18
    -----------------------------------

    Kurcze, jaka ta rodzina jest słodka *w* Taka kawaii! Zazdroszczę, mieć fotkę Kiby w fonie *ślinotok* Nie wiem czemu, ale Eiri bardziej pasował by mi jako uke *krwotok*. Chyba wiem czemu, a głównym powodem jest szkoła? To tak jak u mnie. 10 godz. spędzam w niej w poniedziałki i piątki, reszta tygodnia, po 8 godz. *załamka*. Notka świetna. Ogólnie całe opo jest strasznie kawaii <3 Buźka :**

    ~Chieko, 2009-09-07 20:58
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  2. Akemi.! Haha xD Ty zawsze napiszesz coś, co ma związek u mnie obojętnie z czym, ale ma xD, haha. Odwłok - ja teraz mam o stawonogach i się charakteryzuje właśnie odwłoki xD. Ale mniejsza.
    Dziękuję ci strasznie kochana, za AŻ dwie dedykowane notki ;* Bardzo dziękuję^^.
    Oj, biedny ten Eiri... Z tą lampką, przykre. Ale mam nadzieję, że blondynek - NARUTO mu pomoże *___*. Oj tak.! Ja już chcę piątek *__*, chcę, chcę, chcęęęęę! *____,,,,,* - twoja minka xD ślinka ; p.
    Ja też.! Też mam mało czasu -.-. Jak siadam na kompa to tylko odpisuję na wiadomości, maile i czytam blogi, dlatego sama nie dodaję czekaj... AŻ 8 dni na twoim ulubionym blogu.! Bo po prostu nie mam czasu nic napisać, szczególnie, że odpisuję jeszcze koleżance na list xD Taki prawdziwy ;333. i heh... A mnie wena rozrywa.! Seri *__*. kiedy nie chcę, to Yakei bierze się do roboty.! I weź z takim wenem wytrzymaj xD, ale i tak go kocham <3333. Zaczynam doceniać twoje metody... Napisałaś sobie rozdzialiki w lato i masz więcej spokoju.! xD A ty.! A ja w lato jakoś... Nie mogłam się zebrać xD.
    A Kiba... Zaczynam go na serio coraz bardziej lubić.! xD Moi ulubieni bohaterowie, to właśnie Aki i Isamu i Kiba ;333.
    Normalnie jak w ogóle WCHODZĘ na tego bloga, to aż mi się miło robi^^. Taki przyjemny klimacik, bohaterowie po boku i w ogóle przemiła autorka.! Już mam banana na ryjku xDDDD.
    Czyli kuzynek już jest *__* i sobie teraz słodko śpi xDD.
    Gdzie mój Naru?!!! Od następnego rozdziału masz o niego dbać.! ma być w każdym xD. Nawet jak tylko powie słówko.! xDDDD. Bo ja kocham już tę postać *__*, więc dawaj ją tutaj na lewo to zaślinię klawiaturę, a co.! xD Dzisiaj jeszcze nie miała ode mnie prezentu xDD.
    Yay.! *_______*. Słowa Akiego mnie powaliły.! Z tą rybką, jak mógłby dla niego nie jęczeć *__*. Przez ciebie przypomniałam sobie lizaczka.! xDDD A jak Grelka ma głód pieszczotoukosemowy to lepiej coś jej dać na ząb *__*. Ooooj tak.! xD
    Na komentarz ten dłuższy od ciebie, zaraz odpiszę ;333.
    A wiesz co? xD Mam kolegę Akiego^^. geja, hehe ;P A dzisiaj przybiłam z nim w szkole żółwika, bo przechodził koło mnie.! xD A miał się ze szkoły odpisać o.O, dlatego muszę go jutro złapać i z nim pogadać.! xD A tak w ogóle to wiesz - że imię Aki - oznacza gej.? *__* Piękne.! xD
    I te Isamowskie napady na Akiego *___*. Miodzio.! Normalnie streszczam twój rozdział, a co xD.
    A wiesz co? Jakoś czuję, że odżyłam, bo przez to, że piszemy do siebie długie komentarze - z których narodziły się DŁUGIE maile xDDD - to rzadziej niż kiedyś, a jak teraz piszemy sobie takie krótsze, to git jest ^^, bo aż tak mi miło.!, że znowu widzę swoje komentarze na twoim blogu xDDD.
    Dobra, nie paplam już więcej, tylko odpisuję na komentarz ;333.

