środa, 25 lipca 2012

XXXI Zaufać przyszłości - Czar miłości. (ost.)

13 lipca 2009

O..Ohayo *siąka* No to...by było na tyle tego opowiadania...koniec (nigdy nie płakałam na końcówkach, a teraz...)

Shinta: Z powodów technicznych *zerka na autorkę* My zakończymy to opowiadanie.

Haji: Ty masz gadane, a ja ją pocieszę *podaje chusteczkę i odskakuje z odrazą, gdy Akemi zaczyna smarkać* Eee...albo Ci pomogę ^^'

Kazuhiko: To już jest koniec...ale jest następne opowiadanie, jesteśmy wolni, możemy swobodnie sobie figlować =3

Saichi: *wywraca oczami* A ze mnie zrobili zboczeńca i napaleńca. 

Toshi: Bo jesteś, tylko Kazu za często z Tobą przebywa.

Kamiya: Odezwała się oaza spokoju i ostoja cichości *prychnięcie*

Ayano: Nie chcę nic mówić, ale mieliśmy się pożegnać.

Akemi: Ale ja nie chcę się żegnać *buczy*

Lunitari: *chichocze* Cii, może jeszcze dojdzie między nimi do niespodziewanej walki w kisielu.

Isamu: Ehh..zdeprawowali młodzież. Jak Ty ich uczysz, Kijoshi?

Kijoshi: Staram się jak najlepiej, a co, nie wychodzi mi?

Aoki: Wychodzi *śmiech* Oi^^ Tak nawiasem, to fajny ze mnie gość. Prawda? *zue spojrzenie*

Rodzice Yasudy i Shinty: Haaai *wybuch śmiechu*

Shinta: Proszę o ciszę, jak wy się zachowujecie *załamany*

Haji: No już, proszę słuchać mojego aniołka!

Shinta: Dziękuję ^^ Pragniemy bardzo podziękować *patrzy z politowaniem na Akemi, która przyszpiliła się do jego nogi* Podziękować za te słowa otuchy, pomocy, radości, jaką wnieśliście w to opowiadanie. Jesteście Weną, która natchnęła to małe *głaska po głowie* do napisania nowych rozdziałów i bonusów, aby opowiadanie było ciekawsze. Przepraszamy za wszelkie błędy i być może obroty sytuacji w takim kierunku, w jakim nie chcieliście, ale co ja mogę na tą łepetynkę, jak ona ma takie, a nie inne myśli *rumieni się * Szczególnie w tym rozdziale. Serdecznie dziękujemy za wszystko i zapraszamy na ten rozdział. mamy nadzieję, że nowe opowiadanie wciągnie Was, a bohaterowie będą równie fajni, jak my *chichra się*

Hajime: Lepszych od nas, nie ma!

Wszyscy: Dziękujemy za wszystko, Kochane Elfiątka! =3 =* Do zobaczenia w galerii, za jakiś czas, gdy nas Akemi umieści. Jeszcze raz dziękujemy. Było nam bardzo miło, gościć Was tutaj. Dziękujemy, że przeżywaliście z nami nasze problemy i rozterki. Kochamy Was <3 Trzymajcie się.

Akemi: I poszli.. *chlip* Ale zdążyłam wszystkim siedzieć na kolanach *chichot* xD No dobrze.. troszkę nietypowo, ale to już naprawdę koniec. Dziękuje, za komentarze..liczne xDD Ehh...smutno mi opuszczać tą historię...ale tak bywa ;) Niech ich własne przygody toczą się swoim życiem.

