środa, 25 lipca 2012

2. Gdyby ogień był wodą.

20 lipca 2009

Witam ^^ Cóż ja mogę powiedzieć...dziękuję pięknie za komentarze xD Opowiadanie jeszcze nabierze rumieńców, nie da się od razu ruszyć z kopyta xP O! Mam do Was pytanie...ktoś mi kiedyś podesłał link, lub na czyimś blogu był...Od niego był odnośnik do pewnej piosenki (mnie bardziej chodzi o teledysk.. jeżeli można to tak nazwać ;p) Otóż. Jest ulica, a przez nią chce przejść jakiś chłopak, jednak zanim wkracza na jezdnię, jakiś inny facet odciąga go, ratując mu życie, gdyż jakieś auto by w niego uderzyło. No i teraz ten chłopak widzi nad sobą cyfry (jak w Death Note) i on z kolei uratował życie jakiejś kobiety, na której samochód, spadł fortepian i teraz ona widzi nad głowami innych, cyfry, czyli ile zostało im życia. Kojarzy ktoś może? Jeżeli tak, to prosiłabym o link w komentarzu =3

Ah i dochodzi nam nowy bohater ;P

Miłego czytania ^__^

PS: Ha! To jednak nie był fortepian, a jakiś..posąg.. czy coś xD No niemniej, mam ten teledysk! _Miodzio_ Oddaję pokłony. Jeszcze jedne podziękowania, złożę w piątek xD Jesteś Wielka/Wielki xD