    ~YaoixGrelka, 2009-09-07 21:12
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa, sa, sa, sa, sa, sa, sa, saa... *zaciera łapki i szatański uśmiech na pyszczku* Katsumiś będzie mieć płaszcz Akatsuki, znaczy się Akemiś zaproponowała, że wraz z Grelką jej takowy uszyją. x]] Jupi.!! I Katsumi zamieni się w supa Detektywa. ^__^ Będzie tak jak Tobiasz - drapieżyć, drapieżyć Wena.! *__* Katsumi drapieżca.!

    Chyba kupię swojemu Wenowi obrączkę. ^__^ Taką złotą z roślinnymi motywami... *marzy* Kawaii.!

    A swoją drogą te opisy: "Piękne pokazane wnętrza, uczucia, strach, trwoga, a wcześniej ciekawość." by Akemi.
    To mi jakoś wyszło. ^__^ Pisałam to do piosenki: Nightwish - The Poet and The Pendulum... Bardzo bym chciała więcej piosenek tego typu... Do tego zawsze wena mam... znasz coś tego typu jeszcze?

    *Katsumi chowa się do szafy* No.. Bo miałam chwilę zwątpienia... Jakaś taka głupawka wpadła mi do głowy i mam wrażenie, że za bardzo wszystkie moje opowiadania się ze swoją zlewają... I wydaje mi się, ze nudne się zrobiły. o_O'