Zapraszam do czytania ostatniego rozdziału ^_^


Udali się do pokoju Hajime, gdyż jego łóżko było większe.
Blondyn, całując namiętnie kochanka, ściągał jego bluzę, rzucając ją na podłogę. Chłodnymi dłońmi pieścił jego plecy, a Shinta poddawał się temu z rozkoszą. Wkrótce i koszula Yasudy znajdowała się na dywanie.
Zaniósł Meijina na łóżko, kładąc go na plecy. Zdjął swoje spodnie, bieliznę i stanął przed nim w całej okazałości. Tamten zarumienił się, widząc umięśnione ciało i bicepsy. Haji usiadł na jego nogach, usadawiając się rozkroku. Zaczął powoli całować obojczyki, szyję, klatkę piersiową. Językiem zahaczał kółeczka na jego sutkach, podszczypując je, co jakiś czas. Gładził jego uda, skrzętnie omijając męskość.
Szatyn już od dłuższego czasu jęczał donośnie.
- Nie nadaję się do powolnego. – westchnął.
- Spokojnie.
Mei złapał nadgarstek ukochanego i położył jego rękę na swoim wybrzuszeniu. Zaczął nią trzeć o krocze, pędząc ku spełnieniu. Blondyn jednak wyrwał się. Spojrzał pożądliwie w niebieskie tęczówki, równocześnie odpinając jego zamek spodni, by po chwili pozbyć się ich. Przez materiał bokserek lizał jego skarb. Czuł, wyraźnie czuł, że członek jest już bardzo twardy i pulsuje, a grymas na twarzy Shinty, ukazuje, jak bardzo jest on pobudzony. Szybkim ruchem ściągnął z niego bieliznę i nie czekając na nic, wziął go do ust. Zasysał łapczywie i całował go, czasami drażniąc ostrymi zębami.
Bardzo szybko biały płyn wytrysnął mu prosto w gardło, a on, mrucząc, spijał wszystko, co do kropelki.
- Ahhh... – jęknął Mei. – Cudowne.
- To nie wszystko.
Dźwignął jego biodra i polizał jeden z pośladków. Niespodziewanie dla szatyna, wsunął w niego swój języczek, lawirując po brzegach ścianek. Shinta zacisnął pięści na prześcieradle.
Zaintrygowany inną rzeczą, która w tym momencie zaczęła się w nim poruszać, spojrzał w tamtą stronę. Ujrzał, jak jeden po drugim, wchodzą w niego trzy palce Yasudy. Kociooki zaczął go rozciągać, przygotowując na coś większego. Po krótkim wstępie, odsunął rękę, wszedł w niego głęboko i przylgnął do niego, klatką piersiową. Pocałował go w usta i wytarł zdradziecką łzę bólu. Poruszał się w nim powoli, by zapewnić chłopcu, jak najdłuższą przyjemność. Trudno mu było się opanować. Patrząc w rozanieloną, pełną rozkosznych min, twarzyczkę szatyna, przechodził go dreszcz. Widział lekko rozwarte usta, które z czasem otwierały się coraz bardziej, by wydać z gardła dzikie jęki, westchnięcia, a z czasem krzyki. Strużka śliny wypływała z ust Meijina, a na całym ciele perlił mu się pot. To on doszedł jako pierwszy, dopiero po nim, szczytował Hajime. Opadł na szatyna i ujrzał piękny uśmiech.
- To było coś pięknego. Nigdy nie kochałem się, w ten sposób. To było takie przyjemne...Teraz ja ci się odwdzięczę. – obrócił go w ten sposób, iż Yasuda klęczał tyłem do niego. Shinta wstał i wbił się mocno między pośladki kochanka. Blondyn krzyknął głośno, lecz wcześniejsze doznania, rozluźniły jego mięśnie. – Przepraszam. – szepnął niebieskooki i pocałował go w kręgosłup. Z całej siły napierał na niego, dysząc ciężko. Wbijał paznokcie w jego biodra, jednocześnie zsuwając rękę na jego męskość.
Doszli szybko i w tym samym momencie. Znali swój limit i wiedzieli, że na więcej razy, nie ma co na razie liczyć. Shinta wyszedł z niego i odwracając go na plecy, położył się na nim.
- Aż tak bardzo mnie pragnąłeś? – Haji mruczał mu do ucha i muskał je nosem.
Mei liżąc swoją dłoń, pokiwał głową twierdząco. Zostawił odrobinkę białego płynu i podał ją zielonookiemu.
- Zobacz, jaki jesteś pyszny.
- Poczekaj. Najpierw cię pocałuję. Też zostawiłem sobie trochę ciebie. – odparł, łącząc ich usta. Po chwili zaczął bawić się kosmykami jego włosów. – Nie wiem, czy dzisiaj dam radę na więcej razy. W dodatku wszystko mnie boli. Masz ogromnego. – poskarżył się. Było wspaniale, prawda? – zapytał po dłuższej chwili, gdy wyczuł, że Shinta przestaje się śmiać z jego wcześniejszych wywodów. Nie otrzymał odpowiedzi, co go zdziwiło. Spojrzał na niego i zobaczył, że tamten usnął. Miał miarowy oddech i wyglądał tak uroczo i bezbronnie, że Hajime z trudem opanował się, by go nie obudzić i wykrzesać z siebie ostatnich kropel potu, ponownie łącząc ich w namiętnym akcie. Zamiast tego, okrył siebie i jego, kołdrą, wtulił się i pogrążył we śnie.
~~ooOOoo~~
Gdy rodzice Yasudy wrócili z pracy, ujrzeli włączony telewizor. Na stole leżały opakowania po filmach. Szczególnie jeden przykuł ich  uwagę.
Spojrzeli po sobie i parsknęli śmiechem. Cichutko weszli po schodach i zajrzeli przez uchylone drzwi, do pokoju ich syna.
Dwa wtulone, oświetlone przez księżyc, ciała, leżały obok siebie, splecione w delikatnym uścisku.
~~ooOOoo~~
Rankiem, gdy chłopcy weszli do kuchni, napotkali rozbawiony wzrok państwa Yasuda.
- Jak wam minęło wczorajsze popołudnie? Studiowaliście biologię? – dolna warga kobiety, drżała w pohamowanym śmiechu.
Shinta zaczerwienił się i przylgnął do boku zielonookiego.
- Mamo! – jęknął Hajime. – Ja ciebie nie pytałem o te sprawy, jak przyszedłem na świat.
- Nie musiałeś. Widzę, że i bez tej wiedzy, doskonale sobie poradziłeś. – spojrzała na niego niewinnie. – A raczej słyszałam.
Co prawda chłopcy byli zmęczeni po swoim pierwszym razie, jednak to ich nie zniechęciło i anielskie jęki oraz krzyki, roznosiły się po domu niczym echo, jeszcze kilkukrotnie.
- Proszę przestać. – wyszeptał Mei.
- Widzisz, co zrobiłaś. – naburmuszył się blondyn i przytulił ukochanego.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
W szkole, Saichi zerkał cały czas na brata. Postanowił go wypytać, co się z nim dzieje. Wypieki na twarzy i drżące lekko ręce, zaniepokoiły go. W dodatku, gdy ich wzrok spotykał się, chłopiec natychmiast odwracał się, wyraźnie speszony.
Podzielił się swoimi wątpliwościami z Kazuhiko. Gdy skończyła się lekcja, natychmiast podeszli do niebieskookiego.
- Aniki? Co ci jest?
- M-Mnie? Niee, nic. – zbladł, widząc brata.
Haji z kolei uśmiechał się od ucha, do ucha. Był ciekawy, co też zrobi jego chłopak.
- Daj spokój! Przecież cię znam. Dobrze wiem, że coś nie gra. Wyglądasz, jakbyś nie mógł utrzymać się na wodzy. – spojrzał na niego diabelsko.
- Jak wiesz, to czemu jeszcze mnie denerwujesz! Chcesz się ze mnie pośmiać? Skoro słyszałeś wszystko, to czego ci jeszcze trzeba? Chcesz się nade mną znęcać? Nie moja wina, że Hajime dostarczał mi tyle przyjemności, iż jęczałem tak głośno, że słychać mnie było dwie przecznice dalej! No, śmiej się ze mnie! – wykrzyczał roztrzęsiony i załzawiony. Takiego wybuchu z jego strony, jeszcze nikt nie widział.
- H-Hej! – brunet przestraszył się. – Co miałbym słyszeć, skoro nie było mnie w domu? Zapomniałem ci powiedzieć, że zostaje na noc u Kazu. – zobaczył jak szatyn rozdziawia usta i siada bezsilnie na ławkę. – Eh, zostawić cię samego z blondasem, a tu się potem okazuje, kto jest ogierem. No i przez przypadek dowiedziałem się czegoś ciekawego. – zachichotał.
Mei posyłał mu obrażone spojrzenia.
- Myślałem, że mnie wyśmiejesz. Tata robił to brutalnie...wiesz, co... – szepnął. – A Haji...Nie wiedziałem, że to może być takie cudowne.
- Szkoda, że cię nie słyszałem. – jęknął komicznie.
Szatyn spuścił głowę.
- Baka. – nagle poczuł, jak obejmują go ramiona, a mokre jeszcze policzki, wyciera czyjaś delikatna dłoń. Spojrzał na owego osobnika. – Saichi?
- Nie musisz się wstydzić. Ja za pierwszym razem też tak miałem. W dodatku, gdy z Eichim wyszliśmy z przymierzalni, to ludzie patrzyli na nas, jak na kretynów.
- Co!!! To było wtedy, gdy kupowaliście spodnie? – wrzasnął Mei, nie zważając na zdziwione spojrzenia.
- No niezupełnie. Dotykaliśmy się i... – chrząknął. – W hotelu, to tak. – wyszczerzył się i zachichotał. Po chwili jednak spoważniał. – Shinta, życzę ci szczęścia, naprawdę. Nieważne, jak się czasem zachowuję. Zawsze masz u mnie wsparcie. Możesz mi ufać, braciszku. – odsunął się od niego.
Shinta wpatrywał się w uśmiechniętą twarz Uchikiego. Powoli wstał z ławki i przeczesał jego włosy.
- Też cię kocham, matołku. – puścił mu oko.
~~ooOOoo~~
Wykład, jaki przeprowadził z nimi wychowawca, był o rozmnażaniu.
- Wiecie co to jest, co ja się będę produkował. Ministerstwo kazało mi was ostrzegać, przed zbyt wczesnym przystępowaniem do robienia dzieci, dlatego musimy się pomęczyć. Wydawanie potomstwa zapewnia ciągłość życia na ziemi, lecz nie zawsze tak jest. – mrugnął do Meijina. – Nie to jest najważniejsze. Na pierwszym miejscu jest miłość. Na nią nie ma reguły, czy definicji. To trzeba przeżyć. Nie powinno oddawać się każdemu, tylko tej osobie, dla której to uczucie jest ważne i godne.
Mei uśmiechnął się i spojrzał z rozmarzeniem w oczy swojego ukochanego.
O tak. To, co mówił nauczyciel, było prawdą. On wiedział, że to uczucie ulokował doskonale i, co najważniejsze, zyskiwał tak wiele. Mógł liczyć w stu procentach na to, że jest mu to odwzajemnione. Nigdy nie był szczęśliwszy.
W pewnym momencie poczuł coś chłodnego na szyi. Zdziwiony, wyciągnął wisiorek i spojrzał na niego. Niedawno odkrył, że można go otworzyć, więc włożył do niego dwa zdjęcia. Jedno ukazywało ojca biologicznego, a drugie, przyszywanego oraz matkę. Gdy przyjrzał się uważniej, zauważył, że ten drugi uśmiecha się .Wcześniej nie zwrócił na to uwagi. Pojaśniał, uśmiechając się czule.
- A więc i ty zaakceptowałeś moją miłość. Niczego mi więcej nie trzeba. – poczuł ciepły oddech na swym karku.
- Shinta, skup się na lekcji. Jest ciekawy temat. Jak należy się kochać, aby mieć dzieci, by ich nie mieć, lub aby mieć samą przyjemność. – chciał mówić dalej, ale chłopiec zamknął mu usta, pocałunkiem.
- Nie muszę tego wiedzieć, bo już mi jest cudownie. – potarł policzkiem o jego ramię. Nagle ujrzał przez okno, jakąś postać. Zamrugał szybko oczami, lecz wzrok go nie mylił. To był jego prawdziwy ojciec. Pomachał mu lekko i spojrzał na syna troskliwie.
Szatyn wyczytał coś z jego ruchu warg.
Gdy mężczyzna zniknął, niczym zjawa, niebieskooki westchnął cicho.
- Ja ciebie też. – szepnął i wetknął nos w szyję Hajime.
Dopiero teraz poczuł, że szczęście nareszcie zapukało do jego serca na stałe.