Aki
- Ale ja nie chcę! – pokazałem swoją dezaprobatę. Po co komu udzielać wywiad? Tak czy inaczej, w telewizji, czy prasie, będzie coś innego. Przekręcą jakąś informację, lub dodadzą coś od siebie, aby było pikantniej.
- Cicho bądź i nie marudź, bo pani redaktor już idzie. – Isamu wrzasnął na mnie. Miał takie samo zdanie, jak ja, ale nie chciał się przyznać.
Co mnie to? No dobrze...Postaram się być miły.
Po dwóch minutach usłyszeliśmy pukanie do drzwi. Uśmiechnąłem się najlepiej jak umiałem i poszedłem otworzyć.
Na zewnątrz stała niska, szczupła blondynka z okularami na nosie, a za nią, z kamerą w ręku, towarzyszył brunet o pięknych, kocich oczach. Ale z niego ciacho! Dziewczyna...ujdzie.
- Proszę. – zaprosiłem ich do środka.
Usadowili się na kanapie i zaczęli rozpakowywać sprzęt.
~o~
Isamu
Nazywam się Edo Kin, a to jest Shien Akuza. Miło państwa poznać. – rzuciła urzędowym tonem.
Przyglądałem się, jak ten kamerzyna od siedmiu boleści, patrzy na Akiego, a ten odwzajemnia rumieńcem. Łatwowierny i naiwny, myśli, że coś z tego będzie. Przecież ja go znam najlepiej i wiem, że ta góra lodu tylko udaje.Swoją drogą, skąd on się tego nauczył?
Niemniej zaczynało mnie to już irytować.
- Możemy zaczynać? – zapytałem trochę za ostro.
~o~
- Mam przyjemność przedstawić państwu nowy, bardzo utalentowany zespół „Hikaru”. Obecnie jesteśmy w mieszkaniu członków kapeli, składającej się z czwórki przedstawicieli. Są nimi: Chii Arakida; gitarzystka, Yuki Modoki; wirtuoz i mistrz pianina, keyboardu, Isamu Sato; piękny gitarzysta i wokalista zarazem. Hmm, jeżeli dodać do tego złote oczy, to radzę dziewczynom zbierać na okłady chłodzące, gdyż przy nim można się ugotować, ahaha. – zaśmiała się z własnego żartu.
Niebieskooki prychnął.
- O! I najważniejszy członek zespołu, Akira Maki Xiu Chisato.
Chłopiec skrzywił się. Nie lubił, gdy ktoś mówił do niego pełnym imieniem.
Przyjaciele powstrzymali się od parsknięcia śmiechem. Po raz pierwszy usłyszeli całkowite nazwisko szatyna.
- Dla znajomych, Aki. – sapnął.
- Aki Maki, jakie to słodkie! – zobaczywszy minę wokalisty, przeszła do dalszej części wywiadu. – Chłopiec o najpiękniejszym głosie, jaki słyszał japoński rynek muzyczny. Czy to nie jest chwyt, by twój ojciec zdobył popularność?
Czerwonowłosy uśmiechnął się kątem ust.
- Nie wie, w co się pakuje, biedna. – pomyślał. Co prawda, nie miał pojęcia czym zajmuje się rodziciel niebieskookiego, ale wiedział, iż jest to gruba ryba.
W szatynie zawrzało.
- Nie mam zamiaru go promować. Zespół założyłem razem z przyjaciółmi i on mi w tym nie pomógł! – prawie krzyczał.
- No tak...A czy ojciec będzie na waszym koncercie? – drążyła dziennikarka.
- Mam nadzieję, że ni... – rozdzwonił mu się telefon, a Chii odetchnęła z wyraźną ulgą.
Kamerzysta spojrzał ostro na koleżankę z pracy.
- Hamuj się. Ranisz go.
- Od tego są reporterki.
- Edo. To, że tobie się nie udało, nie znaczy, że musisz wyładowywać się na wszystkich.
Kobieta spotulniała i spuściła wzrok.
Tymczasem Chisato odebrał telefon, uprzednio wychodząc na korytarz
- Czego chcesz, Kiba? – przywitał brata. – Mam wywiad.
- Wiem o tym i dlatego dzwonię, bo – zawiesił głos.
- Aha, czyli chodzi o tatę. – pomyślał. – Niech się nie martwi. Nie powiem niczego głupiego. – powiedział już na głos, wyprzedzając pytanie.
Starszy Chisato odetchnął i już miał odłożyć słuchawkę, gdy usłyszał, że Aki jeszcze coś mówi.
- No?
- Przyjedziecie na koncert?
Kiba przełknął ciężko, ślinę.
- Kiedy jest?
- W piątek. – osiemnastolatek rzucił niby od niechcenia.
- Ten? – krzyknął jego brat. – Ale...tata ma konferencję i nie...
- Nieważne. – burknął sucho. – Mogłem się tego spodziewać.
- Czekaj! Hej! – chłopiec usłyszał tylko dźwięk buczenia. – Rozłączył się. – przygryzł dolną wargę. Przez moment myślał nad tym, co ma zrobić. Po chwili zaczął się pakować.
Do pokoju wszedł przystojny mężczyzna z poprzetykanymi paskami brązowych kosmyków, w kruczoczarnych włosach. Stanął w progu, z niezrozumieniem w błyszczących oczach.
- Co robisz?
- Tato. Akira ma w piątek koncert. Jadę zamiast ciebie.
- Koncert! Wiedziałem, że o czymś zapomniałem. To jedź, dzięki.
- Tato! Mógłbyś chociaż raz okazać mu zainteresowanie. – oburzył się dwudziestolatek.
- Zarabiam, by miał, co jeść. To wystarczy. Na śpiewaniu nie zarobi. Nie to co ty, projektant mody.
- Wiesz co? Nie dziwię mu się, że uciekł z domu.
- Ma szczęście, że udało mu się zełgać, iż opuścił nas, bo nie chciał nam przeszkadzać w pracy i w dodatku, czując powołanie do muzyki, pragnął się wyciszyć.
Kiba skrzywił się szpetnie i odwrócił plecami do ojca, zarazem kończąc rozmowę.
Yuichiro westchnął zrezygnowany i wyszedł.
***
Szatyn wrócił wnerwiowny, do przyjaciół. Kwadrans zajęło mu uspokajanie się.
- Kiedy ciebie nie było, przeprowadziłam wywiad z pozostałymi członkami zespołu. Teraz tylko zadam ci kilka pytań i... – reporterka zaczęła się rozkręcać.
- Daj mu już spokój. Wystarczy. – kamerzysta spojrzał zatroskany na Akirę.
Chłopiec rozpromienił się i ukłonił lekko, w geście podziękowania. Spojrzał na Isamu i przybrał na twarz maskę obojętności, widząc oniemiałe oczęta.
A to jeszcze nie koniec!
Podczas pakowania sprzętu, Maki pospieszył z pomocą Shienowi, przypadkiem muskając opuszkami palców, jego dłoń. Natychmiast, jednak ją cofnął i spłonął dobrze udawanym rumieńcem. Aktor pierwsza klasa.
Akuza przymrużył lekko oczy. Aki widząc, jak pociągająco teraz wygląda, jęknął cicho.
Po paru minutach poszedł odprowadzić do drzwi dwójkę gości. Gdy wrócił, Isamu zauważył w jego ręce biały rulonik papieru.
- Baran. – warknął i wstał. – Idę na miasto.
- Nigdzie nie idziesz! Zaraz będzie kolacja. W dodatku jest już późno. – zaoponowała różowowłosa.
Sato przeklął pod nosem i spojrzał na zadowolonego niebieskookiego.
- Żebyś tego jeszcze nie żałował. – powiedział poważnie.
***
Na trzy godziny przed występem, do mieszkania znajdującego się nieopodal dużej, starej wiśni, wszedł wysoki, kruczowłosy i szarooki chłopiec. Położył koło drzwi walizkę i rozejrzał się niepewnie, po jednym z pięciu pokoi.
- Hallo? – zapytał nieśmiało. – Jest tu ktoś?
Zza rogu wyjrzała dziewczyna z długimi, rozpuszczonymi, różowymi włosami, otulającymi jej drobne ramiona.
- Tak? Słucham? – popatrzyła na niego przyjaźnie.
- Ja do Akiry, to znaczy, on się mnie nie spodziewa, ale... – próbował się wytłumaczyć, lecz szło mu to dosyć nieudolnie.
- Aniki? To ty? – do pokoju wparował niebieskooki, krzycząc już od progu. – Co tu robisz?
- Robię za przyzwoitkę. Jestem w zamian za tatę. – uśmiechnął się, tuląc wątłe ciało brata. – Schudłeś.
- A tam! Dzięki, że jesteś. – popatrzył na niego z wdzięcznością. Nagle usłyszał ciche chrząknięcie. – A tak. To są moi przyjaciele. Chii, Yuki i Isamu, a to mój brat, Kiba.
Po krótkiej wymianie powitań, najstarszy chłopiec o czymś sobie przypomniał i spojrzał uważnie na czerwonowłosego.
- Czy ja cię przypadkiem nie widziałem ze dwie godziny temu, w towarzystwie uroczej – zawahał się – damy?
Sato wyszczerzył się, zadowolony i potwierdził kiwnięciem głowy.
W tym samym momencie usłyszeli trzask zamykanych drzwi.
- Co mu się stało? – zapytał zszokowany Kiba.
- Nie pytaj. – Chii westchnęła. – Jakbyś mógł, to idź za nim, żeby się nie wygłupił. My zaraz dojdziemy na miejsce koncertu.
***
- Akira! Akira! Czekaj! – wydzierał się dwudziestolatek. W końcu udało mu się dogonić szatyna. – Co cię ugryzło?
- Nic. – burknął.
- Nie, to nie. – wzruszył ramionami. – Ale z tego Isamu, to niezły Casanova. Ma branie.
- Zamknij się! Wiem o tym. – Maki przyspieszył kroku. Kiba z kolei dorobił się wystającej żyłki na skroni.
- Jak ty się do mnie zwracasz? – rozeźlony, pociągnął go za rękę, powodując ustawienie chłopca, przodem do siebie. Chciał kontynuować wykład, ale zamilkł gwałtownie. – Nie patrz na mnie takim wzrokiem, jakim mama obdarzała ojca. Wiecznie smutne, pogrążone w bólu, oczy.
- Najwyraźniej miała powód. – tamten odwrócił głowę.
- Przede mną niczego nie ukryjesz.
Aki zmagał się ze sobą. Ostatecznie westchnął i spojrzał w niebo.
- Zakochałem się.
Szarooki zamrugał kilkakrotnie.
- Fantastycznie! Tylko, że to nie wyjaśnia twojego zachowania.
- Widzisz? Nic nie rozumiesz! Nic, a nic! – mruknął, zniecierpliwiony i rozczarowany.
- Ale co mam rozumieć? Zakochałeś się, super. Masz humorki, źle. Wynik? Wkurzasz się przez to na Isamu, bo co? Co on ci zrobił? Przecież nie próbuje odebrać ci dziewczyny? Chyba, że ta, z którą go widziałem...
- Nie! – zaprzeczył stanowczo.
- No to w takim razie, co? Kochasz kogoś, a Sato ... – nagle się zamyślił. – Nie-Niemożliwe! Ty się w nim!
- Cicho bądź! – chłopak rozglądał się lękliwie na boki, gdy jego brat śmiał się głośno, trzymając za brzuch.
- Ja nie widzę problemu. Powiedz mu i tyle, dziwaku. – wysapał, zdolny do wypowiadania słów.
- O nie! Chcę mu utrzeć nosa. Zakazany owoc smakuje najlepiej.
- Nie widzisz, że takim sposobem go odpychasz? Szuka pocieszenia w ramionach innych. – szare oczy patrzyły troskliwie na brata. Dostrzegły w spojrzeniu Akiry coś, przez co ich właściciel skrzywił się w grymasie obrzydzenia. – Dumny, niczym ojciec. Raz sobie coś ubzdura i koniec. Nie przekonasz.
Uderzył prosto w czuły punkt.
- Jeszcze dziś mu powiem! – oświadczył twardo.
Kiba uśmiechnął się delikatnie.
- Moja krew.
Akemi (12:35)

12 komentarzy:

  1. Pierwsz? Jejciu!!! Jego braciak jest kochany!! x3 tesz takiego chcem, a ten ich ojciec...ciacho, ale taki no... zmądrzeje chyba nie? I dlatego... yy... dobra nic więcej nie powiem xD Jaaa.... na nexta czekam! x3 A kamerzysta był fajny! Znaczy z charakterku, a reporterka mnie wnerwiała xDDD Do następnego x3