    ~Katsumi, 2009-09-07 21:23
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widziałam w komentarzu powyżej, od Katsumi, że nasza sława w płaszczach szybko się rozchodzi, hahaha.! A co tam, poszyjemy se trochę xD
    Ja cię kurde przepraszam.! ; O Miałam ci odpisać, a zaczytałam się w pewnym blogu.! Gomen xD, Zdążę teraz odpisać tylko na świeży komentarz^^".
    CO?! Akari ma nowego bloga? I ja nic o tym nie wiem?! Bo ja wiem, że w linkach na Szkolne Życie ona już nie ma tego bloga - bo musiałam usunąć, ale żeby zapamiętać, że mam ją powiadamiać to zostawiłam ^^" ale serio ma nowego? Miała mi powiedzieć.! Aj, potem wlezę xD.!
    No, z tą kuzynką to ci współczuję o.O, mnie i bez takiej plecy napierdzielają a strzelają to co chwilę xD. Jak chcę nawet wziąć głębszy wdech co STRZYK! I strzyka xD.
    Odwłoki są git i już xDDD.
    Ja cię tęż lubię - uwielbiam^^. Tsa... Od Akemi się co nieco czasem wyciągnie, hehe ; P. *chowa się pod biurkiem* xD.
    Ajj i następny sekrecik poleciał *__*. Mrrraah! ^^.
    Spać przy monitorze?! No wiesz?! Ja bym nie mogła, wiedząc, że tam w plikach są piękni chłopcy *__*. hehe xDDD.
    SŁUCHAM?!Ty się kobieto ciesz, że masz tak krótko xD ja mam od 7:45 do 14:10, i też zaczynam od niemieckiego xD, a potem matma, huh -.-.
    A-ale... Dla Akemi postaram się coś niedługo dodać, ale wiesz jak to z czasem jest.! ^^".
    To ja chcę więcej notek na żywca *___*.
    Nowa część? *__* To już nawet na części dzielisz.? xD Normalnie jak Naruto - i Naruto Shippuuden ! *___*. hehe xDDD. - tylko zrób więcej niż Kishimoto.!
    Słucham?! Zmieniasz wygląd bloga? aj przez te cztery miesiące przyzwyczaiłam się do czerni i czerwieni... Jak Akatsuki.! xD, no ale trudno, odzwyczaję się ; P. Czasami chciałabym sobie poczytać jeszcze losy Meijina i Hajime... Oj, chciałabym... I Uchikiego.! *___*.
    SŁUCHAM?! Wykopać?! No nie, za mało dali tych uniwersalnych.! Dla Akemi powinni stworzyć tyle ile potrzebuje.! xD
    Akiry masz nie usuwać.! i Isamu też.! Bo wspaniale się prezentują *__*.
    Jaki zakaz?! Dla nas nie ma zakazów.! Bo czym dłużej będziemy to w sobie trzymały, to potem możemy oślinić i monitor xD.
    LOOOODZIK?!!! *____*.
    To ja już to sobie wyobrażam.! Skoro z lizaczkiem potrafiłaś wymyślić coś takiego, co co będzie z lodzikiem *_____________________________________* - ja chcę piątek.!
    ( tak a pro po... Bo byłam ciekawa, to popatrzyłam na długość wszystkich komentarzy i tylko moje biją rekordy xDDD, a może i nawet nie.? o.O, ale są długie.! xD a co!)
    Nie wiedziałaś? *__* Aki, Akiuś... Kocham już tego bohatera *__*.
    Ja się tak czasami zastanawiam xD ilu gejusków przechodzi obok mnie w szkole *__*. Jak myślisz, ilu.? *__* - wiem, ja to mam myśli xDDD.
    Hahahaha - to się teraz zaśmiałam zdrowo - za bardzo.! xD.
    Hahaha, ale ty mu współczujesz.! xD
    "jak mi to on opowiadał, to myślałam, że się popłaczę ze szczę...ee..z rozpaczy" - haha, jasne, rozpacz xD,oj, biedny chłopak.! xD Ale masz go przepytać jutro.! generale Akatsumi.! ^^. Ale by było jakby ich ktoś przyłapał w dwuznacznej, albo i nawet trój itp. pozycji xDDD. Ale by było *__*. Mrrrrach.! Nic tylko szykować aparaty.! xDDD - masz nowy telefon? To cykaj foty.! xDD.
    Haha, bracia zawsze podsuną pomysł xD. Szczerze ci powiem, że moje opowiadanie w ogóle trochę zaczyna odbiegać od moich głównych wątków o.O to na szkolnym życiu, bo codziennine coś nowego mi wpada do głowy xD. Ogólnie opowiadanie miało mieć z trzydzieści rozdziałów, a teraz nawet w połowie nie jestem, więc będę musiała nauczyć się pisać dalszy liczby rzymskie xDD. Bo na czterdziestym to nawet nie wiem czy się skończy o.O. Się zobaczy.! xD Ale ty sięna pewno cieszysz, ne.? ; p
    Tak.! Onet jest zły, i tylko skromne komentarze można dodać xD. Ale jest jeden plus - szybko się odpiszę^^.
    Balsam.? *___* To twoje komentarze to dla mnie odświeżający żel pod prysznic i już.! xD Chyba jednak jutro ci odpiszę na komentarz, bo mama w złym humorze i każe kończyć^^'.
    Ale nie wiem, lecę do linków zobaczyć co z Akari o.O. Bo ja czekam na jej nowego bloga, a tu proszę.!