FIN
Akemi (14:35)

15 komentarzy:

  1. cudowne tak dalej

    ~Ola, 2009-07-13 16:37
    -----------------------

    no świetnie. Ostrzegę cię jednak, że po necie grasuje taka szmata - Eako-chan. Uważaj na nią. poza tym oki. pozdro a u mnie na trylogii w środę. pozdro

    ~Vergithia, 2009-07-13 17:37
    -----------------------

    Wiem kochanie bo już dawno zdążyłam przeczytać. =P
    Teraz idę jeść obiad. ^_^ Więc zaraz porządnie skomentuję. =*
    Ps. Wysłałam Ci e-maila. ;)

    ~Katsumi, 2009-07-13 17:53
    -----------------------

    Hmm... Miło, ze się dobrze skończyło, bo zazwyczaj było u nich mniej przyjemnie... Ot, taki fenomen. Szkoda, że prawdopodobnie nie będę na czasie z nowym i będę miała zalogłości do nadrobienia, ale postaram się kiedy tylko net mi pozwoli bo wróci T^T A jutro (jeśli się nie rozpada) zabierają się za kominy. Nie mniej jednak czekam na kolejne opo.

    ~Kirhan, 2009-07-13 18:59
    -----------------------

    ahh booska notka;D wow Meji był same! hehe

    u mnie za chwilkę pojawi się notka, baardzo bardzo wazna;D

    Czekam na kolejne opowiadanie


    ~Ako, 2009-07-13 20:33
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  2. T-to...* chlip*J-ja... *chlip* Mi na serio pod koniec poleciały łzy... B-bo * chlip*, to takie idealne zakończenie.! Ten ojciec machający... Pokazując, że jednak ludzie po śmierci są nawet więcej warci niż za życia i dają nam to do zrozumienia, nawet, jeśli ich już nie ma... To było takie... Wspaniałe. I jeszcze jak w końcu to zrobili^^. Normalnie na nowo przypomniały mi się ich losy ( jak z innego opowiadania,ale pomińmy ten szczegół xD), bo wtedy był rok szkolny i tak się do nich przywiązałam... A teraz... Teraz...* beczy na całego*, tak mi smutno, tak mi źle, bo niestety pożegnać się z nimi jest mi podle.! *chlip* ja też was żegnam... Sinta, Hajime, Ayane, Kazuhiko, Lunitari, Aoki, Saichi, Kamiya, Toshi - miło było patrzeć na was czytając to wspaniałe opowiadanie... I... * przeciera ręką policzek*, J-ja wam obiecuję, że regularnie będę was odwiedzała w charakterystykach postaci.. B-bo... Shinta i Haijme... WY kojarzycie mi się z tym opowiadaniem najbardziej, gdzie wtedy poznałam wspaniałą Akemi^^.
    No nic... Mam nadzieję, że może jeszcze kiedyś o was poczytam.? Pożyjemy, zobaczymy^^.
    Sayoo.!!! Oyasumi.! Sayonara! * macha ręką na pożegnanie*.
    Ej, Akemi.? Bo ja mam jakieś takie wrażenie, jakbym żegnała się z tobą... Wiem, to chyba nie jest normalne, żeby aż tak przywiązywać się do postaci z opowiadania, ale jak tak na nich patrzyłam jak pisałam komentarze, czy czytałam nowe notki to teraz... Po prostu nie będę się mogła na początku przyzwyczaić do innych twarzy. Mam jakiś sentyment do tego opowiadania.
    I miło zakończyłaś to opowiadanie^^. Podobało mi się. Wszystko takie luźne, nawet nauczyciel poprowadził fajną lekcję, hehe ;D A ja ci powiem^^, że moją ulubioną postacią z tego opowiadania, jest o dziwoSaichi Uchiki. Nie wiem... Co ja mam zrobić.??!!! Będę tęskniła za tym opowiadaniem jak nic... *Grelka opiera głowę na ramieniu Akemi i wzdycha marząc o tym, zeby kiedyś zobaczyć tych wszystkich bohaterów...*
    A teraz odpiszę ci zaraz na komentarz z NaruKaka xD Na poczcie jeszcze nic nie mam od ciebie - nie bój się, ja to kontroluję; )
    No kurde, na serio jakbym się z tobą żegnała tak się czuję o___O Będzie mi ich brakowało.! *Ostatni raz przejeżdża w dół bloga, oglądając twarzyczki wszystkich bohaterów...*

    ~YaoixGrelka, 2009-07-13 21:36
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra dopiero teraz odpisuję na komentarz, bo koleżanka do mnie wpadła xD ( sąsiadka ;P).
    No to za Hellsinga muszę się wziąć^^.
    Aaa no widzisz.? ;D I to będzie miało duży związek w opowiadaniu, że Kaoru umie grać ;) Ale teraz Grelka zamyka buźkę i już nic więcej nie klepie xD haha, ale wiesz, że to było by nawet niezłe.? ;> Jakby ich porwali.? xD * mroczna wizja *___** mwahahahaha xD
    Łoooł.! 60... pareś rozdziałów?: > Mi to pasi, może przyzwyczaję się jak do tych * chlip* , *po raz ostatni spogląda w lewą stronę*. I fajnie, że wciąż wymyślasz ciągi dalsze ;D Jak ciebie znam i tak wciśniesz coś jeszcze^^. Hehe, i baaardzo dobrze.! o.! ;D
    No, my będziemy tam walczyły.! ; O
    NIEEE!!! Tylko nie Naru... Wszyscy, tylko nie on... Nie będę miała dumy, żeby spojrzeć mu w oczy, jakbym porzuciła z nim pisanie T_T, dlatego nie porzucę.! Przysięgam to na Naruto.! O.! xD (a tak a pro po tych wszystkich, to niech to nie będzie Yamato O_O mwahahahaha xD!!! - oszalałaś mwahahaha xD)
    A co do pisania... Wiesz..., ona wie, że ja piszę takie opowiadania, ale żeby mi w nim pomóc to raczej nie x3 No, może i by pomogła, ale tylko w fabule czy czymś tam, na jakiegoś One Shot'a, bo ona nie zna żadnych anim, więc wiesz xD Wie co to jest itp., ale nie siedzi w tym x].
    Ale Akemi... Wiesz... hehe ;> Zawsze można jakiegoś fajnego starszego 19 może będzie miał hehe xD Wyhaczyć ( albo 18 a nóż w listopadzie czy bliskich miesiącach jesieni będzie miał 19.? ;>) i tobie podesłać jego numerek hihi ;P Grelka nie będzie próżnowała i Akemi też coś zyska^^. Jak chce ;P Ale jak geje to oooo tak. Może będą mieli fajne porady z tych opowiadań haha xD Na pewno ich nie ominę ;) A lalunie będą.? No cóż, mam tylko nadzieję, że WSZYSTKIE takie nie będą, bo padne -.-. Dobrze, że z Olką jade ;333 ( to jej pomysł, ale mniejsza) .
    I jak tam.? Masz jeszcze kaszelek.? Ja myślałam, że dzisiaj tę pogodę zamorduję.! Rano pada, a ja potem idę na spotkanie, to wkładam czarne długie spodnie, rurki, i co.? I kuźwa jest gorąco -.-. Jak zwykle, tylko Grelka ma takie szczęście xD
    O, biedny monitor - plazma.? A komórke to ja mam Sony Ericsson ;D Dobre są, i o dziwo mój się nie rozwala,a spadł już paręset razy O___o haha xD Ja tam nie mogę wleźć na dach ;P( no chyba, że ma się ochotę włamywać przez wejście po schodkach, z których można oczywiście spaść).
    A ja właśnie chodziłam do szkoły dlatego, że u mnie bały się dziewczyny nie iść do szkoły ;/// To co ja będę w ostatnie dni szkoły gniła w domu -.-. Ale fajnie było ;D
    No, co do deszczu, on mnie też uspokaja i przyznam się, że uwielbiam przy nim tworzyć^^. Jak kiedyś go nie lubiłam, tak teraz go kocham <333 Jak kiedyś kochałam gorąco, tak teraz nie przepadam ><". No, jak zimny deszcz to aż ciarki przechodzą, ale taki też lubię xD Ja tam nie mam żadnej ( na szczęście) alergii, w ogóle nie choruję, a jak już to raz na 3 lata.? I to jeszcze przeziębienie, nigdy nic poważnego. Już taki ze mnie człek x]. Jedyne na co jestem uczulona to salicylana xD To wszystko ;P Haha, pamiętam jak o tym nie wiedziałam i mu usta spuchły xD Jak u Kakashiego w "Naruto" w tym najgłupszym odcinku xD 101 chyba ;P Mwahaha, uwielbiam ten odcinek :D