    ~Fukatoi, 2009-07-20 14:01
    -----------------------------------

    Ja chce takiego braciszkaa.. ! Kiba jest extra **
    Oooo ! I chcę następną notkę ... !
    Hm... Ciekawe czy aby na pewno Aki powie mu że go kocha xd
    Haha ! I ciekawe jak to zrobi ^^
    Hm... Jak go zobaczy wykrzyknie KOCHAM CIĘ ! a potem ucieknie i wpadnie pod samochód ... Albo nie. niech nie wpada pod samochód (za dużo filmów, za dużo filmów... przez babcie w uzależnienie od tv wpadam *.* )
    Albo niech od tej pory żyją długo i szczęśliwie ^^ (książek też za dużo czytam, ale tym razem to przez tatę o.o' )
    A zresztą ... to co ty napiszesz będzie najlepsze xd
    Dobra, kończę bo mi się ktoś do drzwi dobija ^^'

    ~Łapa, 2009-07-20 14:03
    -----------------------------------

    Świetne. ^__^ Bardzo mi się podoba chodź jeszcze nie potrafię dobrze rozróżniać postaci, ale dam radę. x]] Przepraszam także, że nie skomentowałam poprzedniej notki mimo iż przeczytałam... Tak jakoś wyszło. x]] Super ten nowy wystrój bloga. ^_^ Skąd ty bierzesz obrazki postaci do opowiadań...? Ja zawsze tyle szukam i nic fajnego nie mogę znaleźć...? Masz może na komputerze? Jeśli tak to powysyłałabyś mi parę na e-maila. ? xDD Aha... Na ostatniego maila postaram się dziś odpisać, ale nic nie obiecuję... Ale przeczytałam. <(^/.\^)> { .Itaś. }
    Notka świetna i czekam na kolejną, zobaczymy jak to się wszystko potoczy.

    ~Katsumi, 2009-07-20 15:17
    -----------------------------------

    wiii też bym chciała mieć takiego fajnego brata... Super nocia i ciekawie się zapowiadaa

    ~Pani_Ciemności_Yuuki, 2009-07-20 15:20
    -----------------------------------

    Wszystkim podoba się Kiba xD hah xD A jednak udało mi się zrobić pozytywny charakter xDD

    ~Akemi, 2009-07-20 15:34
    -----------------------------------

    oj masz śliczny nagłówek. Sorki że dopiero to piszę ale mam zrypanego kompa co obrazków nie wyświetla. Ten blondynek jest sweet

    ~Pani_Ciemności_Yuuki, 2009-07-20 15:43
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi ci o NickelBack 'Savin' Me' ?
    http://www.youtube.com/watch?v=n2kmxO8-KN8

    Widze że nie tylko ja mam skojarzenia z Death Note :]

    Historia robi się coraz ciekawsza xD Czekam na nexta :D

    ~_miodzio_, 2009-07-20 15:49
    -----------------------------------

    Niech będą Ci dzięki po stokroć! xDD Już chyba z 2 tygodnie staram sobie to przypomnieć xDD
    Tak.. Death Note..było świetne xD Nawet film (który momentami mocno dziwił ;P)
    Dziękuję raz jeszcze *oddaje pokłony* Kamień z serca xD Miodzio? XD

    ~Akemi, 2009-07-20 16:25
    -----------------------------------

    Ciesze się, że mogłam pomóc :] Przez ciebie ten utwór teraz za mną chodzi xD

    //miodzio -moje męskie wcielenie ;) To od głupich pomysłów i na które zrzuca się winę za niepowodzenia :P

    ~_miodzio_, 2009-07-21 20:16
    -----------------------------------

    oj wszyscy są cudni i widzę że masz talent do tego :)*

    ~Pani_Ciemności_Yuuki, 2009-07-20 16:26
    -----------------------------------

    Mwahahaha xD !!! Moja krew - jak u mnie w opo!!! Mwahahaha ! xD
    A wiesz co ja ci powiem.? ;> Że już znam wszystkie postaci^^. Łiii!! Dopiero się skapnęłam, że trzy osoby mają na nazwisko Chisto i są braćmi, ale co tam xD Podoba mi się to opo^^. Już zaczynam co nieco rozumieć^^. Yuuki jest pianistą? *__* mrrah! A wiesz co.? Ten Kiba zaczyna mi się podobać, haha xD Na serio ;> I jeszcze jedno nowe odkrycie Grelki xD Chii - to dziewczyna, jakaż niespodzianka xDAle nie no, niech Aki mu już powie *___* I pieszczotki kochana, pieszczotki ^u^. Ale przez to, że piszesz o zespole, masz tyyyyle możliwości^^ I kocham to opo <333 Ale tamto wcześniejsze nadal mam w serduszku <333 A, no i odpisałam ci na poczcie, dlatego niestety nie dodałam jako pierwsza komentarza *beczy na całego* niech Akemi mi wybaczy, że nie byłam pierwsza*pociąga nosem*, ale za to ma Akemi 10 stron w Wordzie od Grelki^^. Serio.!
    A nowy bohater.? Miodzio^^. Taki tajemniczy... ; p Ale nie no, "moja krew" Akemi, my chyba myślimy podobnie xD No, to teraz czmycham pisać rozdziała na SasuNaru^^, Szczegóły masz wyjaśnione w mailu ;) hihi, już się nie mogę doczekać jak go przeczytasz xD

    ~YaoixGrelka, 2009-07-20 16:39
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  3. dziaaaa szczerze mówiąc lubie takie ,,mokre'' pocałunki. Hi hi a i lubie ostre akcje

    ~Pani_Ciemności_Yuuki, 2009-07-20 18:00
    -----------------------------------

    O, szpitalach mówisz.?;> To byłaś w Koszalinie.? xD Z resztą mniejsza^^. Masz rację :D No bo my lubimy krew xD
    E tam,. nawet przystojny jest xD haha. Ej no tylko nie jak psów. Bo jak spojrzę na mojego to w ogóle nie jest podobny do "klanu Chisato" xD
    CO??!!!! Kobieto łamiesz moje serce.! Gnieciesz.! Depczesz! Żeby z Yuuki'ego nie zrobić yaoi'owca.? NO NIE!!! T_T * Grelka ucieka z płaczem do ubikacji*. Zwykły związek ><. Ale też są potrzebne ^^" *nadal siedzi w łazience xD*
    Hehe, a co masz do faceta z CSI.? ;>
    A jaką zrobi furorę.? *___* W końcu służysz informacjami ;>.
    O, ja lubię piosenki do rozdziałów^^. A okoliczności jakie,.? *gwiazdki w oczach*.
    TROSZKĘ? No dobra *pociąga nosem*, ale jak przyjadę,ma być dużo, o.! ^^ Nie no napiszesz jak masz napisane przecież xD Ale wiesz jak Grelka kocha pieszczotki : )Hehe, mam do ciebie jedno pytanko odnośnie mojego bloga. Bo zmieniam wygląd jak widać xD A nie pamiętam jak się zmieniało tło. Bo tam gdzie pisze rozdziały i co Akemi czyta ^^. Chcę mieć ten sam kolor, a w uniwersalnych chcę mieć czarny. I jak zmienię ten fioletowy, to ja go potem nie odzyskam, bo on z szablonu jest xD Więc wiesz... Jak zrobić, żeby pierwsza i trzecia kolumna bloga były czarne, a ta w środku miała taki kolor, jaki ma teraz,co.? Wiesz o co mi chodzi.? I Akemiś, odpisz szybko.! Bo ja tutaj pracuję xD
    I no :} Taki bonusik i 10 stron^^. Haha, no. Poodpisujesz sobie za wsze czasy^^. A jaką masz grupę krwi.? xD ^^ RÓŻOWY.? O zgrozo x__X ale co tam xD Ja nie przepadam za szkołą ;P No, gdyby do niej chodził jakiś Naruś czy coś *___* To co innego^^. A nie wiem kiedy przepiszę rozdział, bo na razie użeram się z wyglądem bloga ><. Pomóż szybko.! ; O Jeśli możesz oczywiście^^.