    ~YaoixGrelka, 2009-09-07 22:26
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  5. A! Strona z powiadomieniami wkrótce wróci, muszę tylko dopracować bloga, z tym szczegółem, że nie mam za bardzo czasu ^^'. Boleję nad niemożnością przeczytania notki, właściwie teraz wślizgnęłam się podstępnie na kompa, tylko po to chyba, aby ci odpisać xD. Ale obiecuję! Zarzekam się nadto! Że przeczytam notkę! Choćby mój mózg miał wypłynąć na klawiaturę po przetrawienia ok. 12 stron do odpowiedzi z polskiego :P. Pozdrawiam, my fellow rogue :*

    roma.margo@amorki.pl, 2009-09-08 07:59
    -----------------------------------

    O-o tak szybko do siebie doszedł? wow XDDD. <3

    EmilyStrange, 2009-09-08 17:49
    -----------------------------------

    Strona z powiadamianiem się nie zmieniła w sumie, tymczasowo jest:
    http://seyya-ys.blog.onet.pl/ Co do 12 stron - nauczyłam się zajebiście dzisiaj tak, że 5 murowana. Ale nie! Nie wzięła mnie do odpowiedzi! Dowaliła z 6 nowych stron, których muszę się nauczyć na jutro. Boże, świeć nad mą duszą -.-. Nie wiem, czy się na jutro wyrobię z notatką na swojego bloga, eeeh... charms, charms szkolne.

    ~roma.margo@amorki.pl, 2009-09-08 18:04
    -----------------------------------

    Zastrzeżeń mam kilka... ok 1! Policja nie puściłaby go w życiu po tym co się stało. A przynajmniej nie daliby mu iść samemu do domu. Ale dobra... A swoją drogą to co do wyłupania oczu... To nie ma nic wspólnego z siłą przeciwnika. Jeśli tylko zdołasz wyswobodzić ręce będzie ślepy do końca życia. Ja dawniej bym na to nie wpadła, ale kiedy trafiłam na ten sposób nie potrafiłabym nie pamiętać o nim!

    ~Kirhan, 2009-09-08 20:01
    -----------------------------------

    www.devil-akaya.blog.onet.pl new noto!!!!!!!! wiwat!!!!!!!!!!!!!!! xDDDDDDDDD

    gaara_desert@buziaczek.pl, 2009-09-08 20:28
    -----------------------------------

    Przez tą szkołę całkowicie zapomniałam że u Ciebie nowa notka i dopiero co ją przeczytałam !
    Noo ! w końcu przyjechał ten siostrzeniec... Ale ja bym juz chciała wiedzieć kim on jest ! Jak tak można tego nie ujawniać i zadręczać Łapcię .?! To niedopuszczalne ! xd
    Ale i tak notka strasznie mi się spodobała ^^