    ~YaoixGrelka, 2009-07-13 23:11
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  4. I taaa *___*. Wszystkie są cudne. A co do Naruto - to widzisz jak Grelka dogadza.? xD Od razu dwóch daję, żeby nie było nudno hehe ;D. I na razie nie planuję ich wyrzucać xD.
    Albo to z Kakashim w jakiejś pełnometrażówce.? Ta, kamerzysta jest najlepszy xD Wymiata.
    Wiesz, jak Grelka coś określi albo ujmie, to to nie zawsze jest z sensem, ale spoko xD.
    Taaaa.? ;> * patrzy podejrzliwie* Zawsze lubiłaś mhrocznych seme.?;> A ja tak kocham słodziutkich ( jednak nie pipowatych, po prostu męskich i w ogóle, tylko z wyglądu i przy swoim seme słodziutkich i niewinnych <333) UKE.^^.
    To ja się cieszę^^. Bo Grelcia lubi sobie porozmawiać. Z reztą widzisz, że jak piszę nawet taki "krótki" komentarz do notki czy coś. To on i tak wychodzi mi długi xD Ja po prostu lubię gadać o różnych rzeczach i ciągle wznawiać dialogi^^. Ja po prostu kocham to, jak widzę, że mam komentarz od Akemi xD Tylko liczę na to by był jak najdłuższy, hehe ;D
    Ja też będę tęsknić : (. Bo z kim ja gadać o pierdołach w większości będę?!!!
    Ta, ja wczoraj miałam urwanie głowy. Z resztą jak co weekend. Rodzinne odwiedziny itp. ;).
    O, Akemi będzie miała dowód^^. hihi ;D A Grelka sobie jeszcze poczeka xD. A mój brat już ma, a ja jakoś nie widziałam jego dowodu o_O Tak mi z nim ciągle czmycha xD
    Achh... I ten dentysta >< - to sadysta xD Normalnie medal trza dać tym dentystom za ilość wyleczonych u ciebie zębów xD


    ~YaoixGrelka, 2009-07-13 23:11

    wspaniałe mam nadzieje że dasz jakieś nowe opowiadania

    ~Yuuki, 2009-07-14 00:02
    -----------------------

    Gomenasai, już 3 raz zabieram się za napisanie tego komentarza. x]] będzie mi brakowało tych kochanych postaci jak i samego opowiadania... *rzuca się na łóżko i pogrąża w gorzkim płaczu* to opo było najlepsze i już nie mogę się doczekać kolejnego. =* A pierwszy raz Shint'y i Hajime był cudowny.! Shinta taki kociak niewyżyty.! xDD Cudo.!

    ~Katsumi, 2009-07-14 00:10
    -----------------------

    Zmieniam link z Yuuki na Pani_Ciemności_Yuuki .
    Założyłam także bloga więc serdecznie zapraszam: www.czerwona-roza-yaoi.blog.onet.pl

    ~Pani_Ciemności_Yuuki, 2009-07-14 01:43
    -----------------------

    Ha ha ha.! Tez się na tej kwestii śmiałam. x]] No i nie tylko ja, Akemi wie o kogo chodzi. ^_^ To było piękne.! Albo tekst typu: Nie nadaję się do powolnego. – westchnął. Na tym też się śmiałam. *jebu-du i turla się po podłodze* Ale na prawdę będzie mi brakowało tego opowiadanka... *smuta* Teraz musisz szybciutko pisać kolejne. ^_^

    Ps. Zabieram się za wysyłanie e-maila. x]]

    ~Katsumi, 2009-07-14 11:13
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe mam nadzieje że dasz jakieś nowe opowiadania

    ~Yuuki, 2009-07-14 00:02
    -----------------------

    Gomenasai, już 3 raz zabieram się za napisanie tego komentarza. x]] będzie mi brakowało tych kochanych postaci jak i samego opowiadania... *rzuca się na łóżko i pogrąża w gorzkim płaczu* to opo było najlepsze i już nie mogę się doczekać kolejnego. =* A pierwszy raz Shint'y i Hajime był cudowny.! Shinta taki kociak niewyżyty.! xDD Cudo.!

    ~Katsumi, 2009-07-14 00:10
    -----------------------

    Zmieniam link z Yuuki na Pani_Ciemności_Yuuki .
    Założyłam także bloga więc serdecznie zapraszam: www.czerwona-roza-yaoi.blog.onet.pl

    ~Pani_Ciemności_Yuuki, 2009-07-14 01:43
    -----------------------

    Ha ha ha.! Tez się na tej kwestii śmiałam. x]] No i nie tylko ja, Akemi wie o kogo chodzi. ^_^ To było piękne.! Albo tekst typu: Nie nadaję się do powolnego. – westchnął. Na tym też się śmiałam. *jebu-du i turla się po podłodze* Ale na prawdę będzie mi brakowało tego opowiadanka... *smuta* Teraz musisz szybciutko pisać kolejne. ^_^

    Ps. Zabieram się za wysyłanie e-maila. x]]

    ~Katsumi, 2009-07-14 11:13
    -----------------------

    Noo ! Nadrobiłam już zaległości !
    Ech... No niestety nie miałam dostępu do internetu...
    No dobra... miałam raz ale jakoś tak nie było okazji skomentować, ale przynajmniej przeczytałam jedną notkę ^^"
    Ech... ale jednak jak to dobrze jest angielski znać... gdyby nie on to bym nie poznała takich fajnych Włochów i by mi laptopa nie pożyczyli xD A ja wtedy bym umarła z powodu braku yaoiców ... !
    Ale żyję ! *skacze z radości* I teraz mam stały dostęp do neta ! Wiec yaoiców mi nie zabraknie ^^

    Hm... A notki są śliczne ! Strasznie spodobała mi się ta nowa para ^^
    Tylko szkoda że to koniec tego opowiadania...
    Jak zwykle musiałam się poryczeć ==
    Aż się dziwie że mi łez starczyło ... Czy one nigdy się nie kończą .? *.*

    Nom... teraz pozostaje czekać na nowość ! Mam nadzieję że będzie równie wspaniale napisana co poprzednie opowiadania !

    ~Łapa, 2009-07-14 11:39
    -----------------------

    Heheh no szkoda...ale zawsze coś musi się skończyć ;P U mnie już małe przemeblowania.. ;P
    Taa angielski to potęga ;) jak tylko umie się go wykorzystać, to jest, można powiedzieć, raj xP

    ~Akemi, 2009-07-14 14:58
    -----------------------

    Luni się popłakała *szujka chusteczek* ja do pracy mam albo na 7-15 albo na 15-23 i dzisiaj znowu mam na popołudniu. Ale i tak musiałam poczytać :D:D:D Nie chce się z nimi rozstawać . . . Luni chce jeszcze . . . Ale dobra dajmy im odpocząć :D Nie mogę się doczekać kiedy pojawi się nowe opowiadanko i co takiego wymyślisz :D

    Weny i szczęścia :D:D:D:D btw. 23 mam wolne więc wstawię notkę z opowiadania :D:D:D:D bo powoli ją pisza mam aż dwie strony zeszytu . . . ale spoko będzie na czas :D

    ~Lunitari~Luni-chan, 2009-07-14 13:23
    -----------------------

    hehe widziałam juz nowe postacie! ciekawe ciekawe ;)
    A u mnie new;)

    Ako

    ocia1@onet.eu, 2009-07-14 20:23
    -----------------------

    *chlip*. I już ich nie ma... Aż mam łezkę w oku. Ale ci też się fajnie zapowiadają *__*. Mrahahaha, zaraz odpiszę na twój komentarz xD hehe ;D
    Ale teraz ;>
    nowy ^^
    www.black-and-white-opowiadania-yaoi.blog.onet.pl