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 18:34
    -----------------------------------

    Słodkie. Może coś im wyjdzie z tego.

    ~Vergithia, 2009-07-20 19:42
    -----------------------------------

    Hm... może to dobrze że nie będzie takiego szybkiego happy endu ...
    Opowiadanie będzie dłuższe xD
    O taaak... Co AkeMisiak wymyśli będzie najlepsze . Bo AkeMiś ma najlepciejsze pomysły !
    Ech. A moje drzwi jakoś przetrwały ... chociaż nie zostały otworzone, bo mi się wstawać nie chciało ^^'

    ~Łapa, 2009-07-20 19:44
    -----------------------------------

    Akemi ja się zaraz rozpłaczę.! Patrz co zrobiłam z blogiem TT_TT

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 20:02
    -----------------------------------

    Dzięki Akemi, ale jak teraz widzisz jakoś nie mamhumoru. WYbacz, na twój komentarz odpiszę za jakiś czas, bo teraz jestem u kresu rozpaczy T_T Patrz co się z moim blogiem stało.!Amen.! Kurna wszystko się zmienia, tylko nie te uniwersalne ><.

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 20:12
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Akemi, ale jak teraz widzisz jakoś nie mamhumoru. WYbacz, na twój komentarz odpiszę za jakiś czas, bo teraz jestem u kresu rozpaczy T_T Patrz co się z moim blogiem stało.!Amen.! Kurna wszystko się zmienia, tylko nie te uniwersalne ><.No dobra, zmieniła się tylko jedna z Sasuke o__O i nie wiem co jest grane =.=

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 20:12
    -----------------------------------

    Ale jak ja mam to niby cofnąć.? Ja nwet tego nie zaakceptowałam >< Tylko wzięłam anuluj i to kuźwa jest! Już na prawdę zaczynam się denerwować ><. Tylko Sasuke wyszedł jak chciała, eh xDDD hahaxDDD Z tego wszystkiego chce mi się śmiać i płakać xDDD A na uniwersalnej w jej wyglądzie nie ma takeigo czegoś, żeby zmienić tło -.- Jest tylko tło do tytułu. A ja nie mam tytułu, a tam gdzie jst treść to nie można tego zmienić -.-. Normalnie na serio nie wiem co robić xD

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 20:18
    -----------------------------------

    Ale właśnie rzecz w tym xD, że jak zmieniłam "obrazek tła" na blogu, to tylko Sasuke się zmienił o__O Tak oto jak widzisz-.-. A współrzędne? To tez się załamie -.- Bo nie ma. Jak klikam w jedyne jeszcze fioletowe miejsce, to nie ma nic -.- zupełnie nic. Ja się na serio zaraz załamię -.-. Bo nie chcę od nowa tworzyć. Ty no... Już nic nie można z tym zrobić.? Bo bym se wzięła obrazek w tle na poście, które piszę, ale nie ma tego tła -.- Szukałam wpisałam fioletowe itp. A się kurna wyświetlają jakieś badziewia -.- Z ozdóbkami.

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 20:28
    -----------------------------------

    Hm... 57 . ?
    No to chyba dobrze ! ;]
    Taaak ! Ty masz naajlepsze pomysły !
    Jak tak bardzo Ci zależy to znęcaj się nad kim chcesz ^^
    Przynajmniej będzie ciekawie ... Tylko niech go samochód nie rozjeżdża (ale nie mówię że nie może go potrącić ^^')
    Hm... A tak przy okazji to u mnie jest nowa notka . !
    W końcu udało mi się dodać wywiad z Miyavim .
    .Uf ... Myślałam że ta chwila nigdy nie nadejdzie xd
    Dobra kończę bo mnie zaraz mamuśka naprawdę zabije ...
    <-- Łapa

    dominisia533@op.pl, 2009-07-20 20:43
    -----------------------------------

    Jakby co odpisałam ci na poczcie ;]

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 20:55
    -----------------------------------

    Jeju, jak się wystraszyłam xD Bo tak patrzę yaoigrelka hahaha xD Nie no, ale Akemi. Ja tak teraz sobie próbuje... Mam już dosyć fioletowego ><. Po tym co się dzisiaj stało. A mam pytanko. Jak się zmienia szablony, to staystyka itp. One znikną i trzeba od nowa wszystko naliczać.? Czy po prostu dołączasz se statystykę i jest taka jaka była. Czyli, że nie trzeba od nowa niczego robić???? Odp, i dzięki, że jesteś xD A, no i co do szarego. to ja już nie wiem na jaki kolor mam przerobić bloga. Rób z nim co chcesz.Żeby było ładnie i pasowało. Co najwyżej się coś zmieni... Bo ja się boję, że jak se wezmę nowy szablon, to mi weżre moje wszystkie rozdziały, statystykę i linki. Nie no najważniejsze są rozdziały! Weżre mi je.? Odp szybko bo mój brat juz mnie z kompa zwala -.-.

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 21:18
    -----------------------------------

    Nie no czekaj... Ten szary jest za szary xD Gdyby tak coś innego.? Nie wiem jaki kolor. Najbardziej mówię, że pasowałby mi czarny po bocznych kolumnach a w środkowej dawny kolor fioletowy. Ale jak tak się nie zrobiło, to trza jakiś inny dobrać. Akemi, teraz liczę na ciebie, serio. Bo ja myślę, że mi się coś ścięło na blogu o__O I się przestawić nie chcą przestawić te kolory ><. jakby co, ja mam zapisane wszystkie linki i uniwersalnych teksty, więc jakby była konieczność, no to usuń. Nie wiem, dodam może potem i się naprawi o__O Bo ja już wiesz jaka poddenerwowana jestem?! Wzięłabym se nowy szablon, ale się boję, że mi wszystkie notki wykasuje, i statystykę i komentarze --.