    ~Łapa, 2009-09-08 21:48
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  6. My wszystkie będziemy miały fajne stroje.! xD.
    Ale kurde... Już mam zaległy poprzedni komentarz i ten na poczcie - ale nie bój się, odpiszę.! xD Tylko ciągle ten brak czasu, eh -.-.
    Jak to złą lekturę? xD Jak żeś to zrobiła.? xDDD.
    O matko, ile sprawdzianów i kartkówek o.O ( p.s xDD, mój brat jest chory i będzie mi tutaj teraz smarkał T^T, Akemi, cho no tu.! xD).
    A mi Akari nie napisała o.O, a miała napisać, i jestem zła.
    JA TAK SAMO! Znowu.! xD Ja też dzisiaj miałam wf i też mnóstwo biegania.! I ciągle kogoś z kumpelą ( która już siadała przy moim tempie xD) dublowałyśmy ;333, bo Greleczka to taki człowieczek, że musi sobie dać wycisk, bo jest masochistką, a co.! xDDD.
    Ja też.! Ja się boję, że kiedyś przysiądę i ci streszczę dalsze WSZYSTKIE losy.! Ty jesteś zbyt przekonywująca xD.!
    Dobrze, że mam 21calowy monitor *__*, bo piękni są jeszcze bardziej.! xD
    SERIO?! ZNOWU! U mnie też. Nudno mi było, jakaś zmulona byłam i mnie jeszcze głowa bolała przez kilka lekcji -.-.
    Ale strzałka od Akemi uzdrawia^^.
    *Tasiu, skoro Yasuro idzie do Akemi, to chodź, dołącz do Yakei'ego i mnie i napiszmy nowy rozdział, w którym uwiedziesz swojego uke* - stop! Akemi.! To tylko żart.! xD Bo potem będzie że Grelka obiecuje yaoi, a tam nic nie ma.! xD. Mnie na serio wena rozpiera, ale czas jego niemiłosiernie gnicie i miażdży - Oj, mój biedny Yakei..
    Serieee *__*, czego ty Akemi jeszcze nie wymyślisz.! <3
    Ehh... No wiesz... Nie wiem czy to przez to, że zaczęłam do ciebie pisać jak było to opowiadanie "szkolne Życie" jakoś się do niego tak przywiązałam... I ono dla mnie będzie naj.! Ale to też jest boskie, ale chyba mnie rozumiesz.? xD Takie po prostu... Przyzwyczajenie, ale Isamu jest przebościutki *__*.
    Eiri musi dzielić swoje zdj.? xD Oj, biedaczek, ALE JAK JA BYM MIAŁA DZIELIĆ OBRAZEK Z TAKIM KIMŚ PIĘKNYM, ZGRABNYM, POMOCNYM I W OGÓLE OH I AH JAK NARUTO TO NIE MIAŁABYM NIC PRZECIWKO *________________________*.
    Ja już chcę piątek.! Spokojnie Grelka, jeszcze tylko trzy dni nie licząc dzisiejszego xD.!
    Loody *__*. Ty, weź mi już o nich nie gadaj, bo ja dzisiaj na biologii pisałam to co dyktowała baba - a co to było to mnie nie pytaj, bo nie mam pojęcia xD - i tak sobie myślę o tym lodziku *__*. Po tobie normalnie można się wszystkiego spodziewać.! To tak jakby nagle seme wyleciał z uke z gołym tyłkiem na środek innej klasy i robił coś wiesz... Ten teges xD. No, Grelka, jakie porównania xD. twój mózg już siadł.
    Właśnie ja się chciałam zapytać... Cz7y to jest właśnie dobre, że chcę wszystko w opowiadaniach opisywać? Bo ja sobie nie wyobrażam np." Pocałowałem go, on pogłaskał mnie uspokajająco po plecach, a potem kochaliśmy się przez całą noc" - no przepraszam bardzo, ale jak jest to bloga yaoi to się proszę rozpisać.! xD Nie mówię, że za każdym razem, ale wiesz... Raz to by wypadało ;333 A ja jestem takim człowiekiem, że lubię pisać mówić i w ogóle dużo xD i zawsze moje komentarze są długie ^^", a jak coś opisuję, to też nie kończy się na skromnych zdaniach xD. No chyba, że tak ma być ;33.
    NIE NO I ZNOWU TO SAMO! Jak myślałam dzisiaj, że przed polskim jak siedziałam na ławce, to padnę.! *________________*
    Taki widok to skarb.! Kurde, aż mi się ręce trzęsą - tak więc już piszę xD.
    Siedzę sobie dzisiaj przed polskim na ławce i patrzę w prawo - taki większy korytarz jest z oknami i parapetem - bo tam gdzie ja siedzę, to kibel jest i ciachnięta ściana xD- no i koleżanka która siedziała obok, coś do mnie mówi ja jej słucham itp. I tak patrzę sobie na parapet i młodzież koło niej stojącą *__* i patrzę, patrzę... Aż mi dech zaprało.! Zaczęłam sobie bardziej loczki skręcać i koleżanka odeszła w zapomnienie xD. Za chwilę pyta się mnie co się stało i w ogóle, a ja jak wybuchłam - ale cicho oczywiście, że ja w to nie wierze itp. Aż się we mnie zagotowało.! Ale niniejszym ogłaszam co tam widziałam.! *________________________________________________________*