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-15 11:57
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, wiem xD Już ich tam odwiedziłam hehe ;P No i dobrze, że będziesz już miała spokój z dentystą, bo ja ich nie lubię ><.
    No,z tym ojcem to fajne to^^. No na serio, ja lubię czekać aż to zrobią, po długim czasie ( i to tak słodko.!!!;33), szczególnie, że pomiędzy tym były też rozterki innych par :> I mają dożyć długich lat.! Tego im Grelka życzy^^.
    Emm... Masz kamyczek koło biurka, czy ogólnie w domu.? xD Bo wiesz... Ja kopię kamyczki, ale na podwórku ;P i wspaniała, bo zawsze pocieszy, doradzi i napisze takie fajne opowiadanka *___*.
    ( a ty teraz sobie na pewno czytasz o Taisho i Yasuro, a ja sobie piszę, hihi xD).
    Może i przyzwyczaję się do tych nowych bohaterów, bo wspaniale się prezentują *u*.
    Studia, nie studia, kij tam xD I ci chłopcy normalnie się całują na oczach nauczyciela, klasy itp. *__* Miodzio ;D Aż mi się tak dziwnie patrzy. Notka jeszcze z "zaufać przyszłości" a bohaterowie... E... No... Tego... Z...? xDInnego opowiadania,.! ha! Ale ja pomysłowa xD
    Iz Yamato to z dala ode mnie.! Nie, żebym go nie lubiła, ale wiesz mwahaha xD Moi też chodzą wcześnie spać ><, i karzą kompa wyłączać, ale ja i tak sobie siedzę, a co tam xD( potem jest gorzej, jak nakryją, bo coś tam gadają ).
    No co.?;> Czemu cię powalił.? Grelka mówi tylko samą prawdę^^. Dwóch?!!! Łohohoho, Akemi nie traci czasu xD Ale spoko, się znajdzie. Wolisz bardziej bruneta, blondyna, czy może szatyna, białowłosego.? ;> Hehe, Grelka się postara xD Dla Akemi wszystko ;333
    Jeju, ale dzisiaj duszno i gorąco koło mnie, bo mam otwarte okno, a mówię ci,! Gotuję się. Ciepło, to jeszcze, ale duszno... Nienawidzę tego, bo mam wtedy wrażenie jakbym się dusiła. No, Akemi musi być zdrowa^^. Żeby miała świeży umysł do opowiadań i komentarzy ;P
    No, Nokie są dobre, też miałam i normalnie jakaś stalowa była xD Ale Sony Ericssony są lepsze ;P ( już nie chodzi mi o wytrzymałość w ekstremalnych warunkach xD).
    No, jak zwykle musiał opierdzielić Akemi.! Ja mu dam! nununu.!* Grelka macha nauczycielowi palcem przed oczyma*.
    W wakacje chorujesz.? Wiesz co.? Ja mam chyba podobnie...Się znaczy nie choruję, ale często wstaje z lekko zatkanym nosem o___O",ale oczywiście za chwilę przechodzi, ale w zimę tak nie mam xD No i ja jak zawsze chcę być na święta zdrowa.! To zawsze mnie złapie albo katar, albo kaszel, albo w ogóle lekka gorączka ><. Ale w tym roku byłam zdrowa ;) ( jeżeli można zaliczyć do tego lekki ból gardła, to tak, byłam zdrowa). Huuuurrrra.! xD

    ~YaoixGrelka, 2009-07-15 12:56
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, nie chcesz mieć sprawdzianu.? Spraw aby Akemi kichała xD Ale nie no, współczuję ci troszkę, ja się cieszę, że nie mam na nic alergii. A tę na sierść, to mi się zdaje, że ją się leczy o_O, bo mój brat też miał, a kupiliśmy świnki morskie xD ( 2 haha ;]) i już nie ma. Uodpornił się, że to tak ujmę.
    Hahaha. dobre xD Kakashi, ta, właśnie dlatego założyłam, hehe xD Nie no ogórki mogę jeść ;) Chodzi mi o salicylanę w lekach ;] Np. nie mogę żreć Polopiryny, i innych takich. A tak, to jem wszystko xD No, prawie. ( nienawidzę wątróbki, flaków, czosnku itp. x333, co ja będę swój jadłospis pisała xD)
    No, całe listy idą xD Uczków.? O, ciekawe określenie * zapamiętać*. xD Mwahahaha, trza było zrobić kawę xD
    Eee, tam. Ważne, żebyś się dobrze bawiła jak będziesz pisała list, a nie żeby był na przymus długi xDD
    A u mnie bezchmurne niebo ;_;, oj teraz przydałoby się parę chmur, albo jakieś świeże powietrze.! Bo taka duchota jest, że ja już nie mogę...
    Sorki, ale mwahahahahahahaahahahaa xD Jakoś zachciało mi się śmiać z tego:
    "Z Olą będziesz gadać *stara się pocieszyć, a sama wybiega z pokoju z płaczem* Nie wyjeżdżaaaaj ;(( " - nie dlatego, że ty płaczesz o nie!* Grelka pociesza Akemi, mówiąc, że jak przyjedzie pododaje dużo notek i pogada z tobą MEGA DUŻO I DŁUGO^^. ; ) *, tylko z tego, że no to my idziemy, a ty sobie piszesz załóżmy z uśmiechem na twarzy,a za chwilę rura w długą z płaczem ^^".Ale nie no... Mi Akemi będzie brak.!
    Ta, niech go zamęczy. xD Nie twoja szyja czy inne części ciała, to po co się hamować.? ;>
    Do mnie nie zawsze i niekoniecznie co tydzień ktoś z rodziny przychodzi, albo ja idę do nich ;)
    "a to wyrwiemy"???? Jeju,! Mam nadzieję,że trochę zębów ci zostało xD Heh, ja jeju! Też miałam wyrywanego. Brrrrr...! Tyle znieczuleń, a fe.!

    ~YaoixGrelka, 2009-07-15 12:56

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, jeszcze jedno zanim zobaczę co się dzieje na blogu Szkolne Życie xD Tak sobie patrzę w prawo... I powiem, że urzekło mnie dwóch panów ;333
    Może jednak przyzwyczaję się do tego opowiadania.? Ale o Shincie i innych nigdy nie zapomnę.!
    No to podoba mi się xD
    Isamu Sato - już go lubię, chyba, zobaczymy jaki będzie miał charakterek ^^".
    Yuki Modoki - mraaah *___*, normalnie moim zdaniem wymarzony Uke xD ciekawe kim będzie... ;>

    ~YaoixGrelka, 2009-07-15 12:59
    -----------------------

    Dobra, ja chyba nie jestem normalna xD
    Jeszcze nie wyszłam z bloga, bo jakoś nie potrafię xD Patrzę na tę ramkę " charakterystyki bohaterów" i normalnie... Musiałam tam wejść i mało.
    Bo pożegnałam wszystkich bohaterów. Poczytaj sobie, a ja lecę w tym czasie na Szkolne Życie - w końcu xD A no i czemu takie niewyraźne nieco obrazki.? Ale nic, i tak ich kocham <333

    ~YaoixGrelka, 2009-07-15 13:15
    -----------------------

    Właśnie skonsultowałam się z Taisho xD I on powiedział, że ty bierzesz noc ;] Pilnowania... Ale Kaoru i Eizo.! haha, bo on chce mieć dla siebie swojego uke <3333, ale czy na pewno Yasuro będzie uke.?; > Przecież ma pazurki, hehe. No, w totka niech nie grają xD A jak myślisz... Skoro już dobrze odgadłaś ;P Tej nowej dziewczynie który się spodoba.? ;>
    A, no i jakbyś zauważyła, to dodałam nowy obrazek Kakashiego, hehe xD

    ~YaoixGrelka, 2009-07-15 13:18
    -----------------------

    Osz w morde.!Że tak się wyrażę. Juz przeczytałam tę wiadomość od ciebie na poczcie i już się mogę doczekać, kiedy odpiszę xD Normalnie aż mnie rwie.! ( nie, nie jak zęby u dentysty xD) ale najpier odpiszę na komentarz na blogu, bo wiesz hehehe * dziwne spojrzenie* Grelka jak się rozpisze, to to trochę czasu zajmuje xD Na komputerze siedzę już od 9 rano O_O i nie zejdę, bo wieczorem brat chce siadać, więc muszę to wykorzystać xD Tak więc teraz zajmę się Akemiowym E-mailem i komentarzem^^. Więc jakby co odp. na list bd na twojej poczcie xD Haha, a widzisz.? Grelka zrobiła ci niespodziankę z tyloma komentarzami pod każdą postacią xD Po prostu musiałam ;333