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 21:21
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, ale ja ci truję, ale wybacz. Jak już mówiłam, możesz wybrać kolory dla mojego bloga jakie chcesz. Mogą i być czarne czy coś><. Żeby po prostu był normalny blog, a nie takie coś, że się nie chcą kolory przestawić o__O Taki równy, uporządkowany, bo się co najwyżej tło zmieni ><. itp. sama wiesz. A nawet możesz i szablon zmienić, tylko ja nie wiem, czy wtedy nie wypałuje mi rozdziałów. O nie, tego to ja nie chcę.Więc ja ci Akemi ufam, linki mam skopiowane, uniwersalne obrazki, treści wszystki z uniwersalnych też, "O mnie" też, moje blogi też, archiwum i księgę gości też. Wszystko mam skopiowane, nawet nagłówek xD ALe nie mam notek i statystyki bo wiesz ^^" Nie da się. Ja myślę, że onet nie usuwa, no ale nie jestem pewna. Tak czy siak, ja tobie ufam i powierzam bloga w twoje ręce ;] A jak się usuną notki czy statystyka... To ja nie wiem co zrobię. teraz będę na blogu jeszcze parę minut, ale za 10 zmykam. Więc czekam na odpowiedź czy coś. A kolor zmieniłam na szary, bo nie było komentarzy widać xDJeju, aż mi się ręcę trzęsą.! Pół roku nie może się skasować.!

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-20 21:29
    -----------------------------------

    JEST AKEMI!!! WSZYTSKO JEST!!! Jesteś wielka. Za to należy ci się dedykacja i w ogóle masa rozdziałów.! Bo widzę, że to naprawiłaś^^. To może czekaj... To może nie wiem. Co pasuje do czarnego? Bo teraz nie wiem jaki mam se wygląd ustawić. Jakbym cię mogła prosić o to szare tło we wszystkich ramkach i uniwersalnych zamiast czarnego? Wiem, za dużo sobie pozwalam xD Ale jakoś czarny taki za ciemny. . . I ty byś może dobrała jakiś fajny kolorek do tego, gdzie się pisze rozdziały? Bo Akemi na pewno fajnie coś dobierze^^. A jak są linki, i jest ta ramka z bąbelkami, mogłabyś ja wypałować.? >< Nie chcę już bąbelków xD Może byc nawet bez ramek, żeby były one koloru bloga, ale wiesz... Trza coś wybrać, co będzie pasowało do kolumn. No to to zostawiam na serio tobie, bo ja już musze na serio iść xD Bo brat się piekli ^^". I co najwyżej jakby jutro mi coś ne pasowało, to do ciebie napiszę. Ale wiesz jaki kamień spadł mi z serca?! Jak ja się stresowałam, a teraz spokojnie mogę iść popisać czy odsapnąć, bo wiem, że to się da zmienić. Tylko, o której będę juro na komputerze. Możliwe, że wcale, bo idę z mamą na miasto, a potem do przyjaciółki chyba na noc. Więc nie wiem. Dlatego byłabym ci bardzo wdzięczna, gdyby mój blog jakoś wyglądał ^^". Jakby mi się nie spodobało czy coś, to to zmienię, ale myślę, że mi się spodoba^^. W końcu jesteśmy do siebie podobne xD

    ~YaoixGrelka, 2009-07-20 21:52
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie o__O Sasuke się sam zmieniał, jak zmieniałam "obrazek tła" w ustawieniach strony o_O I ja nic nie robię, a on się zmienia. Jak nie będzie chciał się zmienić, to ja potem jakiś inny obrazek dam i co najwyżej ty mi w tym pomożesz^^" Bo czarny... Nie wiem. Dopasuj wszystko jak chcesz xD Szary mi się jako tako spodobał^^. Ale nie wiem. Już pisałam wcześniej, że tobie ufam, więc łoh. Dziękuje ci jeszcze raz, że mi pomagasz i tracisz na mnie czas^^" ;***
    Szeroka lista.? xD

    ~YaoixGrelka, 2009-07-20 21:55
    -----------------------------------

    Chociaż wiesz co?;> ten czarny nie jest taki zły xD, no, ale jak Sasuke nie będzie chciał się zmienić, to go usuń >< I dodaj samą treść, a ja potem dodam jakiś obrazek. No nie wiem. Czarno szary tez jest ładny ale smutny. Więc tam popróbuj sobie kolorystycznie coś xD Jakby co to się zmieni^^. Wielkie arigato! jeszcze raz xD Ale kurna, pamiętam jak jeszcze dawałam ci 666 komentarz, a teraz to już 770 xD

    ~YaoixGrelka, 2009-07-20 21:57
    -----------------------------------

    O, Akemi stop.! xD Widzę, jak sobie fantazjujesz ;D
    Już wiem jaki może być wystrój^^. Może wszystkie ramki będą koloru takiego, jak u Sasuke, który uparcie nie chce się zmienić xD A środkowy tekst, twój ulubiony^^ Będzie kolory takiego, jaki dałaś przy Naruto - ten żółty, tylko może trochę łagodniejszy? Taki wiesz, żeby dziki nie był xD

    ~YaoixGrelka, 2009-07-20 22:01
    -----------------------------------

    Dobra bardziej się sprecyzuję^^.
    Jakby można było - to na całym blogu kolor szary - BfBfBf - czy jakoś tak xD A "blog" niech będzie jakiegoś ładnego, jasnego żółtego koloru^^. Bo ten jest troszkę za mocny xD I jeszcze jak można, to żeby nie było tych niebieskawych ramek ><. Dora, teraz to ja już na serio spadam. Sayoo.! Czekam też na odpowiedź na mail-a i dzięki raz jeszcze xD Może wejdę jutro na kumputer,ale na prawdę nie wiem.

    ~YaoixGrelka, 2009-07-20 22:07
    -----------------------------------

    Ta Chii na focie to facet... Zmyliło mnie to, ale teraz kapuje... chyba... Swoją drogą... dziewczyna w zespole... FUJ! A idź Ty Ty niedobra! T^T A taki piękny zespolik się zapowiadał, a tu masz! Baba ==
    Za to ojciec niczego sobie XDD