    ~YaoixGrelka, 2009-09-08 22:11
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwóch - - PIĘKNIUSICH! Trzeciogimnazjalistów, którzy tak kołysali się na lewo - i nie wiem czy to była zabawa czy nie, ale raczej nie wyglądało to na zabawę - tak sobie ciągnęli lekko palce, muskali dłonie i ogólnie tak gadali, stali blisko! *___*. A potem... Potem.... *spada na podłogę dostając prawie zawału, a potem wstaje, bo musi się podzielić tym z Akemi!* - tak jakoś dziwnie stanęli, jakby tamten drugi tak wiesz... Przygwoździł go do parapetu, czy co? xD i Tak blisko siebie stali *__*. Ale serio. Może to ja mam paranoje, bo nikt na to uwagi nie zwracał, bo obok siedziały dziewczyny z ich klasy, i inni łazili po korytarzach itp., ale dla mnie to serio byli geje.! Bo takie zachowanie... Niby koledzy, MOŻE żarciki, ale... Ja już to widzę.! xD Serio, może mam jakąś obsesję, ale raczej tak się nie zachowują 'koledzy' - i potem *__*. jeden siada a drugi stoi i to tak... hhahahha, dziwnie wyglądało xDDD *__* <333! Bo tego stojącego widziałam plecy, a tego siedzącego tylko tułów, bo ten co stał zasłaniał go swoim... Kroczem xD. I to dwuznacznie wyglądało *__*. Aż myślałam, że dostanę palpitacji serca.! Normalnie już chciałam do ciebie dzwonić i pogadać normalnie xD. Mam nadzieję, że coś zrozumiałaś z mojego wywodu xD. Po prostu nie czytam tego drugi raz, więc gomen jakby co xD.
    Taką śmiejącą się Akemi zobaczyć to skarb^^.
    Ja wszędzie wymyślam dalsze ciągi, tylko czas mi to skutecznie utrudnia, bo połowę zapominam -.-. A nie wiem ile tych rozdziałów, ale nawet w środku nie jestem, hehe xD.
    HAHAHA - Beach Party xDDD. Bo taki aktualnie posiadam ;33 Ja przeczytałam, co napisane z tyłu jest to aż się wystraszyłam co mi matka zamówiła.! XDD' Skutecznie i zmysłowo pobudza twoje zmysły" o.O, czy jakoś tak xDDD.
    No to fajne koleżanki,. nie ma co xD.
    A moje nie lepsze - bo dzisiaj porównywały, która ma większy dekolt.! O zgrozo x__X. Dobra, dodaję komentarz i idę uczyć się słówek na anglika, bo mi się przypomniało, że mam xD

    ~YaoixGrelka, 2009-09-08 22:11
    -----------------------------------

    U mnie news, darling, na rosso-amore. :* całuję gorąco.

    roma.margo@amorki.pl, 2009-09-09 19:56
    -----------------------------------

    Akemi, Akemi.! ^^. Piątek już wielkimi krokami się zbliża *___*. Normalnie ten tydzień minął mi strasznie szybko.! o.O
    Teraz do rzeczy, odp. na komentarz z bloga xD.
    Ło matko.! Taka mała kuzynka to samo zło xDDDD.
    Ja tak samo! Stanęłam w miejscu i nie czytam losów Lestata, a z kolonii przyjechałam 6 sierpnia, i jakoś potem niedługo po przyjeździe poszłam do biblioteki wypożyczyć właśnie ową książkę.! I teraz nie wiem do kiedy mam czas.! xD A karz nie chcę płacić.! xDDD Więc muszę się sprężać, nie wiem jak, ale ok xDDD.
    TAK! KOCHAM WAMPIRY *___*, to czemu wampirkiem być nie mogę.? xDDDD
    Indianka? Moja mama lubi indianinów.! hahaha xD
    Dobrego yaoi?! ŚWIETNEGO yaoi ^^. Ale okularki trza se zakupić.! xD
    A niech się patrzą.! Przynajmniej będą wiedzieli co tracą xDDD.
    No i dobrze.! A co się będziesz.! xDDD.