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-15 16:47
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  9. No, biorę się do roboty^^. Aż normalnie już się cieszę, że to piszę xD Yeeah, Grelka znowu powraca, bo coś za mało komentarzy od niej na blogu tutaj było xD No i co do tego ( chyba na poczcie o_O mwahaha,xD) to ja nigdy nie napiszę ci jednego komentarza, bo ja zawsze czegoś zapomnę, a nie pozwolę sobie na nie odpisanie xD Normalnie takie komentarze długie, zajmują mi większość czasu, ale za to je kocham <333 Te rozmówki z Akemi. O byle czym xD Ale fajnym hehe ;D Ja właśnie lubię, jak piszesz xD Bo piszesz o czymś tam i nagle zjeżdżasz trochę z tematu i ja w tym czasie poznaję przeszłość Akemi xD I ja lubię czytać o twoich sąsiadach mwahahaha.
    No to jazda xD
    Ja mojego dentystę ( tak, to facet szef mojej mamy, ale jaki on jest super xD zawsze ciągnie se zwałę a ma 37 haha, normalnie ubóstwiam go <33) nawet nie muszę pytać o nic. Nawet jak mnie nic nie boli, on już mi robi zęby, bo widzi dziury, więc już dawno mnie żaden ząb nie bolał, bo on je na samym początku leczy. Ale znieczulenie ><. takie coś gorzkie i nie smaczne blllleh! smaruje na dziąsła, żeby mniej bolało jak igłę wbije - a czy to pomaga.? O_o i tak boli xD, i potem kuje.! Ale ja ogólnie rzadko bywam u dentysty ;3 (na razie O_O) Nie martw się. xD Ja też tak mam haha, np. otsatnio mwahahahahahahaaha.
    bolał mnie bark, jak chciałam go podnieść czy coś, a gdzie nabawiłam się kontuzji to nawet nie pytaj bo sama nie wiem o__O, to mnie tak bolało. Jeju, aż potem mi się ręka trzęsła xD I oczywiście Grelka zamiast zostawić bark w spokoju, żeby sobie odpoczywał,( jakby nie wiadomo co robił, on tylko utrzymuje moje ręce którymi piszę do ciebie komentarze i maile xD), to go nie podnosiła, ani nic, tylko go tak ściskała żeby ją bolało xD Mówię, ci boli mnie a ja to kurna nadal ruszam o___O Bo polubiłam ten ból o___O A co do bólu mowa... To zawsze byłam twarda, że tak powiem xD. Nie ważne kkiedy, jak coś sobie zrobiłam, kontuzja, otarcie czy stłuczenie( bo ja nigdy nie złamałam niczego i nie chcę.!) to nigdy nie płakałam. Duszę to w sobie, bo po co się użalać.?Boli i nic na to nie poradzisz,a inni (inne -.-) to już się wydzierają i rozpaczają. ehh -.-. Rozumiem, poleci łza,dobra, ale nic poza tym. To ja sobie ostatnio wmówiłam, ( jak mnie coś boli), że ten ból jest przyjemny i chcę go w większym nasileniu, lub mi nie przeszkadza i na serio pomaga. Nie myślisz tak o nim, ale czy normalny człowiek wmawia sobie, że ból jest przyjemny.? o___O Dlatego Grelka nie jest normalna xD Ale to na serio pomaga^^.
    Kocham pieszczoty *___*, z tego co przeczytałam na poczcie,ty też ( ale spokojnie, na ten temat jeszcze porozmawiamy... - nie to nie była groźba xD, ja nie potrafię grozić Akemi ^^).
    Ło.! Aż 2 ci zżarł.?O_O Mój jest mułem, więc niczego nie tknie xD Ale jeżeli chodzi i PISZCZENIE I WNERWIANIE MNIE SWOIM ZACHOWANIEM KIEDY CHCE WYJŚĆ NA DWÓR, NIE MA MOCNYCH! jUŻ NIE JEST TAKI ZMULONY, GNÓJ JEDEN. Ale dobra, spokój xD

    ~YaoixGrelka, 2009-07-15 17:11
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  10. A możesz zdrabniać, szczerze, to ja to nawet lubię ;D O nie.! Niech Yuuki nie będzie stratny xD Niech go i Isamu będzie duuużo *__*. Dodasz jednego, zyskujesz drugiego, hehe xD
    5 mówisz...* Grelce trzęsą się nerwowo ręce* to ilu ch potem będzie mwahahah.? >33 * szaleńczy śmiech i wzrok*. *______________*
    A wiesz, że ja też mam tak pokój, że jak się otworzy drzwi, to na prawo są moi rodzice.? ;333, tylko, że łóżko mają tak w głębi, że nie razi ich monitor xD
    Brawo Akemi za otworzenie okna xD Kiedyś to trzeba zrobić, nie.? ;> A mój pies tak teraz koło mnie "słodko" chrapie, że mam go ochotę wywalić przez drzwi.! A są suwane, więc ostrzegam, że pójdzie łatwo xD
    Ryba w wodzie, dobre mwahahah. Ja tam nie lubię pary. No chyba,że siedzę w niej, ale tak, że nie jest mi gorąco, to może być xD A jak już ze mnie leci, to uciekam od niej jak najdalej ;333
    Ja też nie lubię NOKI-.- Takie wsiury mi się wydają xD A no wiem,że nauczyciel tak żartował. A skąd wiem.? * bo Grelka stała z kijem od Baseball'a za rogiem i czekała tylko na jakiś niestosowny ruch xD*
    Oj, to ci z tym katarem współczuję. To jest coś czego nienawidzę. Już wolę mieć gorączkę. Ale spoko, może kiedyś usłyszę ciebie w jakimś kościele xDU mnie na lany poniedziałek, jest raczej skromnie, bo rodzicom nie chce się potem sprzątać, a mój brat to lekki zmuł, więc wiesz-.-. Ale nie narzekam, bo już się wywaliłam na podłodze mwahahah,bo mam podłogę w pokoju, nie mam dywanu, bo nie lubię xD I taka gleba jebudu, a tata tylko w śmiech, a ja "dziękuje bardzo" xD Wiesz ;> Jak chcesz to mogę ci zrobić reklamę ale z rymowaniem hehe xD No i dobrze, że na zwierzęta ci przeszło^^. trza się tylko uodpornić ;P
    Kobieto ty lubisz wątróbkę i flaki.? Nie, żebym ja nie lubiła, ale po prostu przez gardło mi to przejść nie chce.! Walczę i walczę,a to się samo cofa xD Ja nie lubię czosnku, bo potem się nim śmierdzi ><, a że mój tata czasem se lubi pojeść, to go wywalam ze swojego pokoju, bo potem wywietrzyć się tego nie da xDDD Współczuję mojej mamie, jak ma iść spać, mwahaha, ale sama sobie takiego męża wybrała, więc się rozczulać nie będę xD Wiesz co.? Zaraz napiszę następny komentarz, bo boję się, że taki długi się nie doda ><, więc z/w xD hehe