    ~Kirhan, 2009-07-20 22:15
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ci Akemi, i to bardzo * Grelka rzuca się Akemi na szyję, ale nie za mocno, żeby jej nie udusić*, ja nie wiem jak ty to zrobiłaś,ale możesz mi napisać^^. A tłona blogu jest wprost idealne, właśnie o coś takiego pisakowego mi chodziło ; )I jak, podoba ci się wygląd mojego bloga.? xD No, może zmienię ramki, jak się jakieś fajne znajdzie, albo usunę je w ogóle ;] I jak myślisz... Te białe teksty po bokach zmienić na czarne, czy zostawić takie jakie są, białe? A no i hehe xD Zaraz wychodzę do koleżanki na noc ;3 Więc mnie nie będzie, ale musiałam ci po prostu podziękować. Normalnie hołd ci złożę xD A na statystykę może znajdę jakieę tło i się da, a jak nie to dodam ramkę, jak jakieś fajne znajdę ; ) Ale na razie te liście mogą być xD Chociaż nie lubię zielonego ^^"
    No, my myślimy tak samo - bo "moja Krew'' xD Ale ja niestety nie mam B. Mam 0Rh+, podobnie jak twój brat xD Robert czy Marcin.? ;>
    Ja tam tak sobie lubię krew xD Ma dziwnawy smak, ale od biedy może być ;] Mi się słabo robiło, jak tylko ktoś powiedział żyła ale niedawno miałam mieć morfologię i od tego czasu już mnie to nie brzydzi^^. Ale jak wyszłam z gabinetu, to myślałam, że zemdleję, takie dziwne uczucie w ręku ><.
    Haha, wiem że nie jest xD ,mhaha, no ja myślę, że nie jest O_O
    Haha, i co się z Akemi działo.? ;>
    AKEMI! A dodaj to, dodaj ;3 To będzie dla Grelki zaszczyt^^. Bo Grelka w końcu się na coś przydała ^^". Hehe xD A toaleta.? xD Razem z łazienką, na ósmym piętrze, wiesz... Schodami do góry, na pewno znajdziesz ;3
    O, 7 par, jak mój numer w dzienniku ;3 Gdybyś chodziła ze mnado klasy, byłabyś po mnie w dzienniku hehe xD
    On wszędzie zdąży wleźć ^^".
    Ta, przyszłość, przeszłość... To taka duża różnica.? ;> * mruga oczkami* ( tylko się nie przestrasz, haha xD)
    Bo my kochamy psy wszelkiej rasy haha xD
    5? Masz szczęście, że wracam szóstego xD Akemi : (( Nie będzie komentarzy pod twoimi notkami, o nie.! Ale nie martw się, jak przyjadę, to zobaczysz na końcu mój komentarz^^, ok.? Chyba, że sama pod moim nick'iem se dodasz, haha xD
    "Ty mała, Tyyy xD Piosenka do okoliczności.. 3 rozdział..co w nim było *zerka do zeszytu* aaa XDD Uuuu oooo aaaa...no xD Takie XD Mroczne :> Dramatyczne! Mwahahahahahaha *wyje do księżyca* XD " -HAHAHAHAHAHAHAHA to zdanie mnie rozwaliło xD Wizja Grelki numer 3 haha xD
    Wygadać to pamiętaj, że Grelce się zawsze możesz *___* Ja z chęcią poczytam, posłucham ;333 *__* Mrraaarrwww.. Pieszczochosemoukowcy *____*. Kocham tę mieszankę! ^u^. xD
    No wiesz co?! Żeby nie widzieć tego teledysku? Mam nadzieję, że go obejrzałaś xD Trwa tylko 1:30 chyba ;3
    SERIO?!!!! Ja też zawsze tak gadam. Jak rok temu byłam na Morskim Oku i tam się trza było potem wspinać na Czarny Staw xD Ja już siadałam kobieto normalnie T_T. Toi sobie mówiłam, że Naruto by się nie poddał i że jak przyjade, to dobejrzę sobie odcinki shippuuden, bo nie zdążyłam xD
    No, ale Akemi nawet nie wiesz jak bardzo mi pomogłaś.
    Normalnie jak zobaczyłam jak spieprzyłam bloga, to aż mi się zaczęły ręce trząść i na serio mi do oczu napłynęły łzy, bo sobie pomyślałam, że jak coś zrobię, to jeszcze stracę statystykę i NOTKI!! Czyli już teraz wiem ile ten blog dla mnie znaczy... Jeju, jeszcze potem jak już było git, nie wiesz jak mi się ręce trzęsły. Wiem, to chyba ZA BARDZO przesadne, ale na serio dopiero wczoraj poczułam jaki ten blog jest dla mnie ważny ^^". I mi kamień , nie, głaz! Z serca spadł dzięki Akemi <3333 Arigato ;*

    ~YaoixGrelka, 2009-07-21 13:03
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy u ciebie z rodzeństwa ma inną krew? O_O Mhaha, na komentarz odpiszę ci droga Akemi jutro, bo teraz strasznie mi się już spieszy do mojej kol. xD Ale zapraszam na nowy rozdział na SasuNaru ; )