    ~YaoixGrelka, 2009-09-09 20:15
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  8. Cesarza masz na tapecie.? *___*. A mam pytanko - chciała dzisiaj założyć DeviantArt'a, bo jest 09.09.09 i jakoś tak świętuję ten dzień.! Ze względu na Naruto xD, żeby nie czuł się samotny ; P.
    To ten... Bo mi się już coś pochrzaniło o.O
    Jak jest DEVIANT NAME - to to jest to, jak będzie napisane na profilu, ne.? Czyli załóżmy "YaoixGrelka" ^^" xDDD, a REAL NAME? To co to jest? Bo tam pod spodem jest coś napisane i ja już głupieję.! xD A dzisiaj MUSZĘ to konto założyć.! I jak założę, to oczywiście będziesz w moich znajomych^^. A jak nazywa się twój profil.? ;333 ( proszę, odpowiedz na to pytanie nawet w króciuteńkim komentarzu.!!! Bo to jest dla mnie ważne xDDD).
    Haha, no a co tam, ja też się tak w razie co zabezpieczam xD. Ale to oznacza, he he he ... ;> Że ich to interesuje.! xDD *____*.
    A ja mojemu bratu dzisiaj MEGA wyprostowałam grzywkę, i nawet mogłam mu zdj zrobić.! Ale gdzie był aparat?! Niech to szlag ><. Wujek pożyczył -.-. No ja.! Ale on zupełnie jak inny człowiek.! xDDD Taki miodzio... *____*.. Mheee eeee, No dobra. xD.
    KYA! *__*. I następna tajemnica poleciała.! xD Kocham cię za to.! ^u^.
    No widzisz, ale żeby w ogóle nawet coś krótkiego napisać na kakanaru, to trza mieć czas.! Którego ja nie posiadam xD. A ten... hehe ;>. Od kilku dni zagnieździł mi się nowy pomysł.! Ha! ^^ Na yasuro i twojego Tasia ( chyba pozwolisz, że Yasuro będzie mógł ALE TO POTEM nazywać Taisho Tasiu.? co.? ;333 Bo tak mi to pasuje xD). i obiecuję, że napiszę rozdział.! Na brudno może nawet już dziś^^, zależy do której na kompie będę siedziała. Ale mnie wena rozpiera *_*, bo to przez to, że tylko nauka ciągle xD, a teraz mogę się przynajmniej rozerwać w opowiadaniu^^ i Akemi się przy tym pożywi xDDD.
    Serio.? ;> Ja zawsze wszystkim się tak dużo rozpisuje... I się czuję tak dziwnie, że ja gadam a oni na siłę xD, A jak piszę z Akemi, to przynajmniej wiem, że też dużo odpiszesz^^ i tak się miło robi.! Jak ze strzałkami.! ;333 xD.
    A ode mnie idzie się droga Akemi uwolnić.? xD Bo ja od ciebie nie chcę *___* !
    Hhaa. Kochana Olu.? ;333 O jak miło^^. No widzisz, Grelka pomaga nawet telepatycznie xD. A dzisiaj na muzyce były takie rebusy z muzyki itp., a ja wcześniej sześć lat i połowę pierwszej klasy gim. chodziłam do szkoły muzycznej, i facet od muzyki to wie, i z rozwiązania jednego rebusu wyszło Grela. Myślałam, że padnę xD hahaha. Uwielbiam tego faceta.! xDDD.
    A mój właśnie wszystko umie, tak żeby mi wytłumaczyć, w końcu mam PRAWIE wszystkich nauczycieli tych samych co on xD. Bo i on był w C i ja jestem w C ;333. heh xD. i wszyscy - Ola Grela -
    SIOSTRA MICHAŁA GRELA?! I się pytali jak tam u niego itp. xDDD.
    Ah, ten zaszczyt xDDDD.CO? Biologii, fizyki i chemii nie masz?! Ale bosko *__*, a ja się tutaj męczyć muszę -.-. Z typami reakcji chemicznych, wyrównywać itp. łatwe, ale nudne -.-.