    ~YaoixGrelka, 2009-07-15 17:11
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta,razem z Akemi i Grelką można poznać nowy świat xD no a co będziemy się krępowały. W końcu to blog i nasza rozmowa, więc jak komuś to nie pasuje, to sio i wsio xD
    A ja normalnie parskam śmiechem w niektórych momentach twoich komentarzy, bo właśnie kocham czytać twoje przygody czy coś i tylko na to czekam, mwahhaha x33 xD Z tobą piszę tak szczerze, co chcę, a nie że jakoś sztucznie, dlatego lubię nasze rozmówki, które trochę czasu zajmują hehe ^^. Ale Grelka to kocha.! xD
    Ja też chcę wiaterek i powinien kuźwa wiać, bo mieszkam 15 min drogi samochodem od morza.? xD I wtedy kiedy nie trzeba, to oczywiście piździ, a jak chcę tylko malutki zefirek to nic nie ma -.-. Jak na Saharze xD
    Mwahahahaa, no jasnę że napiszę ci długiego komentarza. W końcu będę musiała opowiedzieć ci jak było xD odpisać na twoje ;> Poczytać twoje opowiadanie i ogólnie wiesz, jak to jest xD Piszesz jedno kończysz na dziewiątym xD, albo i dalej.nie no aż mi sie nie chce wyjeżdżać. Te rozmowy, całodobowe hehe xD Ale tylko 13 dni... Na szczęście,ale jak przysiądę do kompa, to spodziewaj się megawyczepistodługiego komentarza^^.
    No, mógł nie zaczynać, haha xD jak mojego brata ciągną dzieci czy coś, to ja mu jeszcze ich więcej dowalam, czy jakieś głupie pomysły proponuję xD
    Akemi ja nie mogę. Mwahahahaahahahahahahahahaa.
    "Ja wyrwanych miałam chyba 3, z czego 2 wyrosły mi na tych miejscach. Nie no ja mam zębów.. a poczekaj, policzę...28 + 2 " - uwielbiam to. Nie, kocham! <333 Mwahahaha, zęby liczyć, dobre xD Poczekaj, ja policzę swoje, wyrwane jako stałe, a nie mleczaki xDJa mam 24 o___O ale wiesz,mi dopiero jedna siódemka rośnie xD a mam jeszcze 3, plus 2 stałe ósemki xD A do tego stałą szóstkę mi wyrwali ,więc wiesz ;P
    A urzekli mnie Isamu i Yuuki *____*. Kiba zbyt mhroczny seme mi się wydaje xD Ale za to Isamu...Isamu.!*piszczy i skacze po pokoju* *______*. Właśnie.! Bo jak miałaś obrazek Kazuhiko to u ciebie miał czerwone włosy i chyba podobne oczy, a u kogoś na blogu widziałam ten sam obrazek z brązowymi włosami i ciemnoniebieskimi oczami... Małe pytanko. Jak ty to przerabiasz.? bo jestem ciekawa. Wiem, na pewno masz jakiś program, ale Grelka i tak musi zapytać xD Bo ja chcę sobie niedługo jakiegoś nagłówka walnąć^^. A mam tylko programy do przerabiania zdj xD A Aki ma fajny fortepian , czy może pianino.? xD Ja w ogóle myślałam na początku, że to baba O_O, o ciemnoto Grelki, kiedy mnie opuścisz?!!
    Mwahahha, ale nie rzucaj Isamu zbytnio, bo jeszcze się chłopak nie pozbiera mwahaha, i wtedy na tej tacy tak będzie leżał haha xDDDD
    YUUKI MAŁO I KRÓTKO??!!! No kobieto... Zależy co napiszesz.! Może się zadowolę,ale nie obiecuję hihi. I ma być dużo pieszczot, jak pisałam w mailu, bo ja to kocham *__*, to bardziej rusza dusze, a nie tylko sex,sex i sex. A pieszczoty to tylko taki dodatek dla grzecznych seme i uke hihi xD * Grelk oczywiście zawsze dopieści wszystkich ;333*

    ~YaoixGrelka, 2009-07-15 17:32
    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta, Grelka nowa-stała czytelniczka "Zaufać przyszłości' musiała się pożegnać, no co xD
    nie no ja się obrazków nie czepiam ;) Ważne, że są, ale i tak masz fajnie, że je przerabiasz.Mi też by się takie coś przydało...
    kurde, tata otworzył okno i jest przeciąg i mi drzwi huczą, a ja nie mam najmniejszego zamiaru ich zamykać xD A co tam niech sobie huczą dalej, bo przynajmniej fajny, orzeźwiający wiaterek idzie^^.
    Taisho wie komu zaufać hihi ^u^. xDDDD Wiesz, dwa seme to też niezły pomysł xD Ale Yasuro, taki słodziusi - milusi i ach, och xD Więc on będzie mega słodki, ale jak przyjdzie co do czego, to ujrzysz jego prawdziwe pazurki ;) Zdradzę ci tylko jedno, że nie będzie już taki milutki, i jak już trochę ze sobą będą, będzie duuuuuuuuuuuuuuuuuużo pieszczot^^. Bo Grelka też lubi xD mwahaha, a że ja lubię ciągnąć historię, to to nie przyjdzie tak szybko^^. A widzisz.? xD Znowu jest tak, że ja piszę więcej. Ja po prostu tak mam xD Dwoma komentarzami odpowiedziałam na twój, bo coś mnie dzisiaj wena naszła. ( co jaki będzie mail.? O_O) mwahahahahaa xD.Ale mam nadzieję, że jesteś zadowolona, a nie xD
    W totka możesz zagrać, kto się dziewczynie spodoba okaże się troszkę później^^. Haha serenady xD
    No właśnie,... Kakashi... CO??!!! To ty lampiłaś się na Sasu.? No, masz szczęście, bo ja kocham Naru, a obrazek Kakashi'ego postanowiłam zmienić, bo tamten był za duży i jakiś taki często spotykany. Więc wiesz xD Wyszukałam i dodałam ;333 Może w przyszłości ( nie aż tak dalekiej, tylko jeszcze trochę poćwiczę^^) dodam na nagłówek swój rysunek. Albo na nagłówki.? ;> Zobaczymy, jak na razie sobie powolutku bazgrzę. Chciałabyś zobaczyć moje gryzmoły.? xD Ostatnio narysowałam jakiegoś takie małego chłopaczka^^. Jest z mojej anime haha xD To mam go na kompie, więc jak coś zalinkować mogę, czy mailem podesłać jako bonusik ;)
    To Kakashi idzie sobie usiąść, bo go nogi bolą haha xD A Akemi niech za szybą i w spokoju patrzy na tak wspaniały okaz, bo Kakashi zostanie wypuszczony dopiero za kilka godzin xD Ale wtedy już przed tobą nie ucieknie hehe ;)

    ~YaoixGrelka, 2009-07-15 17:32

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa notka na http://yaoi-school-internat.blog.onet.pl . Zapraszam .


    punc15@op.pl, 2009-07-16 00:32
    -----------------------

    Heh xD Czemu śmiechy były.? ;> A ja ci wczoraj chciałam odpisać na blogu, bo u kol. byłam xD Ale komentarze się nie chciały dodawać ;/ oj Akemi, ja wiem, że przesłałaś mi na pocztę drugą część xD I aż mnie zżera żeby ją już przeczytać, ale najpierw odpiszę na komentarz w narukaka^^. A na jeszcze wcześniejszą odpowiedź na poczcie, też ci odpowiem xD ( Się znaczy wiadomość ^^") O nie! Nie będzie cię dzisiaj.?!!! No nic, wytrzymam. Grelka będzie miała satysfakcję, że czekała na komentarz od Akemi xD A JAK TO NIE?!!! Dałam komentarz pod wszystkimi - Toshi też ma.! Jemu napisałam najwięcej xD I był tam jak go wklepywałam o__O
    Ja też odpisuję po kawałku na komentarze^^ Dlatego ich tyle wychodzi xD Tak się zastanawiam, że jakby zsumować moje komentarze na twoim blogu, to ile by ich było xD Tak samo twoje sa moim hehe ;.D Ale nie ma tak łatwo ><", a zbyt czasochłonne jest xD Może kiedyś.? ;>
    od 12 do 12.? ^^ Miodzio xD Jak tak długo to nie, bo się rodzicie skarżą ><, albo brat chce usiąść, albo muszę gdzieś jechać xD Ale jak już jestem to przeważnie od rana do którejś tam godziny i wieczorkiem^^.
    O, to ty masz normalnie z braćmi grafik ustalony hehe xD O dowodzik ;333 Mi jeszcze trochę lat brakuje xD heh^^".
    ELFKĘ?!!!! Normalnie jakbym mojego brata widziała, słyszała czy co tam jeszcze xD On tylko cały czas o Elfkach nawija,nawet poszedł do takiego czegoś, gdzie mu zrobili kalendarz z obrazów które chciał o0__O i ma taki elficki xD O zgrozo. xD!!!
    Ale Akemi i tak ma więcej komentarzy ;333 I Grelce do tego daleko, ale i tak dodaję dużo na twój xD A dobrze.! Przynajmniej będzie widać, że Grelka dba o znajomych ^u^.
    A CO TO ZA HISTORYJKA, CO??!!! Oj Akemi, bo zacznę wojnę xD No dobra, tym razem ci się upiecze ;333, ale następnym razem Naruś jest tylko i wyłącznie mój *u*, ty możesz wziąć Kakashiego xD Mraaaaw *___*.
    Ta, oni ciągle na siebie zerkają xD
    A ztwoich sąsiadów to po prostu nie mogę. "hej, co dzisiaj robiłaś.?" a ty xD" no, słuchałam jak sąsiedzi palą gumę i robią samochody" - czy jakoś tak xD Ale przynajmniej masz takich bliskich sąsiadów ;333 Jak ten chłopak^^. Bo ja to wiesz... Wieżowiec, nie mam bliskich -.-. Wszyscy zabiegani itp.Ale ciekawie musi być, jak masz sąsiada od małego, a później tak se z nim gadasz jak jest starszy :D
    Haha, mi sąsiedzi też trzymali mięso (bo babcia czasem przywozi, bo coś tam coś tam i za darmo mamy xD), i nam trzymali haha. To musieli mieć fajnie xD Normalnie zaszczyt! Trzymać mięso Grela Mwahahahaha xD Ale potem im grzecznie podziękowaliśmy^^.
    A ładna ta bransoletka.?;>
    No chodzę dos zefa mamy, bo ona jest pielęgniarką, nie lekarką i tylko asystuje i takie tam. Przygotowuje implanty, wstawia narzędzia do inkubatora, itp.

    ~yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-16 13:18

    -----------------------

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale żeby sama coś leczyła, to nie xD Ale kiedyś specjalnie przyszła wcześniej do pracy ( zawsze jak idzie na rano to otwiera klinikę itp. ;P) to kazała mojemu bratu przyjść i mu kamień ściągnęła xD haha, ja się jej zawsze bałam jak byłam młodsza. Bo u mnie zawsze zęby wolniej wypadały - tak już miałam, tak samo późno wychodzą ^^" - i jak już się jakiś ruszał, to ona kazała go wyrwać, samemu xD, bo mówiła,że jak nie to sama mi w nocy wyrwie, bo nie lubi jak takie dyndają xD A ja lubię hehe, Wciągasz powietrze ząb idzie do tyłu, dmuchasz do przodu mwahahah xD
    Czuć, nie czuć bez bólu u dentysty się nie obejdzie xD jak tam nie połykam właśnie śliny, bo to obrzydliwe jest brrrrr.! Ja też po zbiegu jestem podatna na chłodne i gorące^^. oj bez przesady xD Jaką starość. Mój wujek ( ten od wieku haha xD), mówi, że starość zaczyna się dopiero po 40 xD on jest w ogóle najlepszy <3
    A mogę przybić czwórkę.? xD Ja tam mam krótkie paznokcie, bo jakoś nie lubię długich, Bo to się złamie, pobrudzi itp. Więc na razie "noszę" krótkie^^".
    Ta, Akemi lubi sobie cisnąć w gębie dziąsła xD Miodzio, no nie.? <333
    Nie no, ale ja nigdy nie lubiłam się wywalać itp. zawsze byłam sprawnym dzieckiem xD A żeby zwrócić na siebie uwagę rodziców, to wystarczyło, że zaczęłam coś gadać xD haha.! A co tam^^.
    BOŻESZ.!!!!! KOBIETO!! 9 PALCÓW.?!!! ja wybiłam sobie jednego tydzień przed rozpoczęciem tego roku szkolnego xD I bolało jak cholera! A ty aż dziewięć.? O_O Nie lubię mieć wybitych, bo tak nie możesz ich zgiąć, i wtedy do akcji wkracza Grelka xD I ciągle zgina(chociaż nie może), bo tak fajnie zdrętwiale to boli xD Nastawiłaś.? O_O łohohoo xD
    HA!!! ja też zjem ci cytrynę bez skrzywienia^^. Bo ona nie jest kwaśna ><. Ja lubię kwas. i Jak wszyscy na około kupują sobie żelki ponoć SUPER KWAŚNE i ja patrzę jak oni się krzywią jak to jedzą,to aż mi się śmiać chce, bo to w ogóle kwaśne nie jest ><. Sama słodycz. Na serio, będziemy sobie w przyszłości kupowały jakieś kwaski hahah i będziemy się nimi napychały xD bo może będziemy pracowały w tym samym zakładzie.? ;> Kto wie.? xD Ale fajnie by było^^. A na co chcesz iść.? gdzie pracować,.? ;>
    Ta, ból nie lubi jak się go polubi xD On lubi, kiedy jest wyzywany, hehe ;P
    14.? O_O to 1,2. Ja jestem w tym wieku ;P Ale żeby wył.? -.-. heh xD
    Ta, ja mojemu psu kurna pohasam.! Już go nigdy nie wypuszczę xD Bo ten cham jeden ucieka ja go wołam - nic - biegnę do niego, a on kurna biegiem ucieka jeszcze szybciej xD Dlatego na smyczy, na łąkę i do domu.!^^. Ja nie lubię obcasów-.-, ale wiesz,dopiero mam 14 lat, więc na pewno mi się to zmieni xD Ale nie lubię takich MEGA wielgaśnych ^^".
    Od zarąbania.? xD Ooo *___*,jak miło aż się uniwersalne kończą xD To chcesz to ci swoją podeślę, hehe ;]. To nie wiem... Chyba coś wymyślimy xD Jak chcesz^^.
    COOOO???? jakie limity na komentarze.?!!! Ja się tak nie bawię,o nie,nie nie.! Nie ma mowy, Akemi nigdy nie może NIE dostać ode mnie komentarza.! Ja robię bunt, strajk.! Nie! A jaki to limit.? xD Chcę wiedzieć tak na przyszłość, hehe ;P No to lecę na pocztę xD

    ~yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-16 13:18

    OdpowiedzUsuń
  15. Poooooszła.! Wiadomość^^. Na poczcie, ale odpowiedź, na tą z wczoraj xD Bo tamten pierwszy e-mail od ciebie, to dłuższy był, a ja się muszę skupić, a teraz spadać mi karzą -.- Hehe, bonusiki ^u^.
    A ja mam pytanko... Mówisz, że Fukatoi, czy tam Katsumi ( wybacz,nie pamiętam) zrobiły ci ramki.? Bo Grelka to takie rozgarnięte dziecko, że też by chciała inne, ale nie wie jak to zrobić --.--

    ~YaoixGrelka, 2009-07-16 15:01
    -----------------------

    ......... ;(!!!!!!!!!!!!!!!!! I to ma być już koniec tego opowiadania?! Ne? Przecież to było było świetne!..W sumie to ja muszę nadrobić więc mam jeszcze więcej do przeczytania *_______* hehehe ....Myślałam że Shinta to normalnie padnie ze wstydu....No ale miał przy sobie barierę ochronną...Oj no co by tu jeszcze.Napewno obiecuję, że nadrobię, tymczasem zapraszam na y--a--o--i.blog.onet.pl ....Ano...Mogę dodać cię do linków?
    Pozdrawiam i czekam na opowiedz ^^

    ~Lilian, 2009-07-16 20:29
    -----------------------

    whoa, duch ojca? o.0 nieźle. Fajne zakończenie. :3

    ~Ishui, 2010-08-06 09:59
    -----------------------

    Buuu... *chlipniecie* Piękny koniec. Trochę szkoda tych, którzy zginęli, ale poza tym cudnie. *idzie sobie popłakać do kąta*

    ~Diabliczka~, 2010-09-04 17:15
    -----------------------

    Twoje opka są zabójcze. Jak sie zacznie czytać to nie można przestać. Siła muszę odrywać sie od tej stronki... XD Pięknie. Dzieje się wieeeeele. Uwielbiam te wątki tajemniczości w twoich opowiadaniach. Są świetne! Tu każdy bohater coś przeżywa. Żyje własnym życiem i mam wrażenie, że go niemal znam. Świetnie opisujesz postaci i ich przeżycia. Choć z imionami i nazwiskami szczerze to sie gubię :D No tak - ja to ja XD Pomału nadrabiam, ale brak czasu ogranicza.... Echh. Nadrobię wkrótce do końca. Oby tak dalej! Buźka! :*

    ~patience, 2011-03-14 19:17
    -----------------------

    To opowiadanie było cudowne;) Mam nadzieję, że reszta będzie też taka fajna;)

    ~Hio Shizuka, 2011-03-17 20:31
    -----------------------

    Trzymaj tak dalej ;)

    ~willowy, 2012-01-29 21:49
    -----------------------

    Super opowiadanie. Trzymaj tak dalej ;) Lecę nadrobić zaległości w czytaniu :)

    ~willowy, 2012-01-31 19:28

    OdpowiedzUsuń