    ~YaoixGrelka, 2009-07-21 15:08
    -----------------------------------

    1. Ksenia!! Chciałabym krzyczeć, nie na Ciebie rzecz jasna. Krzyczeć, wykrzyczeć wszystko, ale nie mogę... muszę jak nigdy zamknąć paszczę na kłódkę i wszystko przełknąć sama, ale nie potrafię... dlaczego życie jest cholera takie niesprawiedliwe...? ufff.. przepraszam, że tak, że nic nie tłumaczę, że znowu Cię czymś obarczam, ale zaczynam sobie ze sobą nie radzić. Dawano nie było mi tak ciężko, ale wzięłam się dzisiaj chociaż trochę w garść i Ci odpiszę, a przynajmniej się postaram. Przepraszam (chyba używam dzisiaj tego słowa po raz setny) jeśli będę dzisiaj pałać pesymizmem, tak nie jest cały czas, ale ostatnio się przelewa wszystko.
    2. Odpisuję dzisiaj, bo w piątek wyjeżdżam z Martą do Wrocławia. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś mi jeszcze odpisała w tym tygodniu ^^ ale jeśli nie zdążysz, to zrozumiem. Może uda mi się jeszcze sklecić jakąś notkę przed wyjazdem, ale nie obiecuję. Ostatnio nawet z pisaniem różnie bywa.
    3. Bardzo podobają mi się zmiany na Twoim blogu. Zmiany jak najbardziej na plus i pozytywne. To tylko ja spadam z deszczu pod rynnę:) Dobra, miało nie być aż tak pesymistycznie :P Wiem, że będzie lepiej, wszyscy dookoła mi to powtarzają, ale ja chyba chwilowo nie chcę, nie potrafię i nie umiem w to wierzyć. Chociaż wiem, że kiedyś tam będzie dobrze.
    4. Cieszę się, że podobała Ci się ostatnia moja notka. W prawdzie pojawiła się po dość znaczącej przerwie, ale w końcu się zmobilizowałam i jest. Co do kwestii zamykania się w sobie i duszenia niektórych spraw, cóż... czasem niestety tak już musi być, teraz tak juz musi być. Bardzo chciałabym powiedzieć co mnie gryzie, ale nie mogę, bo wtedy jedyne co by mi pozostało to juz definitywnie żywcem się zakopać w ziemi (nie wiem swoją drogą jak bym to sama zrobiła) albo jak w tej notce z pociągiem... wybieram zatem rozwiązanie bardziej komfortowe- milczenie. A może kiedyś to mi się zrekompensuje, mam nadzieję, bo w tej chwili nie pozostało mi nic innego.
    5. Wspaniale, że plemniczków ubywa, to znaczy, że prezent był trafiony ;) jestem baaaardzo zadowolona z tego powodu :)) Najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona ze swojej osiemnastki. Fajnie było ;) Bardzo bym chciała żebyśmy się jeszcze spotkały w te wakacje, może jak wrócę z Wrocławia, przed moją pielgrzymką :)) a i bardzo dziękuję za tą informację o wstawianiu hiperłącza, jakoś tak zawsze to pomijałam, ale na pewno dużo to ułatwi.
    ~Sylwia, 2009-07-21 15:27
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  9. 6. Mam nadzieję też, że te nasze wiadomościo- komentarze utrwalą się na zawsze i będą trwać w nieskończoność :) To taka nowa forma, ale fajna. Z tym, że nie napiszemu tu wszystkiego. Trzeba by wymyślić jakieś kryptonimy dla niektrych osób i niemi się posługiwać.
    7. W ogóle przed wczoraj spotkałam się z tym Wojtkiem, z tym o którym już Ci kiedyś opowiadałam. Chciał się gdzieś przejść, ale jakoś kurczę, no fajnie wszystko, ale... ale to nie "to". Nie czuję się przy nim tak, jak przy... tak jak przy innych niektórych osobach, przy których czuję się świetnie :P
    A dzisiaj spotkałam tatę Ł. Żeby nie było Ł to historia- średniowiecze ogólnie rzecz biorąc. Ale jak mnie zobaczył to się usmiechał od ucha do ucha. Później jeszcze raz się natknęłam na niego i powtórka, a jak odjeżdżał rowerem chciał podjechać, ale byłam z koleżanką i zrezygnował. Ja ściągam ludzi myślami!! Chociaż nie wszystkich (niestety), bo gdybym ściągała wszystkich to niektórzy by chyba u mnie na stałe zamieszkali :P
    8. Właśnie- nauka na swoich błędach. Przez te cho*e*ne życiowe nauczki to mam taki dystans do niektórych spraw, że nawet sobie nie wyobrażasz. Fakt, może dzięki temu ominie mnie wiele smutków, ale co wtedy, jeśli przez moje głupie bariery i obawy stracę coś naprawdę cennego, jeśli pozwolę przejśc czemuś obok mnie, przed nosem... wrrr... krew mnie zaleje chyba... ostatnio nałogowo myślę, nie potrafię inaczej... Ksenia!! RATUJ...!!!
    9. Samotnikiem nie jestem. Ja już sama nie wiem kim ja jestem, czego chcę? Straciłam rachubę wszystkiego. Cały mój poukładany świat poległ. Nic na swoim miejscu. A może nigdy nie było na swoim miejscu...?
    10. Ale Cię nie zostawię. Nie oddam Cię samotności, no way! Jeśli będziesz sama chciała pobyć tylko ze sobą to ok, ale jak masz ochotę z kimś pogadać, pożalić się, wypłakać się w czyjś rękaw to dzwoń bez względu na godzinę- proszę!! Może ja też wtedy będę kropelkować w poduszkę (czyt. płakać). Powyjemy razem :P Razem raźniej. Ale nigdy, przenigdy nie myśl, że jesteś sama, bo nie jesteś. Zawsze masz kogoś koło siebie, kto Cię ceni i nie zostawi. Nie zostawię! Słyszysz? Nie zostawię i już. Zawzięta jestem, uparta jestem, ale mówię "nie" samotności, chociaż sama ją czasem odczuwam, ale ja to co innego :P
    11. Tobie nigdy nie braknie pomysłów na pisanie ;) Wena przychodzić będzie z dnia na dzień, nie daj się nudzie i pisz, póki masz na to czas :)
    12. Czyli ogólnie rzecz biorąc wyświętowałaś osiemnastkę w pełni.l prawidlowo, takie urodziny ma się tylko raz w roku. Znajomi wyświętowali, rodzina też i super, tak powinno być :) A co do wizji Twojej kuzynki... "Kuzynka mi chyba jeszcze z 5 razy mówiła, że szkoda, że razem nie jesteście...xP" no cóż... nie wiem, co Ci dalej powiedzieć...

    ~Sylwia, 2009-07-21 15:27

    OdpowiedzUsuń
  10. ... nie jesteśmy i już.

    ~Sylwia, 2009-07-21 16:04
    -----------------------------------

    A no tak. Miyavi ma żonę ...
    I dziecko ...
    Buuu... ! I już go nie zobaczymy w wersji yaoi !
    Buuu !
    Hm... O taak. ! Ty to dla wszystkich coś znajdziesz xd


    ~Łapa, 2009-07-21 16:59
    -----------------------------------

    Obrazek Chii na 100% jest facetem. To postać z anime, więc cóż ^^" Co do wykorzystania gadki, proszę bardzo. Nie ma praw autorskich na stwierdzenia ^^"" Po prostu dla mnie to fuj i tyle ^^' Mam ogromną niechęć do takich bandów, nic nie poradze. Zespół prawdziwy rockowy musi mieć samych facetów!

    ~Kirhan, 2009-07-21 21:58
    -----------------------------------
    http://shuunaka-yaoi.blog.onet.pl/ Nowa Notka x]]

    Shuunaka_Yaoi, 2009-07-22 13:11
    -----------------------------------

    Hehe... O tak...
    To musi być taki słodki synek !
    I będzie na pewno yaoi ! xd
    A jak będzie córka to będzie yuri...
    Ale i tak to musi być synek ! Haha !

    ~Łapa, 2009-07-22 17:39
    -----------------------------------

    hahaha! no boskie *_*
    muu jego ojciec jest kawaiii ^^^
    ahh chce usłyszeć to wyznanie! ;)

    czekam na kolejna nocie.. a no cóz... umnie to troszkę potrwa zanim cos dodam..

    ~Ako, 2009-07-22 19:30
    -----------------------------------

    Ale ci komentarze lecą O_O, ale nie ode mnie.! *nadyma się*, dlatego Grelka musi to nadrobić xD No, to jak widzisz, przyszłam od kol. ;333 I w jednym dniu mam duże zaległości na blogu, to co będzie po 13 dniach.? oO"""""""
    Ja nie mówię, że liście są złe :} Ale chyba lepiej wyglądało by bez^^, dlatego zaraz się za to biorę, albo jutro.? Bo jeszcze nie zajrzałam na pocztę xD O nie, trzymam się na wodzach,! Bo jak zobaczę tam od ciebie wiadomość, to już zapomnę na komentarz odpisać xD Bo będę cała w skowronkach ;33 A jak już jest tam wiadomość, to idealnie, przeczytam ją na dobranoc ^u^.
    A wygląd blga zostawiam już tak, jak jest :} Tylko kurna zmieniam kolor wyrazu "YaoixGrelka" pod rozdziałem na czarny, a on się zmienić nie chce ><. I będzie biały, huh ><. kuźwa, gUpi onet. A się robią czarne, bo Grelka tak ustawiła ;3
    Ato se liście walnij^^. czyli jednak będzie przyszłe opowiadanko.!!!! *___* * Grelka skacze po pokoju*.
    0Rh to rzadka krew? Ja myślałam, że AB, ale ok. ^^. To wy wszyscy macie inną krew.? xD To siebie nie uratujecie w razie wypadku, um. ^^^""".
    A ja to co?!!! Jak ona mi tą rękę brała, to musiałam się odwrócić xD A nie mogłam tam odstawiać ceregieli, bo kolejka długa była. Oj, Akemi, wdech, wydech - ja wiem, że jest ciężko, ale wiesz... Tak to możesz się zasapać tylko i wyłącznie na widok jakiegoś uke lub seme, lub gejusków*__*.
    KYA!!!! Japończyk?!!! ładny.? *___* A miał długie włosy? *___* (chodzi mi o grzywkę xD).
    Haha, dodaj, dodaj xD Zawsze pomogę jak ty mi ;333
    Hehe xD No. Ja kiedyś miałam tak:
    4,5,6,5,3. A teraz w gim. to 7 ;33 jak drużyna Kakashiego hehe xD Kakashi *___* *odpływa na chwilę, patrząc na jego obrazek na swoim blogu*
    No widzisz?!!! Skoro ja mam numer siedem, Kakashi ma drużynę siódmą, a ty dodajesz rozdział 7 to dodaj go o siódmej siedem xD hha, to by było niezłe *__*, ale kya! Jaka niespodzianka *__*, Akemi, już się najarałam xD.
    No, bo ja NIGDY nie napiszę czegoś krótkiego, jak masz nawet One Shot'a xD Sama widzisz, ile piszę na Narukaka ^^. Moim maczkiem xD Wychodzi od 14 do 16 stron. ten rozdział " I co teraz?"

    ~YaoixGrelka, 2009-07-23 00:34
    -----------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie ma 15 stron ;3 Czy tam 14, wybacz nie pamiętam xD
    Haha, tylko żebyś sobie strun głosowych nie zdarła, bo wiesz... Kiedys sobie musimy pogadać xD
    mwahaahahaahahahaahahha z tym kogutem to mnie zabiłaś, mwahahahahaha xD Hahahahahhhaa, i kto w końcu wygrał.?; > Myślę, że ty. Mam rację.? xDDDDD
    Lizaczek...? *___* Zapowiada się ciekawie *__* Mrrrarrrrw.
    NO *___* Niech się pieszczą na przemian *__* Tak drapieżnie, ale potem wolno, ale jeszcze później dziko *__* O taaak, *__*, dobra, bo mi oczy wylezą xD
    Mi właśnie ten nagłówek... Przypomina no nie wiem.. Takie ciepłe, oddane ręce na których można zawsze polegać *__* Kocham oczka Narusia^^.
    Mówisz, że myślisz, że moje nowe zmiany w nagłówku ( przypomnijmy, że Grelka jeszcze nie ściągnęła Photoshopa bo zapomniała xD) będą dobre i słodkie.? ;> Bo ja chcę sobie w przyszłości coś samej walnąć^^.
    Klawiaturka dobra rzecz xD
    Ginekolog ><. Moja mama kiedyś o mały włos nie zapisałaby się do faceta O_O"""". To normalnie jak zboczeniec xD Facet ginekolog dla kobiet. Chore. xD Prezenty są potrzebne ;33
    Ja jeszcze nigdy nie miałam NA SZCZĘŚCIE problemu z notkami. Nigdy. Zazwyczaj mam z komentarzami --.--
    Akemi, przestań.! Pomogłaś mi o to bardzo <33 W życiu nie jest idelanie przecież. I nie jest jak dawniej, fakt, ale powiem ci NA PRAWDĘ szczerze, że mi się to bardziej podoba^^. Bo mam wrażenie, że tak jakby teraz nawet mój wystrój bloga tak jakby się uspokoił...
    Akemi... Bo ja się boję... Boję się jak cholera tej kolonii.! Już 2 dni! piątek i sobota 5:30 rano.! ; O
    A wiesz czemu isę boję i nie chcę jechać? Bo moja przyjaciółka tak paplała głupoty, że ja w nie wierzyć zaczęłam xD
    No to mojego komentarza dobiegł kres : ((. Ale nie martw się, lecę już na pocztę, może tam coś jest xD hehe. Nasz ostatnie dwa dni! A potem 13 bez ciebie T_T. Pechowe trzynaście. T_T. Ale nie martw się.! Wracam 6 sierpnia o 18:30 ;3 Więc już chyba o 19 xD jak nie będę zmęczona ( raczej nie, bo ja w dzień nie umiem spać ><) wejdę na kompa ;3 I pierwsze co zrobię, to zakomunikuje ci, że jestem xD A potem odpiszę na komentarze jakby jakieś były ;3. Ciekawe co przyjedzie pierwsze xD Ja, czy twoja kartka ;3

    ~YaoixGrelka, 2009-07-23 00:34

    OdpowiedzUsuń
  12. Awwww.! >< Czy na mnie ciąży jakaś klątwa, czy jak.? xD Chciałam pousuwać ramki, to się kuźwa tamte stare bąble wpierniczają wciąż o__O i widać tylko ich połowę O_O Zobacz sama w linkach, bo tam chciałam to przetestować. Ja już nie wiem o co chodzi -.-. Mogłabyś zobaczyć, co się z tym dzieje? Sorki, że znowu coś, ale ja już nie wiem o co chodzi xD I jakby ci się to udało naprawić, to czy byś mogła wszystkie ramki zmienić na kolor taki jak tło bloga.? Na AFAFAF, czy jakoś tak xD
    Aj, Akemi, jeśli miałabym ci jeszcze odpisać na list, to tylko dzisiaj, bo jutro ostatnie zakupska i żegnaj Grelko T_T. Ja nie chceeeee.! No, to czekam na odpowiedź w związku z tymi nieszczęsnymi ramkami -.-.

    yaoixgrelka@poczta.onet.pl, 2009-07-23 10:24
    -----------------------------------

    Hej poleciła cię fuktoi i przecyztalkem pierwszy rozidal i mi sie spodobalo i ruszma na kolejne ^^ heheh http://ksiegablogow.blog.onet.pl to moj bloczek ^^ umieszczam tam opo oneshotwe i dlugometranzoew ale tez sa tam lekcje japonskiego i linki do mojich innych blogow i jest ich bardzo dużo zparaszma serdecznie i polec innym jezlei ci sie spoodba ^^

    ~Sajferstyle, 2009-07-23 20:24
    -----------------------------------

    Zabiła bym tą blondynkę normalnie ukatrupiła! Jak ona może ne?! Tak stresować Aki'ego T-T Mam nadzieję, że Aki na serio powie to Isamu no bo no bo no bo w końcu oni muszą być razem..Ogień i woda to wręcz najlepsze połączenie! Jak się stykają fajna para z nich powstaje ( Mówiąc para nie chodziło mi, że ktoś z kimś tylko o taką białą chmurkę ^^ ) A no u mnie nowa notka ^^ ! Zapraszam.. Niestety niezbyt dobra bo mi wena w połowie uciekła
    Lilian

    lilian333@poczta.onet.pl, 2009-07-23 22:29
    -----------------------------------

    No to pięknie. :D

    ~Diabliczka~, 2010-09-14 21:31
    -----------------------------------

    Chwyt na ojca xD Dobree :D

    ~zybusiowa, 2012-01-23 17:16

    OdpowiedzUsuń