    ~YaoixGrelka, 2009-09-09 20:15
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  9. HAHHAA, czyli zmieniła sobie sama treść?! xDDD Dobra jest >DDD
    haha, pozdrów ją, ha ha ha xD.
    Skoro ona tak robi, to ty też se tak zrób.! A co się będziesz.! xD
    Tak! Konwenty *__*. To ja z tobą na spółkę chcę dla siebie uszyć ten płaszczyk Narusia.! Ja jest w trybie pustelnika, czy jakoś tak xD.
    Klata dobra rzecz xDDD. To Akemi ma klatę.? ^^. Ja też chcę.! xD
    Michał ma taki ładniusi torsik *__* i zgrabniutkie ciałko.!
    Normalnie idealne, serio ! A żre kurde jak koń o.O.
    Bo Naru przyciąga, bo Naru jest boski zgrabny i sexy.! xD *___* !
    Inna... Po... Poza.? *____*. No jasne.! xD;D Ale jak go dodasz - to pamiętaj - ślinimy monitory.! xDDDD
    Tylko bazgrze se na lekcji.? *___* I każdą KAŻDĄ łuskę widać?!
    CUUUUUDO *_____*.
    Tak! Mamy yaoi, a ja ci prześlę jakiś semiaczków i uczków przez pocztę.! Zobaczysz.2 Tylko nie wiem kiedy xD. Ja się do rysowania dość długo zabieram ^^", a dla Akemi jak mam dać rysunek to ładny, a nie chałę.! A do tego jeszcze czas... SIę zobaczy. Ale już mam obrazek, z którego narysuję dla ciebie takich słodkich dwóch...
    Jeden pochyla się nad drugim, który siedzi i .... ZOBACZYSZ.! xDDD.
    No, to odpisałam na komentarze 'blogowe' ^^". Na poczcie to nie wiem kiedy to odpiszę.! xD
    A twoje strzałki poprawiają mi humor ^^.

    ~YaoixGrelka, 2009-09-09 20:15
    -----------------------------------

    Hiehie XD Mam 2 płytki Kanjani8 jeszcze z lat kiedy siedziałam w j'popie xPP I muszę przyznać, że ta piosenka pasuje XDDD Miło przypomnieć sobie stare czasy z nimi xP Chociaż osobiście szaleję na punkcie ich jednej piosenki Owari no tabi... Cudeńko

    ~Kirhan, 2009-09-10 13:19
    -----------------------------------

    Nowa notka na www.screen-solace.blog.onet.pl
    Zapraszama:)

    ~Fukatoi, 2009-09-10 18:37
    -----------------------------------

    http://shuunaka-yaoi.blog.onet.pl/ >> news :]

    Shuunaka_Yaoi, 2009-09-11 10:13
    -----------------------------------

    Akemcia! To było boskie...Jak ja się śmiałam jak Isamu wyciągnął Akirę za drzwi xD To było po prostu boskie! a tak na marginesie to mam małe przeczucia, że Eiri niedługo będzie szczęśliwy jak nie wiem co :D

    ~Lilian, 2009-11-02 20:38
    -----------------------------------

    Chyba głodna byłaś, bo pozjadałaś literki. Nie licząc tego, to całkiem zgrabnie ci to wyszło. Choć dla mnie łykanie czyjejś spermy jest obrzydliwe. :D Eiri będzie uczył się tańczyć. Mmmm... Brzmi interesująco. Ciekawa jestem jak Eiri wygląda bez koszuli, szalejący po pokoju w rytmie jakiejś samby, albo cza-czy... :)

    ~Diabliczka~, 2011-01-07 14:31
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń